Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten " pärjätä" kuntosalilla tosi runsaan kuukautisvuodon kanssa?

Vierailija
27.02.2007 |

Huomenna tulee kuin saavista kaataen ja salille on melkein kyettävä menemään, ja haluankin niin kovasti mennä etten millään voisi jättää väliin. Ainut mahdollisuus tällä viikolla mennä juuri huomenna!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pakko.

Vierailija
2/15 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut tamponia sisälleni :( En tiedä mistä johtuu, monesti olen yrittänyt mutta ei vaan mene. Kaksi lasta synnyttänytkin ja silti, ei.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tampoonin ujuttaminen.. harjoittelua vaatii

Vierailija
4/15 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä eteenpäin en saa. Enkä ole koskaan esim työntänyt sormiakaan sisälleni, en vaan voi (eikä kyllä sinänsä ole ollu mitään tarvettakaan)... Mutta en saa tamponiakaan.

ap

Vierailija
5/15 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi työnnellä sormia sisälle

Vierailija
6/15 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnät väärään suuntaan ja tamponi tökkää lantionpohjalihaksiin. Ei siellä mitään esteitä ole. Kannattaisiko ehkä kuitenkin joskus laittaa se sormi sinne että vähän edes tietäisit alkeita itsestäsi, vai alkaako raamattu heti hehkua hyllyssä? Tamponeja käyttävät 14-vuotiaat teinitkin, herranjumala sentään.

Vierailija
7/15 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne laajenevat pituussuunnassa ja falskaavat, OB on ainoa hyvä suoja jos on runsaat kuukautiset. Siteitä nyt ei kannata edes ostaa, paitsi ehkä yöksi jos on pakko. Kuka niitä enää käyttää?

Vierailija
8/15 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kysyy miten pärjätä runsaan vuodon kanssa salilla, mutta sitten ei ole valmis edes tamponia laittamaan? Millaisia neuvoja arvon ap oletti täältä saavansa? voihan niitä housuvaippoja kokeilla joo, mutta miten olis tosiaan se anatomian oppitunti ennen sitä...

Vierailija
9/15 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Työnnät väärään suuntaan ja tamponi tökkää lantionpohjalihaksiin. Ei siellä mitään esteitä ole. Kannattaisiko ehkä kuitenkin joskus laittaa se sormi sinne että vähän edes tietäisit alkeita itsestäsi, vai alkaako raamattu heti hehkua hyllyssä? Tamponeja käyttävät 14-vuotiaat teinitkin, herranjumala sentään.

En ole mikään siveyden sipuli jos niin luulet, mutta en ole koskaan ollut mitenkään kiinnostunut sormia sinne työntämään, ajatuskin inhottaa! Eri asia kumppanin kans mutta itse en viitti!

ap

Vierailija
10/15 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä välitä, ap, mäkin käytän vaan siteitä... vaikken oo synnyttänyt tai mitään, en vaan kärsi käyttää tamponeja/kuukuppia tms. ja anatomiaani olen kyllä tutustunut ;) - ilmeisesti menkkojen aikainen arkuus johtuu endosta, hmm, samapa tuo mutta siis pointtina se, että kyllä meitä siteidenkin käyttäjiä vielä löytyy AINAKIN 2 :D

Vierailija
11/15 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkällä siteellä ei kyllä kuntosalilla pärjää, jos on runsaat menkat.

Eli se on saatava se tamponi sinne tai jätettävä menemättä.

T: runsaista menkoista kärsivä

Vierailija
12/15 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pysty käyttämään siteitä - olen allerginen eli käytän lähes aina tampooneita.

Todellakin tampooneissa on asettimet eli sormin ei tarvi tunkea. Vinkki - emätin " kulkee" takaviistoon ei ylöspäin eikä alaspäin ; )

OB:n asettimet ovat kerta kaikkiaan ala-arvoisen huonoja!

Vierailija
13/15 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se tuntee sun alapääs paremmin kuin sä itse.

Vierailija
14/15 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli joku etelänmatkailija. varmaan joku pervo...

Vierailija
15/15 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis kun sitä tuli ni sitä todellakin tuli. Damponggi oli ihan yhtä tyhjän kanssa, se oli se varttitunti vaikka oli extrasuperlargeplusplusplus ja johan pukkas läpi. Että en nyt kamalaa stressiä tosta ottais tosta damponnggin asettamisesta, ei ne ole edes kivoja!

Toisaalta, mulla määrättiin aikoinnan menkkakipuihin 4 * Burana 800 per pvä. sittemmin olen kuullut väitteitä, että Burana vähentää vuotoja. en tiedä mistä, ehkä räkävuotoja nenästä, kuukautisiin tuo mälli ei vaikuttanut pätkääkään. Ja söin kuurinomaisesti, 1pvä ennen menkkoja - 3 menkkapvä, ettei ehtisi kivut tulla. Kun tuli, oli nimittäin ihan sairasta, taju meni pari kertaa.

Mutta, mulla on ratkaisu, jos et siis hormonikierukka halua (mulla on sellanen nykyään, nyt on menkat normaalit, mun vuodoilla ei tod jääneet pois, mutta niitten kanssa voi elää.). Ratkaisuni on vuotoa vähentävä lääkitys. mulla oli nappeja aikoinaan. jos mökille tmv meni ni otti pari nappia ja johan väheni. noin 2-3 tuntia kesti ennenkuin alkoi vaikuttamaan, mutta auttoikin sitten huomattavasti. Eli juuri tuollaisessa tapauksessa, että muuten menee, mutta sali on huono, noi napit oli tosi hyvät. En muista nimeä, mulla on niitä kotona, mut nyt oon töissä. Voin tarkistaa kotona jos haluat.