En koe olevani yhtä arvokas tai rakastettava vikojeni takia
Synnynnäisiä vikoja mm hampaiden ja lapaluiden osalta. Kasvot oudon malliset ja sen takia taidan olla ruma.
Kommentit (41)
Tämä kuulostaa nyt jeesustelulta mutta olen oikeasti sitä mieltä että kauneus tulee sisältäpäin ja ulkoisilla asioilla on lopulta hyvin vähän vaikutusta siihen. Hyvät ihmiset ovat aina rakastettavia ja näyttävät kauniilta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuulostaa nyt jeesustelulta mutta olen oikeasti sitä mieltä että kauneus tulee sisältäpäin ja ulkoisilla asioilla on lopulta hyvin vähän vaikutusta siihen. Hyvät ihmiset ovat aina rakastettavia ja näyttävät kauniilta.
Kyllähän se varmaan tuleekin, ja tulee tietenkin. En kuitenkaan tiedä miten voin muuttaa ajattelua itsestäni.
ap
Minusta ihmiset ovat kauniita vikoineen,omia persoonia. Sinäkin olet yksi meistä kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle oli kans pari vuotta sitten ihan valtaisa ongelma se et mulla on hörökorvat, hip dipit ja ruskeat silmät, suunnittelin päivieni päättämistä. Mut niin vaan se ongelma oli mun korvien välissä. Et ole ap ruma, muut ei edes huomaa sun "vikoja" ja meillä kaikilla on jotain mistä me ei itsessämme pidetä. Kannattaa vaikka jossain anonyymissä mielialachatissa puhua jonkun kanssa.
Kun sairastut kuolemanvakavasti, niin siinä ei enää hörökorvat kiinnosta.
Kyllä itselleni oli silmiä avaavaa kun sairastuin matalaan ferritiiniin. Tulin samalla myös uskoon ja aloin rukoilemaan joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se varmaan tuleekin, ja tulee tietenkin. En kuitenkaan tiedä miten voin muuttaa ajattelua itsestäni.
ap
Olit aloituksessa asian ytimessä, et rumana ole yhtä arvokas kuin muut, niin se vaan todellisuudessa menee. Nuo teennäiset lässytykset voit unohtaa.
Kaikilla meillä on outoutemme. Kuolinvuoteella niitä sitten muistelemme lämmöllä. Meinaa jo kusi jäätyä kaareen ja se on omituista. Maailmassa on paljon ihmeellisiä asioita, rikkautta se on. Elämä on myös sattumusten summaa eli jos aukaisee yhden oven sen alta voi paljastua useita ovia. Pelokas ei saa kun ei annakkaan mitään itsestään. Jos me hyväksyisimme kaikki sellaisena kun ovat niin maailma olisi paljon parempi paikka olla ja elää. Toki voi valita missä seurassa viettää aikansa ja missä kokee olonsa epämukavaksi. Elämä ei voi olla yhtä juhlaa ja laiskottelua, silloin alkaa turtua elämään. Aivojen hermosto lepää vasta kun ihmisen elintoiminnot lakkaavat. Täytyy löytää hyvä balanssi ja fengshui.
Vierailija kirjoitti:
Mulle oli kans pari vuotta sitten ihan valtaisa ongelma se et mulla on hörökorvat, hip dipit ja ruskeat silmät, suunnittelin päivieni päättämistä. Mut niin vaan se ongelma oli mun korvien välissä. Et ole ap ruma, muut ei edes huomaa sun "vikoja" ja meillä kaikilla on jotain mistä me ei itsessämme pidetä. Kannattaa vaikka jossain anonyymissä mielialachatissa puhua jonkun kanssa.
Kyllä muut huomaa, älkää huijatko itseänne. Rumat ihmiset häiritsee.
Älkää huijatko myöskään uskottelemalla itsellenne tai toisillenne, etteikö rumia ihmisiä ole olemassakaan - kyllä on. Monet ihmiset ovat rumia, osa hyvin rumia.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Ihminen voi olla todella hyvä ja rakastettava ja silti kammottavan ruma. Näin se vaan on. Monet rumat osaavatkin jalostaa sisäistä olemustaan sellaiseksi, jota kaunokieliset kutsuvat sisäiseksi kauneudeksi. Retoriikasta ja mielikuvista tuollaisessa puheessa vaan on kyse. Ulkoisesti rumaa ei pelasta kauniiksi kaunopuheilla luodut mielikuvat. "Sisäinen kauneus" ja "mukavuus" on rumien selviytymiskeinoja yhteiskunnassa. Jos on ruma niin ulkoisesti kuin mieleltään, silloin elämä voi käydä hankalaksi.
Älä pelkää, rumia ihmisiä ei niin helposti huomata. Olette meille näkymättömiä joten voitte rauhassa keskittyä teidän oman elämäänne. Onnea ja jatkoa minkäkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihmiset ovat kauniita vikoineen,omia persoonia. Sinäkin olet yksi meistä kaikista.
Monet on rumia ja todella vastenmielisen mallisia. Käy vaikka tsiigaamassa jossain takahikiän Prismassa. Tai Itä-Suomessa. Siellä ihmiset on outoja möykkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miksi sinun pitäisi muuttaa ajattelua itsestäsi? On hyvin mahdollista, että olet ihan oikeassa.
Vaikka tuntuisi tuolta, sitä ei kannata näyttää ulospäin. Kiusaajat kyllä haistaa kuka on epävarma.
Voin myös kertoa että vanhemmiten helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muut huomaa, älkää huijatko itseänne. Rumat ihmiset häiritsee.
Älkää huijatko myöskään uskottelemalla itsellenne tai toisillenne, etteikö rumia ihmisiä ole olemassakaan - kyllä on. Monet ihmiset ovat rumia, osa hyvin rumia.
..paitsi että olen todella monen ihan tuntemattomankin vastaantulijan mukaan erittäin hyvännäköinen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tärkeä ja arvokas ihminen
Jokainen on ja kauneus on katsojan silmässä.
Tästä pitäisi lähteä ja ihmisten oppia että,tämä elämä ei ole kauneskilpailu kuin harvoille ja valituille ja se tarina onkin sitten toinen.Ollaan me ja välitetään toisistamme,se on ainoa tie eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä sen tiedät. Ei tuollaista voi kukaan määritellä. Monet kuitenkin ovat täysin irrelevantteja.
Miksi haluaisit tuntea itsesi arvokkaaksi? Miksi haluaisit olla ovimatto muille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sairastut kuolemanvakavasti, niin siinä ei enää hörökorvat kiinnosta.
Kyllä itselleni oli silmiä avaavaa kun sairastuin matalaan ferritiiniin. Tulin samalla myös uskoon ja aloin rukoilemaan joka päivä.
Eli aloitit itsepetoksen.
Aina jaksaa hämmästyttää ihmisten heikkomielisyys, kun jotkut turvautuvat mielikuvitukseen vaikeina hetkinä. Voihan siitä helpotuksen ja turvallisuuden tms. illuusion saada luotua itselleen (ihmisen aivot luovat "yliluonnollisen" ja "uskonnollisen" kokemuksn), mutta illuusio on illuusio. On vähän sääli, jos siihen tyytyy. Itse pidän parhaana ottaa todelllisuus an sich, raakana.
En tiedä, mikä on kenestäkin rumaa. Omalla kohdalla en ikinä näe toista ihmistä rumana, jos hänestä pidän. Ei tulis mieleenkään ajatella, että oispa tuo kaunis myös ulkoisesti. Sen ihmisen näkeminen aina ilahduttaa, just sen itsensä näköisenä.
Samoin jos kuka tahansa komeus tai kauneus osoittautuu ikäväkai ihmiseksi, sitä ei enää näe komeana tai kauniina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä sen tiedät. Ei tuollaista voi kukaan määritellä. Monet kuitenkin ovat täysin irrelevantteja.
irrelevantteja.katohan vaan mikä kalalaji tämä on?Vai onko kenties uusi kaappilaji syntynyt? Sinä olet luultavasti riuku.
Persoonallinen nenä, hörökorvat tai vinot hampaat ovat ihan eri asioita kun niiden kantaja on hyvännäköinen alunperinkin.