Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En koe olevani yhtä arvokas tai rakastettava vikojeni takia

Vierailija
05.10.2024 |

Synnynnäisiä vikoja mm hampaiden ja lapaluiden osalta. Kasvot oudon malliset ja sen takia taidan olla ruma.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, että elämä on liian lyhyt noin typerien asoiden vatvomiseen. Ilmeisesti oikeita ongelmia ei sinulla sitten olekaan. 

Vierailija
2/41 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, että elämä on liian lyhyt noin typerien asoiden vatvomiseen. Ilmeisesti oikeita ongelmia ei sinulla sitten olekaan. 

On nämä isoja asioita silti itselle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Olen lyhyt, hampaat on vinot joten en kelpaa naisille. Ruma olen niin se vaan on.

T: kiltti mies

Vierailija
4/41 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli kans pari vuotta sitten ihan valtaisa ongelma se et mulla on hörökorvat, hip dipit ja ruskeat silmät, suunnittelin päivieni päättämistä. Mut niin vaan se ongelma oli mun korvien välissä. Et ole ap ruma, muut ei edes huomaa sun "vikoja" ja meillä kaikilla on jotain mistä me ei itsessämme pidetä. Kannattaa vaikka jossain anonyymissä mielialachatissa puhua jonkun kanssa.

Vierailija
5/41 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhyy yhyy, olisipa itselläni noin pieniä ongelmia

Vierailija
6/41 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On nämä isoja asioita silti itselle.

ap

Kyllä elämä vielä pistää asiat oikeaan perspektiiviin. 

Vierailija
7/41 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yhyy yhyy, olisipa itselläni noin pieniä ongelmia

Veit ajatukseni. 

Vierailija
8/41 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tärkeä ja arvokas ihminen

Vierailija
9/41 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle oli kans pari vuotta sitten ihan valtaisa ongelma se et mulla on hörökorvat, hip dipit ja ruskeat silmät, suunnittelin päivieni päättämistä. Mut niin vaan se ongelma oli mun korvien välissä. Et ole ap ruma, muut ei edes huomaa sun "vikoja" ja meillä kaikilla on jotain mistä me ei itsessämme pidetä. Kannattaa vaikka jossain anonyymissä mielialachatissa puhua jonkun kanssa.

Kun sairastut kuolemanvakavasti, niin siinä ei enää hörökorvat kiinnosta. 

Vierailija
10/41 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tärkeä ja arvokas ihminen

Jokainen on ja kauneus on katsojan silmässä. 

Vierailija
11/41 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ymmärrän tuon, koska itsekin olen ruma. Siitä on hyvin vaikea olla välittämättä. Muiden rumuus tai puutteet ei ole mikään ongelma. Esim jos ei ole käsiä eikä jalkoja, saatan silti ihailla henkilöä enemmän kuin muita.

Vierailija
12/41 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sairastut kuolemanvakavasti, niin siinä ei enää hörökorvat kiinnosta. 

Johan mä sanoin, että ongelma oli korvien välissä. Kiitos muuten kysymästä, äitini kuoli ihan vasta syöpään ja itsellä todettiin ms-tauti. Toivottavasti oli kivat ongelmaolympialaiset!

Vierailija
13/41 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Jossakin vaiheessa kaikki on vääränlaista. Älä suotta murehdi, hyvä olet juuri tuollaisena. Iloitse jos voit kävellä ja toimia itsenäisesti.

Vierailija
14/41 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/41 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hauskaa olla persoonallisen näköinen, jos on ruma ylipäätään? Silloin on persoonallisen näköinen huonolla tavalla. Sanoin nyt tämän, vaikka tätä ei saisi ääneen sanoa näin.

ap

Vierailija
16/41 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siltikään ette voi jättää rauhaan? Muistutuksen vuoksi. Aseksuaaleja ei kiinnosta.

Vierailija
17/41 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi objektiivisesti katsottuna oikeitakin ongelmia, se ei poissulje, ettei esim. voisi kokea omaa ulkonäköäkin ongelmaksi. Itsekin olen kokenut. Olen käynyt esteettisistä syistä kirurgilla ja hammaslääkärillä korjauttamassa minua eniten häirinneet asiat, ja ihan rehellisesti mun elämänlaatu on parantunut sitä myötä kun ei tietyt asiat koko ajan häiritse omassa ulkonäössä. Esim. omaa naamaa aika monta kertaa päivässä tulee peilistä vilkaisseeksi ilman että erityisesti edes haluaisi. Peilejä on joka paikassa.

Tietysti ymmärrän, että kaikkia asioita ei voi leikata eikä siihen välttämättä ole kaikilla rahakkaan. Ihmisen arvokkuus ei perustu ulkonäköön eikä kukaan ole sen enemmän tai vähemmän arvokas näytti miltä tahansa. Ap, oot arvokas ihan sellaisena kuin oot! Vaikka tiedän että niin ei välttämättä oo helppo aatella. 

Vierailija
18/41 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuja tunteita. Ei sitä auta kuin tarpoa eteenpäin. Erakkona ei ainakaan kukaan hauku eikä hirnu ulkonäölle.

Vierailija
19/41 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim korvat vaivaavat sinua, niin menet leikkaukseen.

Vierailija
20/41 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi objektiivisesti katsottuna oikeitakin ongelmia, se ei poissulje, ettei esim. voisi kokea omaa ulkonäköäkin ongelmaksi. Itsekin olen kokenut. Olen käynyt esteettisistä syistä kirurgilla ja hammaslääkärillä korjauttamassa minua eniten häirinneet asiat, ja ihan rehellisesti mun elämänlaatu on parantunut sitä myötä kun ei tietyt asiat koko ajan häiritse omassa ulkonäössä. Esim. omaa naamaa aika monta kertaa päivässä tulee peilistä vilkaisseeksi ilman että erityisesti edes haluaisi. Peilejä on joka paikassa.

Tietysti ymmärrän, että kaikkia asioita ei voi leikata eikä siihen välttämättä ole kaikilla rahakkaan. Ihmisen arvokkuus ei perustu ulkonäköön eikä kukaan ole sen enemmän tai vähemmän arvokas näytti miltä tahansa. Ap, oot arvokas ihan sellaisena kuin oot! Vaikka tiedän että niin ei välttämättä oo helppo aatella. 

100%. Ja se vielä myös, että näillä "eikö sulla ole oikeita ongelmia? kyllä elämä opettaa!"-tyypeillä ongelmat on yleensä luokkaa yhyy sipsit loppu kaupasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä