Apua! Tytölle nimi! Kiire!
Tytöllämme on lauantaina ristiäiset ja nimi päättämättä...
Nyt kaipaisin mielipiteitänne.
Kutsumanimeksi on tulossa Eerika. Ensin ajattelimme Huldaa, mutta emme taida uskaltaa laittaa niin erikoista nimeä. Nyt vaihtoehtoina on:
Eerika Hulda Aurora
Eerika Hulda Helmiina
Eerika Maija Aurora
Eerika Mari Aurora
Eerika Maija Amanda
Eerika Helmi Aurora
Eerika Klara Amanda
Eerika Eedit Aurora
Haluamme antaa suloiselle tytöllemme mahdollisimman kauniin nimen tietenkin! Ja kolme nimeä täytyy olla koska isosiskollakin on.
Mielipiteitänne kaivataan!
Kommentit (15)
Eerika on aivan tosi kiva nimi, samaten Helmi. Jotta olis minun makuuni aivan 100% nimi, niin Auroran vielä vaihtaisin vaikka tuohon Amandaan, niin johan olisi <3
Eerika Helmi Amanda
Huldasta en jostain syystä niin pidä... vähän turhankin vanha nimi makuuni. Aurorasta tulee mieleen sairaala, muutenhan sekin ihan nätti on. Maija, Mari ja Klara ei myöskään suosikkejani. Eedit on kiva, mutta vähän turhan paljon e:tä Eerikan kanssa. Helmiina on tosi ihana, mutta mikäs sitten toiseksi jos ei Hulda.... hmm, miten olisi EERIKA HANNA HELMIINA. Tuopa se vasta olisi huippu minusta <3, voisin vaikka omalle tuon antaa.
Hulda ehkä tulee nimeen mukaan (Eerika Hulda Helmiina tai Eerika Hulda Aurora) koska olemme jo kutsunetkin vauvelia Huldaksi ja siitä varmaan tulee jonkinlainen lempinimi. Tosin muutkin vaihtoehdot vielä harkinnassa. On tämä vaan vaikeeta kun pyörittelee näitä samoja nimiä mielessään niin tuntuu ettei enää osaa päättää...
Lisää kommentteja otetaan mielellään vastaan!
Hulda Mari Eerika
Mä en tykkää Eerika-nimestä erityisemmin mutta Hulda on ihana ja Helmi myös! Marikin on kiva nimi.
Eerika Hulda Helmiina
Eerika Hulda Marika
Eerika Hulda Aurora
Eerika Hulda Helmiina
Hulda on mainio! :o) Antakaa rohkeasti vain, jos olette jo nimeä käyttäneet! Aurora on aika yleinen toinen nimi tällä hetkellä... ja Helmiina ei ole oma suosikkini, mutta sointuu tuplavokaalisena Eerikan kolmanneksi nimeksi kyllä oikein nätisti:
Eerika Hulda Helmiina
Eerika Maija Aurora
Eerika Maija Amanda
Maija on myös suloinen nimi. Jos löytyisi kolmas nimi joka ei ala A:lla, niin soljuisi paremmin...
Eerika Mari Aurora
tulee vähän rikkamari mieleen... (se murusten keräyslaite)
Eerika Helmi Aurora
Helmi ja Aurora ovat molemmat aika suosittuja tällä hetkellä, siksi suosisin jotain pikkasen persoonallisempaa
Eerika Klara Amanda
apua, mulla menee kieli solmuun eerikaklaaraamandaa...
Eerika Eedit Aurora
kun on jo tuplavokaaleja, kirjoittaisin poikkeuksellisesti Auroran mieluummin muotoon Auroora.
Parhaat:
Eerika Hulda Helmiina
Eerika Maija ...
Ehdotan vielä:
Eerika Hulda Elliida
Eerika Maija Matilda
Eerika Maija Emilia
Eerika Hulda Helena
Eerika Maija Elena
Eerika Maija Eliana
Eerika Eeva Ilona
Onnea oikean, kauneimman nimen löytymiseen ja onnea tyttösistä!
eli vaihtoehtoina oli
Hulda Helmi Eerika tai
Hulda Mari Aurora
Tuntui kuitenkin siltä että lähipiirissämme vierastettiin aika paljon tuota Hulda nimeä, joten olemme oikeastaan luopuneet siitä ensimmäiseksi nimeksi.
Lisää kommentteja saa antaa!
Näin makusteltuani Eerika Hulda Helmiina on kyllä sittenkin aikasta ihana, joten ääni sille :)
En nyt tarkoita missään tapauksessa painostaa, mutta täältäkin olen oppinut, että välillä voi olla tosi vaikea löytää yhtäkään nimeä " miltä lapsi näyttäisi" . Joten, jos teille on jo " vakiintunut" tai ainakin ollut helppo kutsua Huldaksi, niin hyvänen aika, siitä vaan...!! Kannustaisin ystävällisesti olemaan rohkea ja antamaan sen nimen! :o) Kyllä ihmiset yleensä, sitten kun tutustuvat lapsoseen paremmin, sanovat että ihan on nimensä näköinen! Ja kuka paremmin osaisi sanoa mikä sopii lapselle, kuin hänen omat vanhempansa?
Hulda Helmi Eerika tai Hulda Mari Aurora?
Hmm... Molemmat ovat kauniita, mutta Eerika on niin ihana että laittaisin sen, ja taas Mari on harvinaisempi kuin Helmi, joten laittaisin Hulda Mari Eerika!
Entäs sitten tuplanimi, vaikkapa Hulda-Mari, Huldamari tai Hulda-Eerika? Kaikki olisivat Suomen ensimmäisiä sen nimisiä, mutta uskoisin että menee läpi kun ovat vanhoja nimiä kaikki.
Tsemppiä.. kyllä se nimi löytyy :o)
Aurora lopussa ois kans hyva mutta nykyaan tavallinen. Huldan peraan sopii toinen h:lla alkava.
Kannattaa antaa se nimi, josta itse pitää!
Minusta se kannattaisi laittaa ensimmäiseksi, kyllä sukukin oppisi, että Hulda on se teidän nätti pikkutyttö.
Hulda Eedit Auroora olisi minun suosikkini.
Mutta jos on valittava teidän valmiista ehdotuksistanne, niin sitten
Eerika Hulda Aurora.
Eerika Hilda Aurora.
Hilda on kiva nimi, ihan erilainen kuin mielestäni paljon huonompi Hulda. Sopii hyvin muihin nimiin tuon i:n ansiosta.
nimi ja siis kutsumanimi. Eli päätös mutkistuu entisestään... Mielipiteitänne tästä!
Eedit Hulda Aurora - oih, miksi minun lapsillani on jo nimet, alanko
nimetä nukkeja, että saisin taas keksiä näin ihania vaihtoehtoja
Eerika onkin tosi nätti ja reipas nimi :) Huldasta en itse kauheasti välitä, jotenkin assosioituu vanhempaan ikäpolveen
Eerika Hulda Aurora: Tämä näistä kahdesta hulda-nimestä ehkä parempi, vaikka onkin 2 aata peräkkäin. Aurora nätti!
Eerika Hulda Helmiina: Tässä ehkä liikaa h:ta, tai sitten mun korvaan vaan häiritsee jos peräkkäiset nimet alkaa samalla kirjaimella.
Eerika Maija Aurora: Tämä on tosi nätti!
Eerika Maija Amanda: Kuten myös tämä!
Eerika Mari Aurora: Mari ja Aurora peräkkäin ei musta toimi niin hyvin, jotenkin tuppaa menemään mun suussa yhdeksi sanaksi Mariauroora.
Eerika Helmi Aurora: Tämäkin on ihana!
Eerika Klara Amanda: tuo ka-kla peräkkäin ei niin hyvä. Tämä yhdistelmä minusta vaikea sanoa, menee kielisolmuun noissa ka-kla ja sitten klaraamanda. Klara lausuttaisiin ilmeisesti lyhyenä kuten kirjoitetaan?
Eerika Eedit Aurora: Henk.koht en tykkää jos eka ja toka nimi alkaa ihan samalla tavulla (Ee).
Eli näistä parhaat minusta:
Eerika Helmi Aurora
Eerika Maija Aurora
Eerika Maija Amanda