Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätys parisuhteen edetessä?

Vierailija
07.10.2024 |

Mitä piirteitä kumppanistasi tuli esiin vasta suhteen etenemisen/vakiintumisen myötä ja mistä yllätyit? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin miltei kaikesta. Tuppisuisesta jurottavasta insinööristä kuoriutui käsistään kätevä, utelias, hauska, kokeileva, tiedonhaluinen ja lisäksi loistava sängyssä. On edelleen hiljainen mutta se taitaa olla synnynnäinen luonteenpiirre.

Vierailija
2/4 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tykkääkään suutelemisesta, hellimisestä, koskettuksista, hellistä sanoista. On myös jotenkin eritekammoinen mikä heijastuu seksiin ikävästi. 

Alkuhuuman aikana pussaili paljon, kosketteli jne..kaikki on vähentynyt minimiin ja jos olen yrittänyt asiasta kysellä on vastaus että "ei kai koko ajan tarvi olla iholla kiinni" 🙄

Mutta kuulemma rakastaa eikä halua erota...itsestäni en ole niinkään varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tykkääkään suutelemisesta, hellimisestä, koskettuksista, hellistä sanoista. On myös jotenkin eritekammoinen mikä heijastuu seksiin ikävästi. 

Alkuhuuman aikana pussaili paljon, kosketteli jne..kaikki on vähentynyt minimiin ja jos olen yrittänyt asiasta kysellä on vastaus että "ei kai koko ajan tarvi olla iholla kiinni" 🙄

Onpas kurja tilanne. Kannattaa lähteä ajoissa suhteesta.

Vierailija
4/4 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, suhteeseen tarvii 2 jotka haluaa. Myös suhteen avaaminen vois olla vaihtoehto, eli sulla olis hali- ja pussailukavereita muualla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme