Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä ei ole yhtäkään kaveria/ystävää

Vierailija
06.10.2024 |

Kyseessä 24-vuotias mies. Jos ei ole töissä tai kuntosalilla, niin on kotona. Hänellä ei ole ketään, ketä pyytää johonkin. Miestä tämä ei ilmeisesti haittaa, mutta minua tämä ehkä vähän häiritsee. Minulla kumminkin on kavereita, joiden kanssa vietän aikaa välillä. Häiritsee se, kun en saa juuri koskaan olla yksin kotona tästä johtuen.

Onko muita, joiden miehillä ei ole yhtään kavereita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole harvinaista. Miehellä voi olla työkaverit ja harrastuskaverit, eikä muita.

Vierailija
2/7 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

et saa juuri koskaan olla yksin kotona ja se häiritsee? olisiko kannattanut miettiä ennen yhteenmuuttoa asiaa?

enemmänkin vaikuttaa siltä, että ajattelet vain itseäsi, miten saat kaikista asioista vain rusinat pullasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, jonka miehellä ei ole kavereita. Aluksi tämä seikka oli mielestäni hyvä juttu. Ajan kanssa se alkoi häiritsemään. Minullakin on omia kavereita mutta mies alkoi pitämään mykkäkoulua menojeni takia. Yritin tsempata, että ottaisi johonkin kollegaan tai tuttavaan yhteyttä. Menisi vaikka oluelle. Ei auttanut. Haluaa olla vapaalla vain kotona. 

Vierailija
4/7 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, minä oon paras ja miehelläni pitäisi olla kaikki kuten minulla, pimpistä lähtien

Vierailija
5/7 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikka kuinka paljon. Miehillä ei ole ystäviä nykyään lainkaan ja satunnaisia kavereitakin vain kun hänestä on hyötyä. Tämä on nykyään normi, ei poikkeus.

Vierailija
6/7 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

et saa juuri koskaan olla yksin kotona ja se häiritsee? olisiko kannattanut miettiä ennen yhteenmuuttoa asiaa?

enemmänkin vaikuttaa siltä, että ajattelet vain itseäsi, miten saat kaikista asioista vain rusinat pullasta

Millä tapaa ap ajattelee vain itseään?

Vierailija
7/7 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo työkavereita vain munkin miehellä. Ei käy edes urheiluporukoissa, tekee vain töitä. Tylsää. Haluaisin tuntea muitakin kuin omat kaverit ja sukulaiset. Sosiaalinen piiri jää pieneksi.