miten perustelit itsellesi ettet odottanut avioliittoon asti (Neitsyys)
Olen kuullut että jos odottaa voi sanoa tyyliin että.
"minä valitsin sinut, en ole ollut kenenkään kanssa, annan sinulle sen ainoan luojalta saadun lahjan eli koskemattoman itseni ja olen sinun, vain sinun enkä tyydytä sinua toiselta opitulla tavalla"
itse en tykkää ajatuksesta ollenkaan.. kuulin ekan ja vikan kerran " mun ex tykkäsi kun nuolin sitä pi''uu näin "
tuntui kun olisi tullut petetyksi etukäteen. outoa että moni nainen haluaa että mies toistaa naiselle muilta naisilta opittua.. onko todella niin? itse ajattelen että odotan avioliittoon jotta tiedän saavani perheen ja sitten yhdessä tutkimme mistä tykkäämme. koska ihmisiä on monia, siten myös asioita joista tykkää.
Kommentit (26)
Panetti niin helkutisti, ettei mitään perusteluja ollut eikä tarvinnut. En ole asiaa hetkeäkään katunut.
olen sosiaalialalla. minua kiinnosti nuorena yhteys erilaisiin miehiin, siis uteliaisuus ja partnerin 'tavoittaminen'. ei minulla montaa eri kumppania ollut, mutta tavoittelin sulautumista, ja kyllä se aaltopituus muutamaa lukuunottamatta löytyi. vehkeissä ei valittamista muuten kuin yhden liian ison kanssa.
Multa ei kysytty. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Ensimäisen tyttöystäväni kanssa olimme kummallekin ensimäiset seksikumppanit. Sen jälkeen vielä parikymppiseksi asti ajattelin, että jos ja kun alan joskus seurustelemaan jonkun kanssa, ja päädymme yhteen, haluaisin hänen olevan neitsyt. Myöhemmin tajusin ajatusteni älyttömyyden. Joskus myöhemmin tapasin yhden tytön johon ihastuin ihan hulluna, ja hän oli seksuaalisesti täysin kokematon. Kun menimme sänkyyn, tajusin kuitenkin, että olemme seksuaalisesti täysin yhteensopimattomia.
miten tämä ilmeni?
Panetti