Kun olet tehnyt sen rahan, se on sinun rahasi sanoo Sirpa Selänne
Kommentit (244)
Teemun palvelijana ja nannyna jne
Jos tekee haastattelun ihmisestä, jossa tämä saa laukoa kuplautuneita kantojaan, toimittajan pitäisi laittaa älyllisesti koville (kuuluu ammattietiikkaan)
Joo valmis yhteiskunta vaan on ilmaiseksi olemassa eikä kenenkään mitään veroja tarvitse maksaa. Voisi Sirpankin mieli muuttua kun oman pihantien jälkeen ei olisi kuin polkuja ilman katuvaloja eikä poliisia ym suojaamassa hienoa kotia tai autoa.
Kohtu ja pimpsa ollut kovilla. Vähän arvostusta nyt hei.
Suomeksi rahaa ansaitaan, ei tehdä.
Mutta itse asiaan: miksi Selänteille ja heidän mielipiteilleen annetaan jatkuvasti palstatilaa? Varsinkin kun mielipiteet ovat sitä luokkaa, mitä ne ovat.
Jännä juttu että asiat kääntyy täysin päälaelleen ja haukutaan trumpisti-selänteet maan rakoon vaikka sanoisivat samoja asioita kuin haukkujat itse jossain orpon lynkkausketjussa.
Sirpa Selänne on tehnyt rahansa Teemu Selänteellä sängyssä selällään makaamalla. Taisi tulla panetuksi aika halvalla.
NHL jääkiekkoilijoiden sanonta : kun pelasin lätkää, olin monimiljonääri. Sitten kun erosin, olin vain miljonääri. 😆
Vierailija kirjoitti:
Sirpa Selänne on tehnyt rahansa Teemu Selänteellä sängyssä selällään makaamalla. Taisi tulla panetuksi aika halvalla.
Rahaa on tullut myös Paul Kariyalta.
Miksi spämmäät näitä S.S. aloituksia jatkuvasti?
Lopeta jo idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Suomeksi rahaa ansaitaan, ei tehdä.
Mutta itse asiaan: miksi Selänteille ja heidän mielipiteilleen annetaan jatkuvasti palstatilaa? Varsinkin kun mielipiteet ovat sitä luokkaa, mitä ne ovat.
Siksi että ihmiset, sinäkin, luette näitä juttuja
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu että asiat kääntyy täysin päälaelleen ja haukutaan trumpisti-selänteet maan rakoon vaikka sanoisivat samoja asioita kuin haukkujat itse jossain orpon lynkkausketjussa.
Annatko esimerkin? Mitä samaa Selänteet ja Orpon haukkujat sanovat?
Onko se siis väärin sanottu vai onko nyt kyse pelkästään Sirpasta, josta et pidä, koska hän kannattaa julkisesti Trumpia? Ihminenhän voi sanoa tosiasioita tai mielipiteitä ilman että ne koskee itseä suoraan.
Hesarin kuukausiliitteestä on tullut Eeva-lehti!
"Uskooko Sirpa Selänne siihen ajatukseen, että jokainen on oman onnensa seppä?
Ehdottomasti."
Hmm, jääkiekko on aika riskialtis laji. Entä jos Teemu olisi saanut vaikka aivovamman heti uran alussa (ei mitenkään harvinaista tuossa lajissa)? Missä he nyt olisivat?
Onko kaikessa kyse vain omista valinnoista, omasta ahkeruudesta?
Teemun ja Sirpan sänky on kovassa käytössä Amerikassa, kun kaveritkin päästetään apajille.
Kotiäitinä toimimalla.