Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomusta äänestävät!

Vierailija
14.02.2007 |

Oletteko te oikesti niin varakkaita, että pystytte maksamaan esim. yksityisestä terveydenhuollosta????

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhöm..

Tällä vaalikaudella laskettiin pääomatuloveroa ja varallisuusvero poistettiin. Istuuko kokoomus hallituksessa..? Demarit on täällä vallassa, ja silti mennään noin tekemään. Mutta kokoomuksen vika on kaikki, näin demarit uskottelee ihmisille ja tyhmät uskoo =)

Vierailija
2/9 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Demarit ovat laiskoja jotka eivät halua tehdä töitä vaan elää yhteiskunnan rahoilla" ???????

Anteeksi??

Ottakaa huomioon, että kaikilla ihmisillä ei ole töitä vaikka itse haluaisivat, kaikki eivät saa hyvää palkkaa vaikka haluaisivat, kaikki eivät tahdo/kykene kouluttautua korkeasti (ja hyvä näin jo nyt tarvitaan nimenomaan duunareita).

Kaikki demarit joita tunnen ovat erittäin kovia tekemään töitä!

Ettekö todella halua, että kaikille on turvattu lähes ilmainen terveydenhuolto ja lapsillemme ilmainen koulutus??? Jos verotusta vielä kevennetään, niin kuka maksaa terveydenhoitajien yms. palkat??? kysäsen vaan?? no me makasamme.. ja kalliisti, paljon kalliimmalla kun nyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveenä helppo sanoa näin.

Vierailija
4/9 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisälukutaito rakkaani!

Vierailija
5/9 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vastaan kuitenkin. Emme pystyisi maksamaan yksityisestä terveydenhuollosta, olemme pienituloisia. Mitä tekemistä tällä on kokoomuksen äänestämisen kanssa?

Vai oletko niitä yksinkertaisia taukkeja, joihin demareiden naurettavat pelottelukampanjat uppoo niinkuin häkä?

Vierailija:

Oletteko te oikesti niin varakkaita, että pystytte maksamaan esim. yksityisestä terveydenhuollosta????

Vierailija
6/9 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin ne verorahat tulee, nimittäin yritysten maksamina yritysveroina ja palkkojen verotuksina. Progressiivinen tuloverotus tarkoittaa, että jokainen varakas perhe elättää omalla palkkaverollaan jonkun pienituloisen perheen. Ei pitäisi sekoittaa kateutta oikeudenmukaisuuteen.

Kannatan hyvinvointiyhteiskuntaa, mutta realisti tajuaa ettei raha tule " isosta piposta" niinkuin demarit antavat ymmärtää (vaikkeivat usko) ja vasemmisto oikeasti uskoo. Yritystoiminta on yhteiskunnan elinehto ja Suomessa valtio EI kannusta yrityksiä kehittymään kunnollisiksi, satoja ihmisiä työllistävisiksi firmoiksi. Pikkupitseriat pyörivät valtion tuilla, vanhat isot firmat siirtää toimintoja ulkomaille.

Jotain on pakko tehdä ja pian.

Vierailija
7/9 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole rahaa yksityislääkäriin...

Olen paljon paljon köyhempi kuin moni tuntemani demari. Ei aatteeseen vaikuta se, paljonko on fyrkkaa tilillä. Kyse on monesta muusta asiasta.

Mä arvostan ihmisiä, jotka haluvat tehdä töitä, haluavat yrittää, haluavat tehdä asioita oman onnensa eteen. En suuremmin arvosta sitä porukkaa, joka luottaa siihen että kaiken maksaa viime kädessä " yhteiskunta" - siis kaikki veronmaksajat. En arvosta porukkaa, joka makaa mieluummin laiskana kotona kuin menee työhön, mihin tahansa työhön. (Itse menisin mieluummin siivoojaksi kuin olisin työttömänä, vaikka mulla on akateeminen loppututkinto - ja kyllä, olen ollut siivoojana!)

Yhteiskunnan tuki kuuluu niille, jotka sitä oikeasti tarvitsevat. Vammaiset, yksinäiset vanhukset, mielenterveysongelmaiset, vakavasti sairaat, pitkäaikaistyöttömät, syrjäytymisvaarassa olevat. Heitä kuuluu auttaa. Ja mahdollisuuksien mukaan työllistää. Esim. monen syrjäytymisvaarassa olevan nuoren aikuisen vois pelastaa se, että se oikeasti menis töihin. Vaikka p*skaduuniinkin. Kyllä liksasta luulis olevan enemmän iloa kuin sossun avusta.

Vierailija
8/9 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne täällä!

Olen pienituloisesta perheestä, opiskellut ja tehnyt töitä yhtä aikaa. Ja kyllä, olin pari vuotta siivoamassa opintojen ohessa. Se oli raskasta mutta en edes harkinnut sossuun menemistä, kun kerran töihin pystyin.

Ottaa pannuun, että valmistuessani pian minusta tulee joidenkin mielestä joku " isokenkäinen" , vaikka olen joka sentin kyllä varmasti ansainnut. Ja tulen elättämään veroillani monta sellaista ihmistä, joita ei vain työnteko nappaa.

Mulla ei riitä pätkääkään sympatiaa näille kouluttamattomille monen lapsen äideille, jotka äänestää perussuomalaisia siksi että heitä " sorretaan" ja " rikkaat mällää ja kansa kärsii" . Sossu maksaa kämpän ja elämisen: siis työssäkäyvät maksavat. Siis minä myös maksan.

Suomessa kuka vaan voi tehdä elämästään just sellaista kun haluaa. Perhetausta ei taloudellisesti määrää kenenkään tulevaisuutta.

t 7

Vierailija
9/9 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemmä tiukan paikan tullen lääkärikulut tuntuvat pienemmältä pahalta kuin pitkällinen sairastaminen. Mutta äänestämällä Kokoomusta en äänestä suinkaan korotettujen terveydenhuollon maksujen puolesta -äänestän sen puolesta, että JOKAINEN pääsee lääkäriin silloin kun täytyy päästä. Ja ei millään yksityisten taksoilla. Perehdypä Kokoomuksen periaatteisiin, maistuis varmaan sullekin sen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä