Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietippä välillä itsesi jonkun toisen näkökulmasta, vaikka kaupan kassan näkökulmasta kun käyt ostoksilla

Vierailija
06.10.2024 |

Se on jännä välillä leikkiä näitä ajatusleikkejä. Ne näkee vain sun ulkokuoren, mut ne ei nää sun tarinaa ollenkaa. Sä kamppailet omia taistelujas mutta ne näkee pelkästään sun ulkokuoren. Ne elää omaa todellisuutta ja sä elät omaas, kumpikaan ei tiedä eikä näe mitään aitoa toisesta. Se on sitä egoleikkiä minkä varassa koko yhteiskunta pyörii. Sen takia kaikki pahimmat manipuloijat ja psykopaatit löytyy aina muiden yläpuolelta, koska kukaan ei näe sinne heidän sisälle. Sit se hyväsydämisin ihminen on aina jossain siellä pohjalla muiden haukkumana. 

Henkisessä heräämisessä on jännä juttu se että sä alat näkemään myös sinne toisten tarinoihin, sä näet ihmisen syvemmin kuin ennen, koska sä näät itsesi syvemmin kuin ennen. Mulla esimerkiksi mä näen kaiken ihmisestä melkein samantien kun mä olen hetken sitä tarkkaillut, mä näen juurisyyt aivan kaikkeen. Sen takia mä en tuomitse ihmisiä

Tää on myös syy sille miksi suurinosa ihmisistä ei koskaan näe olevansa manipuloituja tai esimerkiksi juurikin seurustelevansa narsistin kanssa, koska ihmiset ei näe pintaa syvemmälle ollenkaan. Ne ei tunne itseään, niin ne ei tunne myöskään ympärillä olevaa maailmaa ja toisia ihmisiä. 

Mukavaa sunnuntaita <3

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veikkaan, ettei ne kaupankassat juuri asiakkaita mieti. Etenkin jos käyttäydyn niin kuin hyvät tavat edellyttävät. Pistän kapulan ostosteni taaksen, tervehdin, maksan ja pakkaan tarvarani. Sitten kassan edessä onkin joku toinen, jota se tuskin pahemmin miettii.

Vierailija
2/8 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin

Vierailija
4/8 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä veikkaan, ettei ne kaupankassat juuri asiakkaita mieti. Etenkin jos käyttäydyn niin kuin hyvät tavat edellyttävät. Pistän kapulan ostosteni taaksen, tervehdin, maksan ja pakkaan tarvarani. Sitten kassan edessä onkin joku toinen, jota se tuskin pahemmin miettii.

Niinhän se menee. Tutut kasvot alkaa muistamaan ja osan kanssa yleisesti jutustamaan, jos ovat itse herkkiä keskustelemaan ostoksia tehdessään.

Tarkoituksena on kuitenkin se ostostostapahtuma etenemään sujuvasti ja kohteliaasti.

Ihan noin yleisesti niin kenenkään syitä ostoksien valintaan ei tule mietittyä, vaikka osa tuntuu olevan jännittyneitä esim. kortsuja tai tamppooneita ostaessa. Ei ole kassatyötä kauan tehneelle mitenkään arjesta poikkeava tilanne.

Epäkohteliaat ja usein käyvät asiakkaat jäävät mieleen, jotka tekevät omasta läsnäolostaan jotenkin erikoistapahtuman.

Vierailija
5/8 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotko myös auliisti muille mitä heissä näet? :D valaistumisen myötä opin nimenomaan olemaan välittämättä juurikaan muista tai mitä mieltä he ovat minusta. Jos joku on hädässä niin autan, muuten ei voisi kenenkään tarinat vähempää kiinnostaa. Jotkut ihmiset kun tykkää tuputtaa näitä ventovieraillekin. Lähikaupassa meikäläisestä voi ulkoisesti muodostaa ihan eri tarinan, mitä se todellisuus on :D

Vierailija
6/8 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin miksi ne ovat töissä huonossa kaupassa ja kamalassa. Eikö mitään kriteeriä saa. Mulle riittää robottikassa. Arvostelevat myyjät voivat mennä vaikka siivouskaappiin tai kotiinsa. Osa ei käytä maalaisjärkeä vaikka heillä olisi väärä ohje, toistavat sitä kuin lintu ja huutavat asiakkaan sukunimen koko kassajonolle paketinnoudossa. Harjoittelija voi pitää asiakkaita myös tyhmänä ja lapsina, ehkä asiakas sen jälkeen harjoittelijaa.

Vierailija
7/8 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
8/8 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti, käytän pikakassaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi