Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hyvä ihme sitä älämölöä, kun menin mainitsemaan erään ketoilugurun somessa, että.tuossa lihakeitossahan näkyy peruna ja porkkana :D

Vierailija
06.10.2024 |

Ehei ehei, ne ovat varmasti selleri ja palsternakka!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mutta porkkanaa ja lanttua saa kyllä ketoilija syödä, peruna on se kielletty. Itsekin söin ketoillessani porkkanoita joka päivä.

Vierailija
2/12 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä syödä ihan mitä haluaa, vaikka pieniä kiviä.

Eli nykyaikaan! Kiveily, low hiilari, sokeriton pölytön tomuton, GHK ultra, karppiruokavalio on mun ruokavalion nimi.

Vaadin sen mukaisia annoksia kaikkialle ja kukaan muu ei saa syödä toisin tai on paska ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoilijat on ihme lahkolaisia. 

Vierailija
4/12 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mutta porkkanaa ja lanttua saa kyllä ketoilija syödä, peruna on se kielletty. Itsekin söin ketoillessani porkkanoita joka päivä.

Yllättävää, porkkanassa on paljon sokeria. Sillä ei ainakaan ketoosiin mene. Hyvä niin ja jos silti voi nimittää ruokavaliota ketoiluksi :D

Vierailija
5/12 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä skandaali, siis söi ehkä porkkanaa sellerin tilalla? Ja vielä palsternakan vaihtoi pottuun ja sinä sen kuvassa tunnistit vääräksi - kielletyksi juurekseksi? 😨

En kestä! 🙉

Vierailija
6/12 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka paljon perunaa on. Kokonaisuus ratkaisee. Erottaako vaikka sellerin perunasta. Joskus peruna on väriltään lähes valkoista ja välillä kellertävää. 

Jos somen ruokakuvilla on tarkoitus innostaa. Ei pyritä siihen, että seuraajat etsivät suurennuslasilla ja kaukoputkella jotain pielessä olevaa ja myrsky on valmis.

Vierailija
7/12 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse noudatan millintarkkaa ruokavaliota ja lasken aina kaikki syömäni kalorit ja hiilarit milligramman tarkkuudella.

Vierailija
8/12 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoilijoiden kohdalla voidaan varmaan puhua syömishäiriöstä.

Vierailija
9/12 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä myös huvittavia ihmisiä jotenkin. Itsekin syön terveellisesti mutta näillä menee koko elämä ja päivät itsensä ympärillä. Hiilareiden ja proteiinien laskemista, mitataan keto-arvoa ja sokeriarvoja monesti päivässä,nostetaan puntteja, pyöräillään, juostaan, kehutaan terveyttä ja luullaan kuoleman jättävän väliin.

Ja tämä on50 v nainen joka elää näin, perheellinen mutta eihän tuolla menolla voi töissä käydä, ei aika riittäisi.

Vierailija
10/12 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini on ollut vuosia ketoilija. Ei kiihkoile, ei tarvi laskea mitään makroja eikä stressata. Hänellä on tietyt asiat mihin ei koske ja ne ovat peruna ja kaikki viljat. Jotain porkkanaa ym ei lisäile, mutta jos kasvissekoituksessa sitä on niin syö kyllä muutaman porkkanapalan. Hiilihydraattimäärät ei ylity. Syö noin, koska vointi on hyvä.

Itse olen yrittänyt ketoa painonhallintaan, mutta vointi ei ollut hyvä. Gluteeniviljat olen kuitenkin jättänyt pois ja koen että se on hyvä ja painokin on pudonnut. Syön siis perunaa ja riisiä. 

Vierailija
11/12 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ketoilija raivostui minulle, kun häntä kevyempänä naisena kyykkäsin enemmän ja pidempää sarjaa kuin hän. Ei nää reppanat pysty edes normaaleihin liikuntasuorituksiin. Hyvä jos jaksaa edes kävellä yli viittä kilometriä hengästymättä. Hyvä ettei hengästy jo öyhöttäessään hiilareista.

Vierailija
12/12 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat ketoilijat on ihan jäätävän isokokoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän