Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini mielestä kunnolliset ihmiset eivät polta tupakkaa. Vain huonot ja tyhmät ihmiset

Vierailija
05.10.2024 |

Turha kai sanoa, että hän on 80 vuotias. Ex Miesystääni hän ei halunnut nähdä, koska tämä poltti miltei ketjussa. Ei siis halunnut nähdä koko 17v aikana. No ei se minua haitannut ettei halunnut. Teki itsestänsä kyllä tyhmän. 

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000000355557.html

Muutamia julkkistupakoitsijoita.

Vierailija
62/109 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakanpolttaja haisee kuin tuhkakuppi, yhtä pahalta. Jos sh polttaa tupakkaa, on ikävää olla hänen potilaansa. 

Miksi sun pitää olla jonkun tupakoitsijan suussa kiinni.

Ei siinä pelkkä suu haise. Koko ihminen löyhkää pitkän matkan päähän. Itse eivät tietenkään sitä haista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitisi on oikeassa. Vain w t porukka polttaa enää röökiä.

Haluatko listan menestyneistä ihmisistä jotka polttavat ?

Se on aika pitkä Entisestä Presidentistämme nykyiseen Eduskunnan Puhemieheen....

Voisitko antaa esimerkkejä nuorena tupakkaan kuolleista, keuhkosyöpään kuolleista, suusyöpään kuolleista, erektio-ongelmista, ihon ryppyyntymisestä, ihon harmaudesta, hengitysvaikeuksista, likaisista hampaista, tupakasta mustuneista seinistä?

Kerro ensin alkoholiin kuolleet annan sitten tupakkalistan.

Vierailija
64/109 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän tylysti ilmaistu, mutta onhan hänellä pointti. Kuinka järkevää on käyttää säännöllisesti rahojaan siihen, että tuhoaa terveyttään ja huonontaa elämänlaatuaa?

Sanotaan, että ihminen polttaa vaikka kaksi askia viikossa. Vuodessa se tekee tonnin. Samalla hinnalla saisi marraskuisen etelän loman, joka rentouttaa ja lisää elämänlaatua. Loman suunnittelu ja odotus on myös palkitsevaa, joten todennäköisesti loman positiivinen kokonaisvaikutus myös pidentäisi ikää.

Jokainen päättäköön itse mitä palkallaan tekee. Joku etelän loma turistirysissä nyt ei kovin houkutteleva ajatus ole. Jos rahasta puhutaan niin säännöstelkööt välillä vaikka viinan hintoja, viinaan moni tuhlaa rahansa, hajottaa perheet, aiheuttaa väkivaltaa, ja tuhoaa terveyden (kuten tupakointikin tekee).  

Näyttää kyllä siltä, että useimpien tupakka on ihan Kela rahoilla ostettu.

Vierailija
65/109 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on aika pitkä Entisestä Presidentistämme nykyiseen Eduskunnan Puhemieheen....

Voisitko antaa esimerkkejä nuorena tupakkaan kuolleista, keuhkosyöpään kuolleista, suusyöpään kuolleista, erektio-ongelmista, ihon ryppyyntymisestä, ihon harmaudesta, hengitysvaikeuksista, likaisista hampaista, tupakasta mustuneista seinistä?

Miten olisi vaikka alkoholin ja tupakan yhteisvaikutuksista kuolleet?

Vierailija
66/109 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on vaarallista. Moni on kuollut siihen.

Vierailija
67/109 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatu ei ilmeisesti käyttänyt mitään nautintoaineita,Mannerheim tuo "huono" ihminen poltti sikareita.

Vierailija
68/109 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakanpolttaja haisee kuin tuhkakuppi, yhtä pahalta. Jos sh polttaa tupakkaa, on ikävää olla hänen potilaansa. 

Miksi sun pitää olla jonkun tupakoitsijan suussa kiinni.

Ei siinä pelkkä suu haise. Koko ihminen löyhkää pitkän matkan päähän. Itse eivät tietenkään sitä haista.

Keuhkot on täynnä mustaa. Kumma kun näitä tupakoitsijoita pelottaa korona, mutta ei tupakasta pikimustat keuhkot.

Vierailija
69/109 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeassahan hän on. 

Vierailija
70/109 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aatu ei ilmeisesti käyttänyt mitään nautintoaineita,Mannerheim tuo "huono" ihminen poltti sikareita.

Polttiko sikareita 24/7 7 päivää viikossa? entäs 15 minuutin välein aamusta iltaan vai kerran vuodessa?

Vierailija
71/109 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on täysin oikeassa. 

Vierailija
72/109 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatu käytti huumeita. Oli myös psk a fetissi.

Vierailija
73/109 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän tylysti ilmaistu, mutta onhan hänellä pointti. Kuinka järkevää on käyttää säännöllisesti rahojaan siihen, että tuhoaa terveyttään ja huonontaa elämänlaatuaa?

Sanotaan, että ihminen polttaa vaikka kaksi askia viikossa. Vuodessa se tekee tonnin. Samalla hinnalla saisi marraskuisen etelän loman, joka rentouttaa ja lisää elämänlaatua. Loman suunnittelu ja odotus on myös palkitsevaa, joten todennäköisesti loman positiivinen kokonaisvaikutus myös pidentäisi ikää.

Ei ne lomat siitä polttamisen kustannuksesta jää kiinni, vaan siitä, ettei vaimo halua etelään. Tämä on vain yksi niistä syistä, joita sietää paljon paremmin, kun polttaa välillä.

Kuka määräsi, että etelään voi lähteä vain vaimon kanssa? Lähde kavereitten kanssa tai yksin sen sijaan, että keksit syitä pilata terveyttäsi.

Vierailija
74/109 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin, että tupakoivien keuhkosyöpää ja muita selkeästi tupakasta johtuvia sairauksia ei hoideta verovaroin. Jos kerran on pakko tupakoida ja on oma valinta, niin hoitakoon seurauksetkin itse

Vierailija
75/109 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polttiko sikareita 24/7 7 päivää viikossa? entäs 15 minuutin välein aamusta iltaan vai kerran vuodessa?

Kysytiinkö sitä,ei vaan polttaja on yleensäkin huono ihminen,hänen äitinsä mielestä.Minä en polta ja juonkin melko harvoin alkoholia.

Vierailija
76/109 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että alkoholikuolleet vie kirkkaasti voiton. Siihen kuolee niin monin tavoin. Ja moni sivullinenkin menee mukana.

Vierailija
77/109 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin, että tupakoivien keuhkosyöpää ja muita selkeästi tupakasta johtuvia sairauksia ei hoideta verovaroin. Jos kerran on pakko tupakoida ja on oma valinta, niin hoitakoon seurauksetkin itse

Sitten kai tupakkaverokin pitää poistaa ?

Vierailija
78/109 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermoissa jotain vikaa, jos polttaa tupakkaa. Tunnettuja myös ilkeät tupakkaringit. 

Vierailija
79/109 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan ett

Silti Alkoholi on OK koska minä käytän joskus alkoholia mutta en polta. MINÄ MINÄ MINÄ !

Vierailija
80/109 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä minä teen on oikein ja fiksua. Se mitä minä en tee on typerää turhaa.

Näin ajattelee fiksu ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi