Höh. Taas Meidän perhe -lehden kylkiäisenä pieni Reimatec. Viime vuonna kyselin asiasta ja lupasivat yrittää tarjota
ensi kerralla paremmin lehden lukijakunnan lapsille sopivaa kokoa, esim. kahta vaihtoehtoa.
Kommentit (6)
Olen jo pitkään ajatellut tilata lehden, mutta 80 senttiselle ei meilläkään köyttöä...
mitä nyt on Meidän Perhe -lehden tilaajalahjana. En tarkoita tätä ystäväntilauslahjaa eli Reimatec-haalaria. Vaan mitä saa, kun tilaa lehden kestotilauksella itselleen. Edellinen tällainen lahja oli lehtimyyjän mukaan silkkikimono, mutta hän ei tiennyt mitä seuraavaksi ja laskussa/tilausvahvistuksessakaan ei ollut mainintaa.
ja tilaajalahjaksi sai joskun kirjan muistaakseni. Ja ystävätilauslahja-reimatec on mun tietääkseni 92-centtinen.
sen voinut itselleen ystävänlahjana tilatakin, jos olis tuosta haalarista tiennyt aikaisemmin. Mutta kun tuli toi tilaus tehtyä jo pari kuukautta sitten, ja se alkoi nyt.
Niin minä tein viime vuonna, ja nettosin siitä 139¿.