Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Höh. Taas Meidän perhe -lehden kylkiäisenä pieni Reimatec. Viime vuonna kyselin asiasta ja lupasivat yrittää tarjota

Vierailija
14.02.2007 |

ensi kerralla paremmin lehden lukijakunnan lapsille sopivaa kokoa, esim. kahta vaihtoehtoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä tein viime vuonna, ja nettosin siitä 139¿.

Vierailija
2/6 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pitkään ajatellut tilata lehden, mutta 80 senttiselle ei meilläkään köyttöä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä nyt on Meidän Perhe -lehden tilaajalahjana. En tarkoita tätä ystäväntilauslahjaa eli Reimatec-haalaria. Vaan mitä saa, kun tilaa lehden kestotilauksella itselleen. Edellinen tällainen lahja oli lehtimyyjän mukaan silkkikimono, mutta hän ei tiennyt mitä seuraavaksi ja laskussa/tilausvahvistuksessakaan ei ollut mainintaa.

Vierailija
4/6 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tilaajalahjaksi sai joskun kirjan muistaakseni. Ja ystävätilauslahja-reimatec on mun tietääkseni 92-centtinen.

Vierailija
5/6 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mä tein ainakis

Vierailija
6/6 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen voinut itselleen ystävänlahjana tilatakin, jos olis tuosta haalarista tiennyt aikaisemmin. Mutta kun tuli toi tilaus tehtyä jo pari kuukautta sitten, ja se alkoi nyt.