Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seukkaisitko tämän miehen kanssa?

Vierailija
14.02.2007 |

Alkaisitko seurustelemaan miehen kanssa, joka on huomaavainen, kohtelias, kauniskäytöksinen, herkkä ja hieman romanttinenkin? Osaa keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä, syvälliselläkin tasolla, on oikeasti rehellinen ja luotettava, ehdottomasti yhden naisen mies. Hänelle tärkeää on tasavertainen parisuhde, perhe ja ystävät. Tämä mies ei käytä alkoholia kuin juhlatilaisuuksien yhteydessä (silloinkin se tarkoittaa lasillista viiniä) eikä myöskään tupakoi. Hän on esimiesasemassa työelämässä, joten toimeentulo on normaali. Hän harrastaa liikuntaa säännöllisesti, rakastaa eläimiä ja lapsia (kumpiakaan hänellä ei omasta takaa ole). Ulkonäössä ei moittimista ole, oikein söötti hyvällä ruodolla ;) Miehen mittainen, ilman alkavaa elintasokumpua. Myös " varustetaso" on riittävä... eikä taidoistakaan puutteita juurikaan löydy. Takana hänellä piiiitkä (13v) liitto, joka päättynyt eroon 1,5v sitten - syystä, että nainen ei loppujen lopuksi halunnutkaan lapsia.

Tällainen paketti olisi vakavissaan tarjolla pienten lasten äidille, joka halusi erota pettävästä ja juopottelevasta aviomiehestään. Kaiken sen helvetin jälkeen haluaisin elää NORMAALIA parisuhde-elämää, mutta kuinka tällaisen miehen kanssa ollaan???? Pidän hänestä todella paljon, mutta silti tuntuu, että jotain hänessä on " vialla" . Enkä kehtaisi tunnustaa, että luultavasti toivoisin hänestä löytyvän jollain tasolla sitä " renttumaisuutta" . Olen kai idiootti, koska juuri tämän renttuilun takia halusin erota ex-miehestäni. En tietenkään tarkoita tässä sitä, että haluaisin tämän miehen ryyppäävän ja kohtelevan minua kaltoin. Haluaisin kovasti olla hänen kanssaan, mutta tuntuu, että jokin jossain jarruttaa :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään, minulla on aika samanlainen mies kuin ap kuvailee, minä tykkään kovasti.

Vierailija
2/7 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnollista miestä ja sinulla on edelleen tunteita pettävää omaa renttuasi kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan rehellisesti. Millaisia aikaisemmat poikakaverisi ovat olleet? Miksi on aikaisemmin mennyt poikki? Entä oma lapsuudenperheesi, millaisia vanhempasi ovat/olivat?

Jotkut naiset ajautuvat renttusuhteisiin kerta toisensa jälkeen ja vaikka joskus haksahtaisivat kunnolliseen mieheen, ei juttu ota kuitenkaan tulta alleen. Syinä on kai lapsuuden kokemukset, omasta perheestä tulevat roolimallit ja jokin alitajuinen tarve, johon renttumies ryyppäämisellä ja remuamisella vastaa.

Vierailija
4/7 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokin kumma siinä on...

Itselläni on tuollainen kiltti ja kunnollinen mies, enkä yht' äkkiä osaa arvostaa sitä, vaikka ennen itkin kurjuuttani renttumiesten kanssa.

Enpä oikein osaa auttaa sinua siis.

Itse kuitenkin päätin tunkea omat hölmöt fiilikseni pois, koska järjellisesti tiedän, että olen hyvin onnekas saadessani noin hyvän ihmisen rinnalleni. :)

Naiset rakastuvat renttuihin. En tiedä miksi.

Vierailija
5/7 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän uuden ukon kanssa? Porvoossako asut?

NOLO!!

Vierailija
6/7 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla myös on ollut renttuja, tykkäsin niistä myös aikani. Yleensä ne suhteet tuppas päättymään.

Mutta nyt minulla on hyvä mies, komea, kunnollinen ja kadun niitä menneitä menetettyjä aikoja näitten renttumiesten kanssa. En ikinä enään ottas mitään jännittävää miestä, sellasen kanssa vanheneminen ois todella raskasta.

Vierailija
7/7 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kai sitä seksiäkin olisi saanut jo harrastaa?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi