Taas Tallinnaan. Vanha kaupunki nähty, TV-torni nähty, mitä vielä?
Mikä sinua on Tallinnassa kiinnostanut? Tuntuu, että kaikki alkaa olla nähty.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasnamäe on hurja paikka. Saattaa olla yksi Euroopan suurimmista yksittäisistä kaupunginosista. Yli 120 000 asukasta ja melkein kaikki velivenäläisiä.
Lasnamäki on TODELLA vaarallinen päivälläkin. Vältä!
Ei ole. Olen käynyt lasnamäen ostarilla, ihan tavallinen paikka
Tallinnna eläintarhassa viihtyy aina 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsäkalmisto, ilotalot, Nikulisten kirkko, vilkas torielämä, Olevisten kirkko, poliisiputkat yms taitaa sinulla olla vielä näkemättä ja kokematta?
Ei Tallinnassa ole enää ilotaloja. Harmi.
Varmasti on. Piilossa. Taksit
Minä haluaisin muuttaa Tallinnaan kokonaan! Mikä värinävapaa vyöhyke! Päiväkävelyillä aivan täysin eri fiilis kuin Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasnamäe on hurja paikka. Saattaa olla yksi Euroopan suurimmista yksittäisistä kaupunginosista. Yli 120 000 asukasta ja melkein kaikki velivenäläisiä.
Lasnamäki on TODELLA vaarallinen päivälläkin. Vältä!
Ei ole. Olen käynyt lasnamäen ostarilla, ihan tavallinen paikka
Odota kun pamahtaa paikalle ladallinen ryxxxiä ja ihmiset kääntävät peloissaan selkänsä teille ja häipyvät. Koettu on. Kaikki lähtee. Laulat kultapillua latinan kielellä ja tanssit ripaskaa pistoolinsuun edessä ja annat kaiken omaisuutesi. Joo, ladassa EI ole rekkareita. Terveisiä pöljille sinisille silmille.
Matkustaa voi monella tavalla. Muistan kun joku sanoi Milanosta että kahdessa päivässä on nähty. Eli voi joko käydä vähän nuuhkimassa (!) tai sitten tutustua syvällisemmin.