Mitä olet tehnyt tänään?
Kommentit (45)
Aamulla löysäilin. Sitten käytin lasta ratsastamassa. Ratsastuksen jälkeen haettiin kaupasta kolmioleivät, koska oli nälkä. Tulin kotiin, paistettiin vohveleita. Sitten vein samaisen lapsen kaverilleen. Nyt olen tässä koneella. Kirjoittelin työhakemusta ja kohta pitäisi laittaa ruokaa.
Olen mökillä miehen ja koiran kanssa, mies oli hirvenmetsästyksessä päivän. Minä heräsin kahdeksalta, leivoin aamulla sämpylät, ja sen jälkeen ulkoilin koiran kanssa aamupäivän auringossa. Iltapäivällä alkoi satamaan. Laitoin ruuan radiota kuunnellen. Olen tehnyt joka välissä töitä koneella, nytkin olin värkännyt aivot höyryten pari tuntia putkeen kun piti tulla tänne jäähdyttelemään, ensi viikolla deadlinet niin monelle hommalle, pakko kirjoittaa tehdä ppt esitelmiä jne. Jospa ensi viikonloppuna ja sitä seuraavalla viikolla olisi väljempää ja kauniit ilmat, karpaloita ja suppiksia tekisi mieli vielä poimimaan. Tästä puristuksesta joku väljempi etätyöpäivä tai lomapäivä parin viikon päästä, niin toivon.
Aamu oli rauhallinen ja syötiin perheen kanssa pitkään aamupalaa yövaatteissa löhöillen. Sitten käytiin lapsen kanssa uimahallissa. Sen jälkeen levättiin ja syötiin myöhäinen lounas. Kotitöitä olen tässä tehnyt jonkin aikaa ja valmistelen ruokaa illaksi ja huomiselle.
Maannut ja tuijottanut puhelinta :/ Sentään pari koneellista pyykkiä pessyt.
Kahvitellut aamulla pitkään. Lenkillä kävin ja kaupassa ja töissä piti käväistä. Muuten vapaapäivä. Vielä pitäis kotihommia tehdä.
Kävin kaupassa lähellä. Kun lähdin katsoin ovisilmästä ja ihmettelin seisooko joku oven takana, mutta kaikki johtui siitä että eteisessä oli kirkkaampi valo päällä ja jokin muu asia heijastui tai itse. Olipa hauskaa. Parvekkeelta näkyi tuulessa heiluvia värikkäitä koivuja, ne ovat ihan vieressä. Harmaat pilvet seilasivat taivaalla.
Maannut sängyssä läppäri kainalossa. Huomenna ja tiistaina pari stressaavaa menoa, enkä etukäteisahdistukselta ole saanut mitään aikaiseksi. Tuntuu kuin koko kroppa olisi tulehdustilassa.
En ihmeempiä. Nukkumaan aloin 8:15 ja heräsin 16:00. Vein linnuille ja oraville ruokaa ja hain liiteristä polttopuita. Laitoin hellaan tulen. Sitten valmistin mikrossa puuron ja keitin kahvit. Nyt taidan selailla nettiä, katsoa tv:tä, kuunnella musiikkia, lukea jotakin ja syödä aamuyöhön asti. Eläkkeellä on mukavaa!
En mitään. En ole syönyt yhtään mitään. Ehkä en syökään. Pitäisköhän piipahtaa pizzalla tai salaatilla bistrossa ja ottaa pari juomaa?
Selasin somessa muiden ihanaa, hauskaa, mukavien tapahtumien, tekemisten ja menojen ja ystävien täyteistä elämää.
Vittuunnuin miehelle, kun ei välitä pitää yhteistä kotia siistinä. Kaikki tippuu kädestä siihen mihin sattuu tippumaan. Sitten käydään väsytystaistelua, että siivoaako herra itse sotkunsa, vai pettääkö mulla sietokyky ennen sitä ja siivoan hänen puolestaan. Siis kun hänen mielestään ei pitäisi olla mikään iso vaiva, että minä kuljen perässä ja järjestelen hänen sotkut. Ei ole vielä 47 ikävuoteen huomannut, että en ole äitinsä. Jos yritän sanoa asiasta, alkaa haistattelemaan ja kääntää koko asian niin, että minä olen se joka sotkee ja hän keräilee koko ajan mun sotkuja. En tiedä missä harhassa elää.
Harmitusta on lisännyt vielä se, että huomiselta peruuntui mukava asia, jota olin odottanut ja valmistellut monta päivää. Valitettavasti tätä ei pysty siirtämään, se oli siis siinä se.
Yritin tehdä jotain mukavaakin, joka olisi piristänyt. Olo on vain väsynyt ja itkuinen, eikä energiat riittänyt mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Runkkaillut ja ryypännyt.
Eli aivan normaali palstalaisen päivä. Ei kukaan muuta teekään kuin runkkailee ja dokailee.
Vierailija kirjoitti:
Duunihommia
Eli homoiluksi meni sinulla taas tämäkin päivä.
En tiedä miksi heilutin käsiä? Ne oli aivan turhia liikkeitä mutta tuli tehtyä. Netissä niin paljon puhuvat käsien heiluttajista että piti kokeilla. Nyt täytyy kyllä levätä loppu ilta.
T. Sohvan guru.
Söin hyvin ja lepäilin, sunnuntai on lepopäivä ainakin mulle.
Heräsin 2 tuntia sitten. Olen juonut kahvia ja syönyt sitruunajuustokakkua. Pyykkikone päällä ja kohta otan pyykit kuivumaan.
Kävin jumalanpalveluksessa ja puhallinkonsertissa. Oli neljä puhallinorkesteria ja pitkä konsertti väliaikoineen.
Muuten laitoin ruokaa ja tarjoilin sen.