Ketään muuta, jonka mies ei ikinä muista mitään merkkipäiviä, äitienpäivää, yståvänpäivää yms. En halua nipottaa turhasta,
mutta pikkasen alkaa ärsyttää sekin, ettei mitään viitsitä huomioida tai muistaa. Perkele. Olen sentään 3 lastakin hänelle synnyttänyt yms, mutta ikinä ei mitään kiitosta tule lahjan muodossa tai edes pientä muistamista. Rahaa hänellä kyllä on, siitä ei ole kysymys. Joskus on vaan tokaissut, että kaikki on teennäistä tai turhaa yms, ei hän semmosia muista tai osaa. Niin pä niin. Osaamistahan se vaatikin hirveästi että kävelee kukkakauppaan, joita täällä on joka nurkalla.
Kommentit (6)
jatkoa, olen ehkä hieman omituinen mutta en edes halua mieheltäni lahjoja ystävän-tai äitienpäivänä, mielestäni ne ovat vain kauppiaiden juhlapäiviä, kassakoneet kilisee. Ja miksi mieheni pitäisi ostaa minulle lahja äitienpäivänä, enhän ole hänen äitinsä?
Mun mielestä isä voi ihan hyvin käydä lahjan ostamassa kaupasta, lastensa puolesta jos he ovat vielä pieniä. Kyllä minäkin tein niin isäinpäivänä. En enää koska lapset on jo niin isoja että itse tekevät tai ostavat lahjan.
Minä sitten hoidan sen kakkupuolen. Ja vaikka mies ei mun isä ole, niin lasteni isä on, joten en voi olla noteeraamatta häntä.
Ärsyttää tutut jotka tietää asian niin silti kysyy mitä sain syntymäpäivälahjaksi ja miksi en saanut mitään, yks sama tyyppi tekee sen joka vuosi=(
mutta olen siihen tottunut ja en välitä. Hän ei muista juuri mitään muutakaan ;)
Hassua se, että naistenpäivänä minun mielestäni ei tarvisikaan muistaa, mutta kahdesti mies on sattunut töistä palatessaan kuulemaan radiosta asiasta ja on ollut juuri kukkakaupan lähettyvillä. Tuonut sitten kukkia kotiin ;)
meillä mies vähän samanlainen, mutta sitten joskus ilman mitään merkkipäivää tuo minulle upean korun tai muuta, ja sanoo että tämä on vähän niinkuin synttäri- ja hääpäivälahja vaikka väärään aikaan.
Jouluna joskus en saa mitään ja joskus monta, todella hienoa ja mietittyä lahjaa.
Tarpeetonta varmaan sanoa että hän on lievästi arvaamaton ja impulsiivinen muutenkin...
Lapsilla on syntymä- ja nimipäivät ja jouluna annetaan lahjoja sukulaisille, mutta muuten on minusta kyllä ihan vaan turha riesa.