Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teetkö salilla räkä poskella vai rauhallisesti?

Vierailija
06.10.2024 |

Näin tänään, kun yksi teki räkä poskella. Mietin vain, että mitenkähän pitkään sali-into säilyy tuolla menolla?

Teettekö te veren maku suussa? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaasti ja rauhallisesti mutta silti räkä poskella. Olen kuitenkin jo 50v ja vasta aloittanut.

Vierailija
22/25 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan salilla aina kaikkeni. Muuten ei tule tuloksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin verenmaku suussa, mutta kyllä itsellä lähes joka kerta hiki valuu kunnolla ja lihakset on hapoilla. Saan itse treenistä eniten irti, kun se oikeasti tuntuu ja lihakset kipeytyy, erittäin hyvää vastapainoa istumatyölle. Ei ole into vielä laantunut, vaikka olen nyt tällä tahdilla kolme vuotta käynyt säännöllisesti salilla.

Vierailija
24/25 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän treenistä. Jos teen pidemmillä sarjoilla, niin kyllähän siinä paita kastuu. Mutta voimatreeniä kun tekee lyhyillä sarjoilla, isoilla painoilla ja pitkillä palautuksilla, niin eipä siinä hirveästi tule edes hiki.

Molemmat treenit teen yhtä tosissaan, mutta silti toinen näyttää viimeisiä toistoja lukuun ottamatta lähinnä salilla chillailulta ja toinen siltä, että vedetään ns. räkä poskella.

Vierailija
25/25 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitaasti ja rauhallisesti mutta silti räkä poskella. Olen kuitenkin jo 50v ja vasta aloittanut.

Muista pitää välipäivä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi