Äitini mielestä kunnolliset ihmiset eivät polta tupakkaa. Vain huonot ja tyhmät ihmiset
Turha kai sanoa, että hän on 80 vuotias. Ex Miesystääni hän ei halunnut nähdä, koska tämä poltti miltei ketjussa. Ei siis halunnut nähdä koko 17v aikana. No ei se minua haitannut ettei halunnut. Teki itsestänsä kyllä tyhmän.
Kommentit (109)
Onko tullut rikottua Mooses 8 . Käskyä. Entä älä varasta käsky.
Tupakka kellastuttaa seiniä mutta ei mustaksi kyllä tee. Suolisto värjäytyy mustaksi SALMIAKISTA JA LAKUISTA.
Millainen on kunnon ihminen?
Jos ainoa rajoite on tupakoimattomuus, useimmat lait on täysin tarpeettomia.
Vai mustat seinät no monet tosiaan maalaa seiniä mustaksi. Mutta olet taas Mooses käsky numero 8 rikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin, että tupakoivien keuhkosyöpää ja muita selkeästi tupakasta johtuvia sairauksia ei hoideta verovaroin. Jos kerran on pakko tupakoida ja on oma valinta, niin hoitakoon seurauksetkin itse
Kaikki mitä suuhunsa laittaa, on oma valinta. Myös alkoholi ja epäterveellinen ruoka.
Myös tupakoimattomat sairastuvat keuhkosyöpään.
Elämä on vaaroja ja valintoja täynnä, omahyväiset jeesustelut sikseen.
Ai monikin hyvä lääkäri polttaa ja on perhe ja hyvä ihminen sekä moni johtaja polttaa. Ei ihmisiä noin lajitella. Pahat teot kuten väkivalta erikseen. Rikolliset.
Samaa mieltä kuin ap:n äiti.
Tupakoija
Asbestia laitettiin joskus taloihin kun paloturvallista. Miehet sairastui keuhkoihin meni sitä ja lasivillaa. Eikä polttanut. Ei tuberkuloosi potilaatkaan polta silti kuolee. Homeesta sairastuu siihen kuolee jos hengität sitä tyhmät syö. Ihmisiä kuolee syöpään eikä ikinä polttanut.
Haju taas koirat ja kissankuset sekä sun marsuhäkki tai kainalohiki on vielä kauheempaa ja jalkahiki haju. Saati pahat ruuat. Eikä tupakka haise. Se palava paperi haisee ja savu tietysti jää vaatteisiin. Hirveällä haisevia miehiä pistävä hiki ja huumeet.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin, että tupakoivien keuhkosyöpää ja muita selkeästi tupakasta johtuvia sairauksia ei hoideta verovaroin. Jos kerran on pakko tupakoida ja on oma valinta, niin hoitakoon seurauksetkin itse
Samoin voisi ylipainoon ja alkoholin käyttöön liittyvät sairaudet jättää hoitamatta verovaroin. Myös huumeiden käyttöön liittyvät. Itse asiassa autoilukin saastuttaa, joten jätetään kolareiden uhrit hankkimaan apunsa omin varoin.
Eipä paljon hoidettavia jäisi. Ainakin näin ratkaistaisiin Suomen taloudelliset ongelmat.
Monen koiran paskat haisee heti ovella ja asunnoissa kissan kusi. ( Ja kaali oksettaa 100 kilometrin päähän).
Roskahuoneessa kun avaa roskiksen kannen tulee niin KAUHEA KISSAN KUSEN HAJU että voi epäillä ettei ole viety eläin lääkäriin elukkaa kusitulehdus haisee. Samoin kuin ihmisen kusi haisee jos tulehdus.
Tupakka on myrkkyä, hitaasti tappavaa sellaista. Keuhkosyöpää aiheuttavaa, johon kuolee tukehtumalla.
Onneksi tupakointi on vähentynyt, valistus on mennyt perille, pian ei missään enää myydä edes tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin voisi ylipainoon ja alkoholin käyttöön liittyvät sairaudet jättää hoitamatta verovaroin. Myös huumeiden käyttöön liittyvät. Itse asiassa autoilukin saastuttaa, joten jätetään kolareiden uhrit hankkimaan apunsa omin varoin.
Eipä paljon hoidettavia jäisi. Ainakin näin ratkaistaisiin Suomen taloudelliset ongelmat.
Tupakoija maksaa veroa ihan mukavasti joka päivä. Moni ei edes hoitoa saa kun kuolo korjaa.
Miten sitte heidän laita jotka syövät itsensä sairaiksi. Tämä on nyt iso ongelma, tenavat elää limulla ja sipsillä.
Vierailija kirjoitti:
Haju taas koirat ja kissankuset sekä sun marsuhäkki tai kainalohiki on vielä kauheempaa ja jalkahiki haju. Saati pahat ruuat. Eikä tupakka haise. Se palava paperi haisee ja savu tietysti jää vaatteisiin. Hirveällä haisevia miehiä pistävä hiki ja huumeet.
Noihin luettelemiisi asioihin ei kukaan kuole. Mutta todettua on, että tupakka tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tietää että on typerää polttaa tupakkaa mutta että ruvetaan arvostelemaan tyhmäksi jne. en hyväksy.
Typerää arvostella muita tyhmäksi.
Kuinka paljon pitää tehdä tyhmiä asioita, jotta voidaan todeta tyhmäksi? Minusta koko yhteiskuntamme kärsii siitä, että teeskentelemme kaikkien olevan älykkäitä ja kykeneviä tekemään päätöksiä samalla tavalla.
Onko olemassa jokin Tyhmyyden Diagnoosineuvosto, jonka päätöksellä tietyt teot määrittelevät tyhmäksi? AV- palsta lienee oikea instanssi joka luokittelee ihmisen oikeaan lokeroonsa.
Vapise, sinä tupakoiva Mensan jäsen, et olekaan älykäs.
Sanoit että on typerää arvostella muita typeräksi. Miksi se on typerää? Eivätkö jotkut ole tyhmiä?
Kaikista välinpitämöttämin tupakoitsija on raskaana oleva nainen. Ettei sitä sen vertaa ajattele syntymättömän lapsen terveyttä...
Vierailija kirjoitti:
Asbestia laitettiin joskus taloihin kun paloturvallista. Miehet sairastui keuhkoihin meni sitä ja lasivillaa. Eikä polttanut. Ei tuberkuloosi potilaatkaan polta silti kuolee. Homeesta sairastuu siihen kuolee jos hengität sitä tyhmät syö. Ihmisiä kuolee syöpään eikä ikinä polttanut.
Hassu tapa ajatella. Eihän noita ihmisiä varmaan olisi tupakointi auttanut, päinvastoin. Esimerkiksi suomalaisilla on sellaiset geenit, että sepelvaltimotauti on todellinen riski monelle vaikkei tupakoisi. Järkevä ihminen tajuaa, ettei tupakointi tuossa kohtaa silti auta, vaan pahentaa tilannetta.
Outoa yleistämistä ja leimaamista. Sivistymätöntä lokerointia.
Terv. Korkeakoulutettu, omillaan toimeentuleva ja fiksu ihminen.
Niin, mutta tupakoitsija aiheuttaa myös viattomille sivullisille pahimmillaan syövän. Pitäisikö tupakoitsijoiden maksaa sivullisten syöpähoidot? Entäpä taloyhtiöiden huoneistot? Seinät tupakasta mustat ja ei vain yhdessä asunnossa vaan koko talon asunnoissa. Pitäisikö tupakoitsijan makaaa taloyhtiölle koko talon kaikkien huoneistojen maalit?