Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet tehnyt tänään?

Vierailija
06.10.2024 |

Mitä kuului sinun sunnuntaihisi?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä, pyykkiä, nyhtöpossua crockpotissa, kesäkurpitsapiirakkaa, videopuhelu tyttären ja hänen lapsen kanssa, remontin jälkien siivousta, töitä, saunomista. Tunnin olen nyt istunut nettiä selaten ja ens viikon suunnitelmia tehden. Kohta iltapalaa ja nukkumaan. Huomenna täys päivä kaikenlaista ehdittävää.

Vierailija
22/45 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut kotona, kattonu tv, vanhempi poika tuli kyläilee viikoksi, paistoin kanankoivet, keitin perunat ja porkkanat ruuaksi. Nyt katon selviytyjät Suomi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulimme käymään Valenciassa, entisessä kotikaupungissamme. Olemme mm. käyneet rannalla/ uimassa, tavanneet joitakin hyviä ystäviämme jne.jne.

Lämpöä ja aurinkoa(max. 33-34 astetta)

Vierailija
24/45 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulonut, katsottiin miehen kanssa Selviytyjät Suomi, viikkasin pyykkiä, kävin saunavuorolla ja uin järvessä 3 kertaa. Syönyt eilen tekemääni lohikiusausta taas neulonut ja nyt jo pedissä, ehkä kirjaa vielä luen.

Vierailija
25/45 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulimme käymään Valenciassa, entisessä kotikaupungissamme. Olemme mm. käyneet rannalla/ uimassa, tavanneet joitakin hyviä ystäviämme jne.jne.

Sienikilju on tehnyt taas tehtävänsä. Olet täysin sekaisin.

Vierailija
26/45 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Sörnäisissä katsomassa Kuvataideakatemian kandinäyttelyn, joka oli tänään viimeistä päivää auki. Sitten sulattelemaan sitä yhdellä oluella Lauttasaareen. Kauhun tasapaino. Ihan kiva sunnuntai.

Vierailija
27/45 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamuseitsemältä lastenlasten kanssa, laitoin aamupalaa ja sitten leikittiin. Lounaaksi tein lohi-pestopastaa. Syötiin ja seurustelin miniän kanssa, leikittiin lasten kanssa. Sitten vein heidät kotiin ja pesin viikonlopun lakanapyykit (miniä lapsineen oli kolme yötä meillä) ja siivoilin lelut yms. pois ja imuroin.

Miehen kanssa siirrettiin kukkaset ulkoa talvehtimaan lasitetulle terassille. Nyt on Coq au vin hautumassa ja kohta syödään. Mukava sunnuntaipäivä, koko viikonloppu oli ihana!

Vierailija
28/45 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin joskus 9.30 ja aamukahvit. Sitten kävin hakemassa exän autolla ja käytiin hakemassa K-market, Kalliosta mun toimistolle minijääkaappi. Laitettiin se pelittään ja itse jäin toimistolle tekemään elokuun alvia eli käymään läpi menot ja tulot ja skannailin tositteet kirjanpitäjälle. 

Kotona sitten tein ison satsin pyttipannua, jota syönkin sitten ainakin 3 päivää. Piti paistaa ainekset erikseen, kun aineksia oli niin paljon (perunat, sipuli, kesäkurpitsa, chorizomakkara). Nyt sitten pötkötän sohvalla ja tv ja palsta. 

Ahdistelen ensi viikkoa. Töitä riittää, vaikka (taas) koko viikonloppu meni työhommissa....

asianajaja, yrittäjä

Vierailija
29/45 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla söin rauhassa aamiaisen. Sen jälkeen laitoin pyykinpesukoneen päälle ja vein vuodevaatteet hetkeksi tuulettumaan. Olen katsonut tv:tä, kiitos vesisateen. Samalla söin lounaan.

Illemmalla imuroin ja sen jälkeen saunoin. Äsken vaihdoin vuoteeseen puhtaat lakanat ja söin iltapalan. Nyt odottelen Paratiisi-sarjan viimeisen jakson alkamista. Sen jälkeen teen päivän viimeiset sometukset ja sitten painun unille.

Vierailija
30/45 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin joskus 9.30 ja aamukahvit. Sitten kävin hakemassa exän autolla ja käytiin hakemassa K-market, Kalliosta mun toimistolle minijääkaappi. Laitettiin se pelittään ja itse jäin toimistolle tekemään elokuun alvia eli käymään läpi menot ja tulot ja skannailin tositteet kirjanpitäjälle. 

Kotona sitten tein ison satsin pyttipannua, jota syönkin sitten ainakin 3 päivää. Piti paistaa ainekset erikseen, kun aineksia oli niin paljon (perunat, sipuli, kesäkurpitsa, chorizomakkara). Nyt sitten pötkötän sohvalla ja tv ja palsta. 

Ahdistelen ensi viikkoa. Töitä riittää, vaikka (taas) koko viikonloppu meni työhommissa....

asianajaja, yrittäjä

Mulkku sinä olet.

Vierailija
31/45 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekaisin taidat olla itse!

Olemme edelleen Valenciassa, jossa olen itsekin aikoinaan asunut reilut 5 vuotta.  (Asun pysyvästi ulkomailla)

Vierailija
32/45 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuorojen päälle nukkunut klo 9-13 ja 17-20. Nyt varmaan telsua tonne 02-03een ja unelle. Joskus 11-12 hereille ja 4vp, pe taas 3 yövuoron putkeen, sitten 6vp. 

Tykkään yötöistä. Kuukaudessa 10-12 yötä ja 18-20 vapaata. Palkka silti sama kuin arkiaamut puskevalla 8vp kuussa puurtajalla.

Vierailija
33/45 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

asianajaja, yrittäjä

Mulkku sinä olet.

Kiitos, samat sanat. Kivaa illan jatkoa.

asianajaja, yrittäjä

Vierailija
34/45 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturb.. eiku, käyny salilla ja lukenu älykästä kirjallisuutta.

Vierailija
35/45 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuuleen  kirjoittaisi ...kirjoittakaa te moukat

Vierailija
36/45 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä naisystäväni kanssa. Tehtiin ruokaa yhdessä. Hän lähti kotiinsa. Kävin ulkoilemassa ja näin joutsenia lähietäisyydeltä. Pesin pyykkiä. Soitin kitaraa. Tein tortilloja.

Vierailija
37/45 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä panetus ollut koko päivän ja pakko on ollut vähän helpotella oloa.. Onneksi tuli kundi kylään ja naitiin oikein kunnolla. Nyt on raukea olo. 

Vierailija
38/45 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kesäasunnon suurin piirtein talviteloille. Ajelin kotiin, pesin kaksi koneellista pyykkiä ja join kymppikassin keskiolutta. Nyt voisi purkaa muutaman kassin sisällön vielä kaappeihin.

Vierailija
39/45 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin eilen jotain väärää ja olen oksentanut koko illan ja nyt alkaa helpottaa otettuani muutamat ehtoollisviinit

Vierailija
40/45 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekaisin taidat olla itse!

Olemme edelleen Valenciassa, jossa olen itsekin aikoinaan asunut reilut 5 vuotta.  (Asun pysyvästi ulkomailla)

Vaasassa sinä olet. Olet vain niin humalassa ettet tajua sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän