Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas Tallinnaan. Vanha kaupunki nähty, TV-torni nähty, mitä vielä?

Vierailija
06.10.2024 |

Mikä sinua on Tallinnassa kiinnostanut? Tuntuu, että kaikki alkaa olla nähty.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super-alko on Suomalaisten ykkös kohteita Virossa.

Vierailija
22/86 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene luontoon. Eiks Tallinnan lähellä ole muutamia julkisilla liikennevälineillä saavutettavia luontokohteita... Vai onko kyseessä päiväristeily, jolla ei ehdi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadriorgin pakatsi, Kumu taidemuseo, Lennusadana eli iso merimuseo missä on sukellusvene, Patarein NL aikainen cankila. Sitä tosin remontoidaan niin museon aukiolo on?

Vierailija
24/86 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, se sipulisaari... Oliks se jossain tarton suunnalla... Mee sinne uniikkia maailmaa kattomaan.

Mee jonneki,n majakkapaikalle... Majakat on kivoja.......--ö

Vierailija
25/86 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasnamäkeen tutustumaan neuvostoarkkitehtuuriin ja baabushkoihin.

Vierailija
26/86 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa on liikaa venäjänkielisiä palveluammateissa ja se näkyy laiskanpuoleisena palveluna. Olin tuolla italialaisryhmän oppaana kesällä. Tykkäsivät kaupungista kovasti muuten ja sääkin oli mahtava, mutta tuo asenne asiakkaita kohtaan jätti miinusta.

Vierailija
27/86 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä enään myynnissä pikkuisen kieroja Adidaksen nappiverkkareita ? Tai halba hjyvä tavara 

Vierailija
28/86 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt Virossa raatihuoneen torilla.

Vierailija
29/86 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy Keskturgilla katsomassa aitoa "basaaria". Kannattaa pitää kiirettä koska kohta sekin länsimaalaistetaan ja siistitään, niin kuin Jaama turgilla jo tapahtui.

Vierailija
30/86 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen rakennusten sumppu tuo Tallinna nykyään.

Vierailija
31/86 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Fotografiskaa sekä Tallinnan eläintarhaa. 

Vierailija
32/86 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadriorgin pakatsi, Kumu taidemuseo, Lennusadana eli iso merimuseo missä on sukellusvene, Patarein NL aikainen cankila. Sitä tosin remontoidaan niin museon aukiolo on?

Kumussa oliskin juuri nyt e-amerikkalaista taidetta... ja joku herra n elämä installaatio...

Vierailija
33/86 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo mainitut Telliskivi ja Balti jaam ovat kivoja kohteita, samoin Põhjalan vanhan tehtaan alue johon pääsee helposti ratikalla. Kannattaa käppäillä siellä ympäristössä samalla. Kalamaja tietysti, jos et ole siellä käynyt.

Vierailija
34/86 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläintarha on aina kiva 👍

Vierailija
35/86 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvempi viina ja hinta-laatu suhteeltaan paremmat naiset.

Sain kerralla naiselta tippurin ja herpeksen, mikä mulla oileilee usean kerran vuodessa Eli muutaman kuukauden välein. Tarttuu muihinkin eikä parane pois koskaan. Mulla ollut pian 10 vuotta.

Kauhee kaupunki. Kauheita ahneita naisia. Raha raha.

Junttila paikka.

Vierailija
36/86 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvempi viina ja hinta-laatu suhteeltaan paremmat naiset.

Sain kerralla naiselta tippurin ja herpeksen, mikä mulla oileilee usean kerran vuodessa Eli muutaman kuukauden välein. Tarttuu muihinkin eikä parane pois koskaan. Mulla ollut pian 10 vuotta.

Kauhee kaupunki. Kauheita ahneita naisia. Raha raha.

Junttila paikka.

Halba hyvä tavara oli saastainen 🤣 super alko on tuon kommunisti jäänne maan parasta antia. Sekin tosin jo kallis paikka.

Vierailija
37/86 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentosatama.

Vierailija
38/86 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pilu30 vielä nykyäänkin?

Vierailija
39/86 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitapa joskus Nõmmen museota! Myös Tammsaaren museo voisi olla mielenkiintoinen. Nõmmen alueella on kauniita vanhoja taloja.

Kävelen itse kaupungilla ja katselen vanhoja taloja ja paikkoja. Olen myös kierrellyt keskustan reunamilla kaikkia kohteita, pääasiassa kauppoja ja taloja. Näissä ei kyllä enää mitään ihmeellistä nähtävää ole.

Lasnamäellä on tullut käytyä muutama kerta. Mukava paikka, mutta ei varsinaisesti mitään erityistä nähtävää. Ei Lasnamäellä mitään babushkoja ole. Suurin osa tähän ketjuun vastaajista elää menneisyyden mielikuvissa. Ei Tallinnaan enää mennä ilotalojen tai halvan viinan perässä.

Itse olen myös käynyt Tallinnassa syömässä. Etsin etukäteen internetistä mielenkiintoisia ravintoloita, esimerkiksi georgialaisia, ja käyn niissä syömässä. Syön myös vanhalla 30~reseptillä tehtyä jäätelöä.

Vierailija
40/86 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se keksintötehdas 

tai energiakeskus