Käykö kateeksi kun menen syyskuusta joulukuuhun Ranskaan?
Kommentit (43)
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Sä lähdet kun me tullaan täältä Norjasta. Siinä vaiheessa, muutaman kuukauden reissun jälkeen osaa jo arvostaa kodin mukavuuksia ja on hyvä pesiytyä talveksi, kunnes taas. Hauskaa reissua.
En sinne pohjoiseen lähtisi kovin mielelläni, alkaa jo paleltaa syksyllä.
Just tulin Bordeauxista kotiin oltuani siellä yli 2 vuotta töissä. En kaipaa kyllä yhtään takaisin Ranskaan.
Tytär palasi eilen Erasmus-vaihdosta Slovakiasta ja veljenpoika lähti viime viikolla vaihtoon Chileen.
Exän poika tekee 3 kk töitä Australiassa ja sitten Dominikaanisessa tasavallassa. Loput ajasta hän huilailee kotimaassa täydellä palkalla.
Maailma on sangen pieni ja lennot halpoja.
Ilmeisesti ap:n eka ulkomaanmatka? Tynnyrissä kasvaneelle juntille iso juttu.
Mun vähän käy kateeksi, omassa syksyssä ei ole mitään mahdollisuutta karata nykyiseltä työpaikalta.
oon kyllä Ranskassakin joskus asunut, ei siinä mitään. Ja toki vähän riippuu siitä, mihin on menossa. Jos mä johonki pääsisin, se olis Pariisi ja se on aina ankean kiireinen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Pulleat maha, karvainen perse, leveät posket, hikinen, lyhyet kaljuuntuvat harmaat latvoista haaroittuneet hiukset, litteähkö otsa, lihaksikkaat korvat, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten ja miesten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla ilman paitaa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja kaljottelua viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi juopotellut vaan kaatuneen mielenterveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Siellä saa ainakin siedätyshoitoa maahanmuutolle.
Tekis hyvää sulle, pieni vam mai nen vihaspämmäri. Ootko ikinä käynyt edes Mikkelissä?
Tuo on turhan pitkä matka-aika. Käveletkö vaiko soutuvenheellä meet?
Ketä kiinnostaa olla paikassa missä ihmiset puhuvat kuin olisi kuumia uusia perunoita suu täynnä? Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ei, en ikinä lähtisi Ranskaan
Ja tälle kommentille jo 4 kannattajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, en ikinä lähtisi Ranskaan
Ja tälle kommentille jo 4 kannattajaa?
Nyt jo 6 ja kasvaa. 🤣
Ei tietenkään käy. Sinnehän voi aina mennä vaikka viininkorjuuseen, itse olen ollut parikin kertaa ja olivat hienoja kokemuksia nuorena. Lisäksi olen asunut Ranskassa parisen vuotta, Provencessa. Siellä käyn nykyään ainakin kerran tai pari vuodessa.