Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suku odotti vesi kielellä perintöä, jäljellä olikin täysin velkainen pesä!

Vierailija
06.10.2024 |

Sukumme mahtimies oli sitten pitänyt kulissia jo vuosia ja iso omaisuus oli hassattu. Jäljellä velkainen pesä eikä sukulaisille jää mitään. Vainaja muuttui hetkessä hienosta miehestä paskaksi, ainakin kun kuuli niitä epäuskoisia kommentteja kun velkaisen pesän tiedot tuli julki. 

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäs saivat mokomat ahneet näädät ihan oikein! Hommatkoon itse niin paljon omaisuutta kuin haluavat ja pitäkööt näppinsä erossa muiden rahoista. Siellä on jo pitkän aikaa kuola poskella käsiä hierottu ja mietitty mitä kaikkea hankitaan kun rahat ropisevat tilille. Eivätkä saa mitään!! Muhahaha

Vierailija
42/49 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paskat se koskaan mitään kunnioitusta vainajaa kohtaan on. Oma lehmä siellä on aina ojassa jotain kautta."

Jaa. Mä en ole saanut perintöä keneltäkään vainajalta joiden hautoja käyn vapaaehtoisesti ihan omasta tahdostani hoitamassa. Kyseiset henkilöt ovat olleet minulle aivan muista syistä tärkeitä ja heillä on ollut minulle merkitystä jo heidän eläessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hautaus järjestettiin, siihenkin kuluu paljon rahaa?

Hautauskulut maksetaan kuolinpesän varoista. Velkojat jää nuolemaan näppejään, mutta ensimmäisenä siitä pesästä otetaan hautauskulut.

Jotkin vakuutukset korvaa hautajaiset. Minulla on henkivakuutus, jossa on lapset edunsaajina.

Ei mikään vakuutus korvaa ns. normaalin kuoleman hautajaisia. Jos on joku yllättävä  onnettomuus ja tapaturmainen kuolema, niin sitten.  Itse avustetussa kuolemassa vakuuuukset myös pesee kätensä kaikista korvauksista. 

Vierailija
44/49 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hautaus järjestettiin, siihenkin kuluu paljon rahaa?

Hautauskulut maksetaan kuolinpesän varoista. Velkojat jää nuolemaan näppejään, mutta ensimmäisenä siitä pesästä otetaan hautauskulut.

Jotkin vakuutukset korvaa hautajaiset. Minulla on henkivakuutus, jossa on lapset edunsaajina.

Oletettavasti tarkoittanet että lapsesi voivat henkivakuutuksestasi heille maksetulla etuudella maksaa hautajaisesi?

Vierailija
45/49 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se ymmärrettävää, että asennoituminen muuttuu tuossa tilanteessa? En oikeastaan edes ymmärrä, miksi olisi väärin haluta perintöä. Joku haaveilee 8 miljoonan lottopotista, niin ei siinä mittään, hyvä jätkä. Joku haaveilee sadan tonnin perinnöstä, niin sakeli mikä moraalinen mukku jätkä. En tajua.

Vierailija
46/49 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se petos tavallaan.

Miksi? Jokainen saa tehdä omaisuudellaan ja rahoillaan mitä haluaa. Jos velat on suurempia kuin koko omaisuus, niin velkojat jäävät nuolemaan näppejään.

Vierailija
47/49 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vainajahan oli elänyt täydellisesti! Sehän loistava homma, jos elää ja käyttää rahaa ja vielä mahdollisimman paljon velaksi!  Velkojat jäävät nuolemaan näppejään, kun pesästä ei riitä raha velkoihin!

Vierailija
48/49 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa hymyilyttää mahtimiestä, kun katselee haudan takaa. 

Juuri näin.

Ja elinaikanaan myhäillyt partaansa kun ahneet korppikotkat käyneet rahanhimossaan pokkuroimassa.

Kuulostaa huijarilta ja moraalittomalta ihmiseltä joka on ostanut seuraa, huomiota ja ehkä jopa hoitoa viattomilta läheisiltään katteettomilla vihjeillä tai lupauksilla

Ahneen ja inhottavan kuuloinen ihminen. 

Vierailija
49/49 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuo katkeruus ei johdu rahasta, vaan siitä, että tämä vainaja oli siis valehdellut ja elänyt kaksoiselämää vuosia, kenties jopa moraalitonta sellaista, kun velkaakin kertyi salaa? 

Se johtuu nimenomaan rahasta, tai siis siitä ettei sitä jäänyt jaettavaksi. Kun kuviteltiin että sieltä on "nyt tulossa melkoinen perintö" oli porukka ihan innoissaan hautajaisissa ja muutenkin vainaja oli suunnilleen suurmies tai jotain. Nyt kun paljastui että koko pesä on velkainen loppui innostus kuin seinään. Onhan se toki erikoista miten tyyppi on saanut hassattua omaisuuden, joka tiettävästi oli aikanaan miljoonaluokassa. 

Eikö kukaan käynyt verotoimistossa tsekkaamassa tai muuten selvittänyt. Eikö se ole jokin velkarekisterikin olemassa?  Reilua olisi ollut sanoa, että en jätä mitään suvulle muttei halunnut jäädä yksinäiseksi kai sitten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä