Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaalitutkimus 2023: Persujen äänestäjissä työttömiä 22% ja vasemmistoliitossa 13%

Vierailija
05.10.2024 |

Persut on työttömien puolue.

https://www.vaalitutkimus.fi/paaraportit/

Kommentit (451)

Vierailija
421/451 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllätä.

Miksi muuten persuja olisi täällä niin paljon, vaikka äänestäjistä niitä on 13 %?

Niistä on kiva teeskennellä influenssaria, mielipidevaikuttajaa, vaikka oikeasti niiden jutut on niin oksettavia, ettei kukaan tervejärkinen äänestä niitä.

On tietysti positiivista, että käännyttävät täällä ihmisiä muihin puolueisiin.

Vierailija
422/451 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

419: nii mut halla-aholla ei ookaan mt-ongelmia niinku jollain naisella joka käy terapiassa lol.

Ja se nainenki imee mahdollisesti mustaa tai valkosta munaa eikä oo käyny armeijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/451 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen kannattajia on puolet enemmän kuin työttömillä vassuilla, niin se selittää asian. Myöskään kommunistien "tutkimuksiin" ei tule koskaan luottaa. 

Vierailija
424/451 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä yllätä.

Miksi muuten persuja olisi täällä niin paljon, vaikka äänestäjistä niitä on 13 %?

Niistä on kiva teeskennellä influenssaria, mielipidevaikuttajaa, vaikka oikeasti niiden jutut on niin oksettavia, ettei kukaan tervejärkinen äänestä niitä.

Ku joku eläkeläis-Sinikka tai Kalevo jotka äänestää demareita jossain kouvolassa ei käytä internettiä

Vierailija
425/451 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen kannattajia on puolet enemmän kuin työttömillä vassuilla, niin se selittää asian. Myöskään kommunistien "tutkimuksiin" ei tule koskaan luottaa. 

"Mutku kommunistien tutkimus! 😭" - Huutaa työtön persu, kun ikäviä faktoja tuodaan esiin

Vierailija
426/451 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä yllätä.

Ku joku eläkeläis-Sinikka tai Kalevo jotka äänestää demareita jossain kouvolassa ei käytä internettiä

Täh?

Käännä suomeksi persukielestä.

Vierailija
427/451 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä yllätä.

Täh?

Ne idiootit jotka täällä äänestää demareita ei osaa suomea tai käyttää internettiä

Vierailija
428/451 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä yllätä.

Täh?

Ne idiootit jotka täällä äänestää demareita ei osaa suomea tai käyttää internettiä

Jaa, ihanko totta, että en puhu suomea, enkä käytä nettiä?

Omituista, kun asunto on täynnä tietokoneita. Kuka ne tänne toi, kun en osaa käyttäääääääää!!! 😭😭😭

Vierailija
429/451 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo töissä. Ja mua ärsyttää maksaa 2000€/kk veroja mun viidentonnin palkasta jolla elätän teitä punasia iilimatoja.

Vierailija
430/451 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon jo töissä. Ja mua ärsyttää maksaa 2000€/kk veroja mun viidentonnin palkasta jolla elätän teitä punasia iilimatoja.

Minäkin olen demarina töissä. Ja maksan veroja vähän vähemmän, mutta pitäähän teitä rahoittaa, kun muuten itkette itsenne uneen. Saatte vaikka veronalennuksen, jonka voitte sijoittaa, ja sitten mölytä, miten veronalennukset lähtee kulutuksena kiertoon.

Te talousnerot 😄

Vierailija
431/451 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan hyvissä töissä, kun et osaa edes lukea linkkejä. 😂 

Oot työtön, mut hyvä yritys bro! 

Vierailija
432/451 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, 

Keppanat suhahtelee saunailloissa joissa puhumalla parantavat alueellista (saunan sisällön) maahanmuuttopolitiikkaa ja kun vielä ms. Mäkkäri leikkailee vähäosaisten ruokarahoja pelastaakseen Ek:n ja kokoomuksen keppihevosen velkalaivan josta saatiin uutta tietoa että viivan alle ei jäänyt kovin kummaista saldoa. Minne "säästöt" ovat menneet? 

Minne säästöt menivät? Donaldille enenevästi kun sotapsykoosiset kokoomuslaiset shoppailee parasta pöytään? Ukrainaan neljä miljardia ja luku nousee. Israelille, maalle jossa on ok surmata vauva ampumalla autoon ja pommittaa siviilejä jotta nämä palavat elävältä kielletyllä valkealla fosforilla. Tälläisiä ihmisiä laitaoikeisto idolisoi ja kannattaa.  

He nimenomaan jo preppaavat Suomalaisia ajatukseen "entä jos sodimme Venäjän kanssa" ,kun muunlaista tahtoa ei ole-heillä.  

Tietysti, asianomaiset ovat ylpeitä ettei rahaa laivattu sentään enää Kreikalle eikä työttömillekkään vaikka työttömien määrä ei siis laskekkaan jos työttömyyskorvauksia saksitaan. Hyvin monimutkaista matematiikkaa? 

Vierailija
433/451 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiskaan mun maihinnousukengällä punasia iilimatoja niinku suojeluskunnat kapinallisia tampereen taistelus

Vierailija
434/451 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä persuli oli tänään tekosyysi olla menemättä töihin? Hattu kouraan ja tehtaiden oville kyselemään! Olethan muistanut myös piilotyöpaikat?

Minä pelkään sudanilaisia

Vierailija
435/451 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiskaan mun maihinnousukengällä punasia iilimatoja niinku suojeluskunnat kapinallisia tampereen taistelus

=Potkit naisia naamaan

Se ei ole työ. 

Vierailija
436/451 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

=Potkit naisia naamaan

Se ei ole työ. 

Ne naiset jotka yritti ampua tampereen taistelus suojeluskuntalaisia sai vähän pahempaaki naamaan ku monoa. Tais saada M27 pystykorvasta 7,62 millimetristä buranaa lääkkeenä punatautiin.

Vierailija
437/451 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa heikoimmassa asemassa olijat äänestävät mieluummin perussuomalaisia kuin vasemmistolaisia.

Vierailija
438/451 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

=Potkit naisia naamaan

Se ei ole työ. 

Ne naiset jotka yritti ampua tampereen taistelus suojeluskuntalaisia sai vähän pahempaaki naamaan ku monoa. Tais saada M27 pystykorvasta 7,62 millimetristä buranaa lääkkeenä punatautiin.

Miksi sinä et ole töissä vaan spämmäät tänne joka päivä klo 07-23?

Vierailija
439/451 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä valetta. Tuossa raportissa ei ole avauksessa mainittua. Ps on Suomen suurin työssäkäyvien ihmisten puolue.

eihän tuossa mitään valehdeltu. vassareista voi hyvinkin olla 13% työttömiä. loput vassarit on työkyvyttömyyseläkkeellä, opiskelemassa 40 vuotiaiksi asti humanistisilla aloilla tai sitten vaan nistejä, jotka eivät ole jaksaneet ilmottautua työttömyystoimistoon.

Vierailija
440/451 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suojeluskunta ei käyttänyt maihareita. M52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi