Nainen, mistä tiedät että mies on valmis isäksi?
ja miten itse valmistauduit perheen hankintaa ennen kun tapasit miestä?
vai jätitkö tekemättä ja reagoitte "vaan" tapahtumiin.
Kommentit (107)
Ite inhosin lapsia aina ja kun omat synty inhosin entistä enemmän. Toivottavasti muuttavat omilleen mahdollisimman pian.
Sitku sitä peenistä aikansa vetkuttaa niin jos sieltä ruiskahtaa niin silloin .
No en todellakaan ENNEN tapaamista miettinyt, haluanko lapsia/omakotitaloa/ autoa/koiraa/kesämökkiä ikinä.
Nämä asiat jutellaan pikkuhiljaa ja muodostetaan konsensus siitä, millainen yhteinen elämä halutaan.
Siis normaalissa parisuhteessa, joka alkaa noin 20-25-vuotiaana ikätoverin kanssa.
Sulla ei ole sellaisesta kokemusta, mies 38.
Vierailija kirjoitti:
En mistään. Minulla on lapsi ja miestä en koskaan halua elämääni.
Mitä se lapsi tykkää siitä ettei sillä ole isää ollenkaan.
Olet lapsen tekoon tarvinnut kuitenkin jotain miestä ja kuka se uhri oikein on ollut siihen hommaan.
Sinulla ei ole sosiaalisia taitoja elää parisuhteessa ja lasta saa ohjata ihan vapaasti mutta ei aikuista ihmistä.
Sosiaalisten taitojen puuttessa voi ohjata lasta mutta ei aikuista ihmistä ja silloin pystyy ohjaamaan lasta kun ei muuhunkaan kykene.
Minä olen tämmöisestä yh perheestä jossa äitini jumalattoman vahva hallitsija ja hääsi ihan kaikki pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän miehen mielipiteellä ole mitään merkitystä näissä asioissa
On aika paljonkin. Jos ei viitsi kortsua käyttää...
Mihin sitä tarvii kun nainen käyttää ehkäisyä? Ethän nyt vaan väitä että naiset ovat valehtelijoita ja huijareita että vain valehtelee ehkäisyn käytöstä?
Naiset hoi! Tässä hyvä esimerkki miehestä, johon ei kannata koskea pitkällä tikullakaan. Hän ei kanna vastuuta edes omasta ehkäisystään ja vahingon sattuessa syyttää sitten naista. Tällainen henkilö ei tule kantamaan mikäänlaista vastuuta omien tekojensa seurauksista.
Tahdotko sinä Urpo Liisa ottaa tämän Kertun aviovaimoksi, ja rak.......... Siinähän valmius on, selvää pässin lihaa. 😁
Todella komea mies, älykäs, kiva = Isäksi valmis. Lyhyet miehet = Siirrä ulos. No ei vaan.
Siitä, että sillä seisoo jykevästi.
Ei sitä voi tietää. Ei edes mies itse tiedä sitä.
Ihmiset kypsyvät vanhemmiksi siinä samassa kun saavat käärön syliinsä. Näin tapahtuu yleensä,jos ihminen on normaali ja hänellä on asiat kutakuinkin hyvin.
Minulle kävi kerran niin, että olin ollut noin 6kk naisen kanssa ja hän kysyi minulta, että olisinko valmis isäksi?ja periaatteessa olin joten vastasin hänelle myöntävästi, sitä tosin en raaskinnut kertoa, että minulle oli jo vuotta aiemmin tehty vasektomia,sillä minusta tuo on oikeastaan sellainen sivuseikka ja henkilkohtainen asia, eikä hän varsinaisesti sitä edes kysynyt.
Suhteemme kesti noin 1,5 vuotta ja jostain syystä ,ehkä humalapäissäni olin lipsauttanut tuosta vasektomiasta ja hän, itsekkäänä ihmisenä teki tuosta pikku asiasta jonkin ihme kynnyskysymyksen koko suhteellemme ja päätti jättää minut.
Naisten tunteisiin ei oikein voi luottaa sillä heillä tuntuu aina olevan jokin taka-ajatus kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Ite inhosin lapsia aina ja kun omat synty inhosin entistä enemmän. Toivottavasti muuttavat omilleen mahdollisimman pian.
Tämä palsta on täynnä katkeria lapsettomia lepakoita.
Vierailija kirjoitti:
1. Kertoo haluavansa saada lapsen kanssasi. 2. On vastuullinen oman elämänsä kaikilla osa-alueilla. 3. Tekee työnsä, muttei jää koko ajan ylitöihin. 4. Kohtelee toisia ihmisiä arvostavasti ja kunnioittavasti.
Tämäkään ei kerro kaikkea. Mies oli juuri tämänkaltainen alussa. Kun olimme asuneet vuoden yhdessä selvisi kaikenlaista. Mies piti myös kuukautisistani kalenteria, jotta tulisin varmasti raskaaksi. Selvisi myös, että hänellä on jo ennestään lapsi, johon on tapaamiskielto.
Vierailija kirjoitti:
Tahdotko sinä Urpo Liisa ottaa tämän Kertun aviovaimoksi, ja rak.......... Siinähän valmius on, selvää pässin lihaa. 😁
Urpo Liisa 🤣 Tunnen Liisan, joka niin urpo. Täysi pelle.
Vierailija kirjoitti:
Varsinainen lutikka olet ollut. Maannut ukkojen kanssa ja paksuksi pantu. Turhaan.
Mä halusin lapsia vasta kun halusin niitä. Sitä ennen en tiennyt haluavani vaan lähinnä inhosin lapsia.
Asiat ei ole etukäteen itsestäänselviä. Ihminen muuttuu, tilanne muuttuu. Parisuhdekin muuttuu.
Paksu lompakko. Ei kannata lisääntyä persaukisen miehen kanssa!
En tiennytkään. En osannut itsekään valmistautua äidiksi, mutta selvittiin..
Jos vastaa katsellaan, harkitaan niin tuskin koskaan..
Vierailija kirjoitti:
Ei mieheltä kysytä eikä sillä ole merkitystä kun nainen päättää nämä asia ja miehellä on vain huoltajan suojelijan ja maksajan rooli vanhemmuudessa vaikka mies ei edes vanhemmaksi halua
Erikoinen näkökulma. Ainakin meillä nimenomaan mies halusi lapsia, itse en ollut vielä ehtinyt asiaan muodostaa kantaa mihinkään suuntaan. Lapsia tuli miehen toivoma määrä ja hän on ollut erittäin hyvä isä.
Enkä usko että on mikään poikkeus.
Meillä mies oli lapsikeskeinen tasan siihen asti, kun oma syntyi. Oli ihan eri asia hoitaa satunnaisesti sisarusten kersoja, kuin elää vauva-arkea joka päivä.. Vieraisiinhan se juoksi.. Vaikka niin isähahmo piti olla.