Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Siis vau, täähän on hyvä kun äippäraha tulee hetken korotettuna!! Kivaa!
08.02.2007 |
Yllätyin vaikka tiesin, mutta yllätyin summasta!
Kommentit (4)
Tarkoitin vain, että onko se joku kiinteä eurosumma vai joku prosentuaalinen korotus omasta äitiyspäivärahasta ja joo... kyllä se loputulos tosiaan näkyy euroissa ja senteissäkin. Daaaa...
11
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja vanhempainvapaan 30 arkipäivää reilu 10 ¿ normaalia enemmän, näin siis ap:n omissa rahoissa.
Määrät riippuu tietty kuinka paljon/vähän muuten olisitte saaneet.
Alue: Aihe vapaa
Mulla vaan hyödyn kerää työnantaja, kun saan palkkaa 3 kk. Mikä tietysti on hieno juttu.