IS: Näin iso on XL-kondomi
Nyt on palstalaismiehillekin mahtuvia kondomeja. Suurimmat on 60mm halkaisijaltaan. Vertailuksi: kaljatölkki on n. 65mm eli sen verran pitää olla halkaisijaa että testaajan kumi vois pysyä jotenkin paikallaan...
Yltiöoptimistinen kirjoittaja ei vaan tiedä että kondomit mitataan litteänä, ei halkaisijaa. Normi IS "laatuartikkeli"...
Kommentit (12)
TuontoXL on juuri sopiva 20cm pitkälle ja 15cm ympärysmittaiselle kalulle.
Vierailija kirjoitti:
Eli pienelle pilille. Kyllä me naiset halutaan yli 40cm pitkä ja tölkin paksunen kalu sisään.
Penikseni on hiukan hankalan mallinen. Terskan takaa ympärysmitta on noin 13cm, kun taas se mihin asti kortsu pitäisi rullata on 15,5cm. Ei ole löytynyt sopivia, mutta eipä olisi juuri käyttöäkään. Noita Prisman kookkaita näyttää olevan yhtä vaille koko paketti.
Vierailija kirjoitti:
Penikseni on hiukan hankalan mallinen. Terskan takaa ympärysmitta on noin 13cm, kun taas se mihin asti kortsu pitäisi rullata on 15,5cm. Ei ole löytynyt sopivia, mutta eipä olisi juuri käyttöäkään. Noita Prisman kookkaita näyttää olevan yhtä vaille koko paketti.
"Mister" on iso merkki.
Jätän mieluusti noin hyvin varustellut muille naisille. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pienelle pilille. Kyllä me naiset halutaan yli 40cm pitkä ja tölkin paksunen kalu sisään.
Tuon takia oon jättänyt panohommat. Tehkööt ne joilla on edellytykset ja viitseliäisyyttä niihin hommiin.
Mielestäni muutenkin tyhjänpäiväistä kohkaamista ja jo niin nähtyä ja koettua.
Seipääni on 22,x cm pituudeltaan, se on mitattu vaatturinmitalla useamman kaunottaren toimesta. paksuutta ei ole koskaan mitalla mitattu, kauan sitten saimme käsiimme jostain pahvisapluunan, jossa oli mittaamiseen tarkoitettuja aukkoja, en muista tulosta. Sultan No 1. on minulle käypä, siihen päädyttiin monien kokeilujen jälkeen, joista yksi päättyi kurkkua kuristavan havaintoon, että kumi oli kadonnut.
Anekdoottina, asuin tuolloin maalla, kylässä oli apteekki. Kävin sieltä ostamassa jotain satsia, kun huomasin sinne tulleen tosi söpön nuoren tytön työharjoittelijaksi. Seuraavana päivänä meninkin sitten tarpeettomasti ostamaan kumeja, tyttö tuli palvelemaan, tiedustelin kohteliaasti että onko teillä kondomeja, tyttöä ujostutti mutta kysyi minkä merkkistä teille saisi olla, minä siihen että mitä niitä on, onko kokoeroja, ja satuilin että jotkut joita olen käyttänyt kiristää tosi kiusallisesti, ja onko eri pituuksia, ja miksi niistä on semmoinen nöpö kärjessä niin että siihen aina jää ilmaa, ja onko ne oikeasti kumia, ja miksi ne ovat tahmeita, ym. jne. kunnes tytöllä oli posket aivan kirkkaan punaisina. Ostin paketin ja lähdin, mutta jäin maleksimaan moneksi tunniksi apteekin nurkalle. Kun työaika päättyi hän tuli ulos, näki minut ruusupuskan kanssa, ja purskahti nauramaan. Noin kahden viikon päästä avattiin yhdessä se kortsupaketti. Tätä kiusoittelua olen sittemmin harrastanut todella usein, jopa marketissa saan usein kauppakaunottaren opastamaan, missä niitä on.
Vierailija kirjoitti:
Seipääni on 22,x cm pituudeltaan, se on mitattu vaatturinmitalla useamman kaunottaren toimesta. paksuutta ei ole koskaan mitalla mitattu, kauan sitten saimme käsiimme jostain pahvisapluunan, jossa oli mittaamiseen tarkoitettuja aukkoja, en muista tulosta. Sultan No 1. on minulle käypä, siihen päädyttiin monien kokeilujen jälkeen, joista yksi päättyi kurkkua kuristavan havaintoon, että kumi oli kadonnut.
Anekdoottina, asuin tuolloin maalla, kylässä oli apteekki. Kävin sieltä ostamassa jotain satsia, kun huomasin sinne tulleen tosi söpön nuoren tytön työharjoittelijaksi. Seuraavana päivänä meninkin sitten tarpeettomasti ostamaan kumeja, tyttö tuli palvelemaan, tiedustelin kohteliaasti että onko teillä kondomeja, tyttöä ujostutti mutta kysyi minkä merkkistä teille saisi olla, minä siihen että mitä niitä on, onko kokoeroja, ja satuilin että jotkut joita olen käyttänyt kiristää tosi kiusallisesti, ja onko eri pituuksia, ja miksi niistä on
Ai nuoret naiset innostuvat vanhasta papasta, joka ostaa isoja kortsuja. Dream on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mister" on iso merkki.
Monenlaisia on ollut kokeilussa. Saisi olla muotoiltu, mutta ne ovat liian pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mister" on iso merkki.
Monenlaisia on ollut kokeilussa. Saisi olla muotoiltu, mutta ne ovat liian pieniä.
Mieskaverilla on juuresta todella leveä, eikä se muutenkaan ole ihan ohut. Näillä mentiin alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta 40cm on liian pitkä. 35cm on täydellinen.
Aika pieniä