Teetkö salilla räkä poskella vai rauhallisesti?
Näin tänään, kun yksi teki räkä poskella. Mietin vain, että mitenkähän pitkään sali-into säilyy tuolla menolla?
Teettekö te veren maku suussa?
Kommentit (25)
Annan salilla aina kaikkeni. Muuten ei tule tuloksia.
Harvoin verenmaku suussa, mutta kyllä itsellä lähes joka kerta hiki valuu kunnolla ja lihakset on hapoilla. Saan itse treenistä eniten irti, kun se oikeasti tuntuu ja lihakset kipeytyy, erittäin hyvää vastapainoa istumatyölle. Ei ole into vielä laantunut, vaikka olen nyt tällä tahdilla kolme vuotta käynyt säännöllisesti salilla.
Riippuu vähän treenistä. Jos teen pidemmillä sarjoilla, niin kyllähän siinä paita kastuu. Mutta voimatreeniä kun tekee lyhyillä sarjoilla, isoilla painoilla ja pitkillä palautuksilla, niin eipä siinä hirveästi tule edes hiki.
Molemmat treenit teen yhtä tosissaan, mutta silti toinen näyttää viimeisiä toistoja lukuun ottamatta lähinnä salilla chillailulta ja toinen siltä, että vedetään ns. räkä poskella.
Vierailija kirjoitti:
Hitaasti ja rauhallisesti mutta silti räkä poskella. Olen kuitenkin jo 50v ja vasta aloittanut.
Muista pitää välipäivä!
Hitaasti ja rauhallisesti mutta silti räkä poskella. Olen kuitenkin jo 50v ja vasta aloittanut.