HS: Pääkaupunkiseudulle on muuttanut lyhyessä ajassa tuhansia intialaisia
https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000010630988.html
Hyvissä töissä olevia keskiluokkaisia lapsiperheitä, jotka tienaavat paremmin kuin kantikset.
Kommentit (438)
Vierailija kirjoitti:
Kremlin palkkaamia, avustamassa Venäjän hybridioperaatioissa. Muistattehan, että Intiakin harjoitteli Suomenlahdella yhdessä Venäjän kanssa.
Mene töihin 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos persut.
Niin. Nämä on niitä hallitusohjelmassa mainittuja ma muja, joita persut tänne haluaa.
Katso muuttovoitto 2022,niin hämmästyt T.Sanna
Tervetuloa, uusromanit! Toivottavasti sopeudutte tänne 500 vuotta sitten tänne tullutta "kärkijoukkoa" paremmin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko suomalaiset täysin unohtaneet, että täältä lähti 60- ja 70- luvuilla noin puoli miljoonaa suomalaista Ruotsiin työn perässä? Valtaosa jäi sinne ja vielä tänä päivänäkin siellä on suomalaisia vanhuksia, jotka eivät koskaan oppineet puhumaan ruotsia. Ruotsi järjesti tulkkauspalveluita työpaikoille, virastoihin, lääkäriin ym, sekä suomen kielen opetusta kouluihin. Ei pitäisi huudella mitään tänne työn perässä muuttavista intialaisista, kun suomalaiset ovat tehneet itse aivan samaa.
Nythän ne vanhukset on kuolleet ja suomalaist ruotsalaistuneet. Intialaisten en usko suomalaistuvan kun määrä lisääntyy.
Miksi eivät suomalaistuisi? Onhan ne Englantiinkin hyvin integroituneet, jopa edellinen pääministeri Rishi Sunak on intialaiperheestä, joka on nykyään brittiläinen. Ehkä meil
Sunak vaimoineen on rikkaampi kuin jopa Englannin kuningas. Eivät nämä idän ihmiset ole lännessä suomalaisen köyhäinavun takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näy katujengeissä, eivät tee rikoksia. Tekevät töitä. Ihan tervetuloa.
Jep, ei mua haittaa tällaiset m-muuttajat jotka elävät kuin kunnon kansalaiset aiheuttamatta ongelmia. Sen sijaan ne toiset........
Se ei buumereita haittaa että vie työpaikat ja elää kelatuilla perhe
Vierailija kirjoitti:
Tällaista mmuuttoa Suomeen kaivataankin haitallisen sijaan! Intialaiset ovat integroituneet lyhyessä ajassa ja osallistuvat suomalaisen yhteiskunnan rakentamiseen. Me perussuomalaisetkin haluamme tällaisia tulijoita, paras ratkaisu olisi pisteytysjärjestelmä, jossa vain tasokkaita tulijoita otettaisiin.
Perussuomalaisia äänestävä nainen, filosofian maisteri
"Me perussuomalaiset?" Nämä suupielistä vaahtoavat rasistit ovat epäilemättä perusuomalaisia. Onpa taas kokemus nähdä mitä mieltä tuo porukka ajattelee kun nimeä ei näy. Pelkkä ihonväri riittää vihaan. Itse asiassa ei tarvita kuin tumma tukan väri. Minä olen supisuomalaisena saanut karatepotkua päähän ja nyrkkirautaa otsaan tukan värini takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ei mua haittaa tällaiset m-muuttajat jotka elävät kuin kunnon kansalaiset aiheuttamatta ongelmia. Sen sijaan ne toiset........
Jos se intialainen insinööri tienaa sen 50 000 vuodessa, niin ei se perhe saa kelatukia muuta kuin lapsilisät. Rouvatkin ovat koulutettuja.
Tervetuloa. Muutama sinkku feministi voisi muuttaa sen edestä Lappiin. Ulkomaalaiset ovat tervetulleita Helsinkiin, mutta alkuperäisväestö ei ole. T. Junantuoma helsinkiläinen, joka vihaa paikallisia
Nonii nyt suomalaiset ja intialaiset yhdessä pussauskoppiin.
Aina parempi näin kuin että kantikset saisivat työtä ja toimeentuloa! Tämä on suurta rikkautta!
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten englannissa asuu älyttömästi intialaisia?
Varmaan kun Intia kuului myös kansan- yhteisöön. Olisko? Voisko olla?
Loppuuko intiasta tila kesken. Muuttavat sitten ympäri maapalloa lisääntymään.
Nämä kokkailee jotain haisevaa, joka pilaa asunnot samalla tavalla kuin rööki. Jossain hollantilaisissa taloyhtiöissä jonkun tietyn intialaisen mausteen käyttäminen on jo kielletty koska se haju imeytyy rakenteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko suomalaiset täysin unohtaneet, että täältä lähti 60- ja 70- luvuilla noin puoli miljoonaa suomalaista Ruotsiin työn perässä? Valtaosa jäi sinne ja vielä tänä päivänäkin siellä on suomalaisia vanhuksia, jotka eivät koskaan oppineet puhumaan ruotsia. Ruotsi järjesti tulkkauspalveluita työpaikoille, virastoihin, lääkäriin ym, sekä suomen kielen opetusta kouluihin. Ei pitäisi huudella mitään tänne työn perässä muuttavista intialaisista, kun suomalaiset ovat tehneet itse aivan samaa.
Nythän ne vanhukset on kuolleet ja suomalaist ruotsalaistuneet. Intialaisten en usko suomalaistuvan kun määrä lisääntyy.
Miksi eivät suomalaistuisi? Onhan ne Englantiinkin hyvin integroituneet, jopa edellinen pääministeri Rishi Sunak on intialaiperheestä, joka on nykyään brittiläinen. Ehkä meil
Jaa hyvin sopeutunut? Kunnon öykkäri riistäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi eivät suomalaistuisi? Onhan ne Englantiinkin hyvin integroituneet, jopa edellinen pääministeri Rishi Sunak on intialaiper
No kyllä itse ajattelisin, että jos johtaa vaalivoittajapuoluetta ja koko maata pääministerinä, on sopeutunut yhteiskuntaan aika hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi eivät suomalaistuisi? Onhan ne Englantiinkin hyvin integroituneet, jopa edellinen pääministeri Rishi Sunak on intialaiper
Sunak sieltä muutti suomeen koodaamaan vai? Näyttää olevan ihan muita intialaisia ruokajonoissa hakemassa suomalaisten köyhien ruoka-apua. Aikaa niillä on kujeiluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se intialainen insinööri tienaa sen 50 000 vuodessa, niin ei se perhe saa kelatukia muuta kuin lapsilisät. Rouvatkin ovat koulutettuja.
Kuitenkin ovat käsiojossa ruokajonoissa härskiä sakkia tulevat sinne hienoissa autoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin ovat käsiojossa ruokajonoissa härskiä sakkia tulevat sinne hienoissa autoissaan.
Ja syövät vielä suomalaisten lemmikitkin. Naapurin Pertsa kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Youtube on täynnä opasvideoita kuinka muuttaa Suomeen tai muihin maihin. Jotkut asiallisia. Mutta osa tuntuu kuin liukuhihnalta tulleilta.
Tukia mainostetaan paljon ja kerrotaan että opiskelu ilmaista.
Miksi eivät suomalaistuisi? Onhan ne Englantiinkin hyvin integroituneet, jopa edellinen pääministeri Rishi Sunak on intialaiperheestä, joka on nykyään brittiläinen. Ehkä meilläkin on tulevaisuudessa intialainen pääministeri, mistä sen tietää 🤔