Mielestäni polkkatukka ei sovi naiselle ollenkaan!
ihan hirveen näköisiä harakoita alkaen siitä missistä Amandasta, naisella pitää olla pitkät kiharat hiukset
tv Mies
Kommentit (24)
Mites tangotukka
zatzat saa
henkkatukka
twist
potta?
Mulle tuli ihan sama ajatus miesten polkkatukasta. Ja muunsukupuolisten myöskin,
Mielestäni sinun mielipiteesi on nolla. T. Seksikäs pixie tukkainen nainen.
Pena mene päivälenkille ulos ja laita pipo päähän, kun pälvikalju paistaa muuten.
Kyllä sopii tisi hyvin ,samoin kun miehille sopii värjättyy pitkä tukka .....Moukilta ei vaan kysellä...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Leikkuutin juuri puoliselkään ulottuneet pitkät kiharat hiukseni polkkamittaan. Tykkään varsinkin siitä, ette viemäri ole täynnä pitkiä karvoja. Muiden mielipide hiuksistani ei kiinnosta.
Ap sopis hyvin suljetulle osastolle.
M
Mun mielestä sopii erittäin hyvin! Googleta Taylor LaShae
On VAIN sinun mielipiteesi....Keksi uusi urputus .
Mutta miehille sopii onneksi! Mies on kuin prinssi Rohkea polkassa!👍🥰
Idiotia ja typerät aloitukset sopii alle 5-vuotiaille, mutta sitä vanhemmille tietenkään ei.
No se on sitten sinun mielipiteesi semmoinen. Ketään ei vaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Leikkuutin juuri puoliselkään ulottuneet pitkät kiharat hiukseni polkkamittaan. Tykkään varsinkin siitä, ette viemäri ole täynnä pitkiä karvoja. Muiden mielipide hiuksistani ei kiinnosta.
Sama suunnitelma itsellä. Kiharatkin on kauniimmat kun ei ole niin pitkä ja raskas tukka. En ole vaan saanut aikaiseksi käydä leikkauttamassa vielä.
Vois taas pätkäistä polkkatukan, ku alkaa latvat olla vähä haperot 😃
Höpsö aloitus. Aikuisen ihmisen pitäisi ymmärtää, ettei vieraita ihmisiä kiinnosta hänen toiveensa. Kukaan ei muuta hiustyyliään sen vuoksi, että joku tuntematon äijä haluaa nähdä ympärillään vain kiharapäitä.
Onhan tuossa mielipiteenilmaisussa se hyvä puoli, että naiset tietävät kiertää APn kaukaa.
Mä kasvatin pitkän tukan vain siksi, että saan sillä peitettyä mun riipparit.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miehille sopii onneksi! Mies on kuin prinssi Rohkea polkassa!👍🥰
Tai He-Man!
Ai Matildasta