Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kokoomusta äänestäviä vihataan?

Vierailija
05.10.2024 |

Kerroin töissä, että olen äänestänyt koko elämäni joko kokoomusta tai RKP:ta. Tämän jälkeen minua ruvettiin syrjimään ja kukaan ei halunnut olla kanssani missään tekemisissä. Olen töissä ravintola-alalla ihan oikeassa ravintolassa (ei mikään McDonalds siis tai muukaan ketju-ravintola)

Kommentit (178)

Vierailija
121/178 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus ja perussuomalaiset on mustalla listalla. Siksi halveksunta ja inho. 

Viherpunikit ovat nyt mustalla listalla kaikissa läntisissä sivistysmaissa. Kaikki hyvien puolella olevat ymmärtävät vastustaa vasemmistopuolueita. 

Pervopersu ulisee ja valehtelee aamusta iltaan täällä. Harmi ettei kukaan enää usko tuota paskaa. Kannatus laskee kuin lehmän häntä ja kohta persut on ajettu ulos hallituksesta ja maasta, senkin maanpetturit!

Vierailija
122/178 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolet hallituskaudesta ja ohi, mitään tuloksia ei ole näkynyt.

No onhan. Valtava määrä konkursseja ja työttömyyttä. Ja pidentyneitä hoitojonoja ja väkivaltaa kaduilla.

Ai siis kuten Elokapina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/178 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viherpunikit ovat nyt mustalla listalla kaikissa läntisissä sivistysmaissa. Kaikki hyvien puolella olevat ymmärtävät vastustaa vasemmistopuolueita. 

Pervopersu ulisee ja valehtelee aamusta iltaan täällä. Harmi ettei kukaan enää usko tuota paskaa. Kannatus laskee kuin lehmän häntä ja kohta persut on ajettu ulos hallituksesta ja maasta, senkin maanpetturit!

Seuraavaan hallitukseen ei ole PS:lla, Vasemmistoliitolla ja Vihreillä asiaa.

Vierailija
124/178 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvätuloinen ja kutakuinkin niin koulutettu kuin voi olla. Ei ole oikein muita puolueita, jotka ajaisivat asiaani, joten äänestän kokoomusta. Jos joku muu puolue alkaa ajamaan ylemmän keskiluokan asioita niin mielihyvin annan ääneni.

Kuulun itsekin ylempään keskiluokkaan. Mitä haasteita ja ongelmia sinulla elämässäsi, jotta sinun täytyy äänestää puoluetta, joka ajaa sinun asiaasi?

Itsekkyys on syynä äänestää Kokoomusta. Itsekkäät ihmiset, jotka haluavat itselleen vielä lisää, äänestävät Kokoomusta.

Vierailija
125/178 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaan hallitukseen ei ole PS:lla, Vasemmistoliitolla ja Vihreillä asiaa.

Vasemmistoliitto saattaa kuulua hallitukseen. Ajavat suomalaisten ihmisten asiaa.

Vierailija
126/178 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kommunistit vihaajat vihaavat niitä jotka menestyneet elämässä.

Vierailija
127/178 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan. Valtava määrä konkursseja ja työttömyyttä. Ja pidentyneitä hoitojonoja ja väkivaltaa kaduilla.

Ai siis kuten Elokapina?

Väkivaltaa kaduilla: paukuttelija-kansan"edustaja" Vornanen...

Vierailija
128/178 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Vierailija
129/178 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet suomalaiset on niin tahvoja, että luulee Kokoomuksen ajavan heidän asiaa.

Hyviä muutosneuvotteluita kaikille Kokoomuksen äänestäjille! Toivottavasti lähtee työpaikka juuri sinulta.

Vierailija
130/178 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin on vaikeaa myöntää toiset paremmikseen.

Vierailija
131/178 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi sä vain äänestät. Mä ihan avoimesti olen kokoomuksen jäsen ja mukana paikallispolitiikassa. Kaikki ei siitä tykkää tietenkään ja moni tämän myös kertoo/näyttää, mutta näillä mennään. Edes joku porukka yrittää pitää kuntien ja valtion taloudesta huolta... 

Vierailija
132/178 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin on vaikeaa myöntää toiset paremmikseen.

Onko elämän tarkoitus olla toista parempi? Tilanteet ei muutu? Parempi voi joskus olla huonompi?

Vierailija
133/178 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneksi sä vain äänestät. Mä ihan avoimesti olen kokoomuksen jäsen ja mukana paikallispolitiikassa. Kaikki ei siitä tykkää tietenkään ja moni tämän myös kertoo/näyttää, mutta näillä mennään. Edes joku porukka yrittää pitää kuntien ja valtion taloudesta huolta... 

Taloudesta huolta, miten se näkyy? Koko kansan talous on pilalla ja Suomeen on saatu paikallinen lama aikaiseksi tosi lyhyessä ajassa.

Vierailija
134/178 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taloudesta huolta, miten se näkyy? Koko kansan talous on pilalla ja Suomeen on saatu paikallinen lama aikaiseksi tosi lyhyessä ajassa.

Tarkoittaa, että pitää huolta että raha menee itselle ja kavereille. Talousasioista pitää huolehtia, katsos.

Vierailija
135/178 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommunistit narisee kuin ruosteinen aitan oven sarana. Lyö niille pelleille luu kurkkuun! Osta vaikka ässä mersu.

En osta Mersuu, autot ovat turhia meno eriä, lotto kuponkikin on parempi sijoitus. Tiedän yhden kokoomus äänestäjän, joka osti Mersun. Menin kyytiin kerran ja siellä oli limaa vähän joka puolella, kuulemma rakastaa autoaan. Poistuin mersusta, enkä sen jälkeen ole autoon astunut.

Vierailija
136/178 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai siis kuten Elokapina?

Elokapina on kokoomuslaisen politiikan tulos. Jotain hekin tekevät kun ei töitä ole kokoomus Suomessa, jos olisi, niin ei tarttis elokapinassa hilluu.

Vierailija
137/178 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin vihaan ihan siitä syystä, että kokoomuksen äänestäjät (ainakin suurin osa) ovat etuoikeutettuja, empatiakyvyttömiä, hyvätuloisia ihmisiä, jotka ovat sokeita omille etuoikeuksilleen, eivät ymmärrä mitään köyhien ja sairaiden ihmisten todellisuudesta ja kuvittelevat kaikilla olevan yhtäläiset lähtökohdat menestyä elämässä.

PS. Jos et ole siellä ravintolassa johtotehtävissä, niin miksi hel vetissä ylipäätään äänestät kokoomusta, etkä vaikka SDP:tä?

Mö oon köyhästä alkoholistiperheestä, vanhemmat peruskoulun käyneitä pitkäaikaistyöttömiä, ehkä kaks kuukautta oli pisin aika kun jompikumpi kävi töissä ennen kuin alkoholi taas muistutti olemassaolostaan. Rahaa ei ollut edes ruokaan, saati mihinkään ylimääräiseen. En voinut teininä edes käydä kesätöissä ettei tuet vähene. Nyt oon alle 30, korkeasti koulutettu, h

Niin, alle 30.:D En nyt manaile mitään, mutta sä olet liian nuori, jotta sun kokemuksilla tai näkemyksillä olisi tässä yhteydessä mitään arvoa. Sori. 

Vierailija
138/178 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksessa ei ole menestyjiä, vielä vähemmän heidän äänestäjissään. Tyypillinen tapaus on tehnyt veropetoksia ja pakenee yleensä Espanjaan tai Italiaan, jossa sama meno jatkuu. Välillä vähän hämärä bisneksii Virossa ja kitinää s-ketjusta. Sellainen on tyypillinen kokoomuksen äänestäjä.

Vierailija
139/178 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette te mistään huolta pidä, päähän haluut vain muita potkia. Malli, jonka opit jo peruskoulussa, pienempiä kiusatessasi. Myönnä totuus!

Vierailija
140/178 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneus, kateellisuus työttömiä ja sosiaalitukia saavia kohtaan, röyhkeys. Eivät välitä enää edes peitellä ahneuttaan ja kateuttaan, koska ovat havainneet samanlaista ilmapiiriä ja arvoja ympärillään. Se, että ensimmäisenä leikataan köyhiltä ihmisiltä kertoo todella paljon röyhkeydestä ja ahneudesta. Sydän väärällä puolella kehoa todellakin.