"Edelleen paskannetaan matolle aina kun on paikka, kokoomuksesta kuvataan perussuomalaisten toimintatapoja.
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Nyyh, Tavio ei antanut Ukrainan h i n t e i l l e rahaa vaseliinin ostoon. Nyt 'voiteluaineet' joudutaan ottamaan tykeistä.
Mitähän mieltä persupojat ovat näistä puolueensa päätöksistä ja suhtautumisesta seksuaalivähemmistöihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus voisi tajuta ettei se ole matolle sontimista jos sanotaan ääneen jotain mielipiteitä joita aina vaan ylimielisemmäksi muuttuva uskonnollinen vasemmistomme medioineen ei ole ennalta hyväksynyt.
Ja kokoomus voisi muistaa ettei noita siksi äänestetä että nuo juoksee kiirellä nuoleskelemaan vasemmisto-opposition hanuria kun koittavat varmistaa paikkaa seuraavassakin hallituksessa, pikemminkin päinvastoin. Ja nythän petterin selkärangattomuuden vuoksi kokoomuksen kannatus laskeekin. Toki sanni grahn-laaksonen on iso syy myös. Selkeästi tyhmät päätökset kuten köyhimmiltä leikkaaminen ei tuo maahan mitään lisäarvoa kun ongelmat on muualla kuin siinä että köyhimmillä olisi liikaa rahaa.
Oho, minulta on jäänyt huomaamatta että Sanni Grahn-Laaksosesta on tehty valtiovarainministeri! Hänkö siis vastaa köyhiltä leikkaamisesta, eikä Purra?
Onpa sitten korkea aika huomata, että hallituksessa on muitakin saksikäsiministereitä, jos Sannin leikkaukset ovat jääneet huomaamatta. Hurmoksessa et ole hoksannut kuin Purran ministeriyden.
On taas katkerat demaripaskat vauhdissa, viikonloppu ja jauhopöllyt haisteltu ja viininlitkut maisteltu niin jutut yhtä pehmosia kuin heidän suurella idolillaan, no i di oottejahan olette luuserit ja paskanjauhajia.
Ketään ei kiinnosta ja tämäkään ketju ei muuta yhdenkään ihmisen mielipidettä mihinkään asiaan liittyen. Tämä on pelkkää ajanhukkaa koko öyhötys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako persut välihuudella rasistisesti tyyliin Simula?! Saa tietenkin, kun Halla-aho hyväksyi. Ei mene eduskunnan toimintatapojen mukaan tuokaan asia!!
Rasistiset välihuudot okei, vasemmistoedustajan valkoinen paita ei. Tätä äänestettiin, tätä saatiin.
Oli muuten aika rasistinen se valkoinen paita ja vielä ryppynenkin hihhihhiiii....
Vierailija kirjoitti:
On taas katkerat demaripaskat vauhdissa, viikonloppu ja jauhopöllyt haisteltu ja viininlitkut maisteltu niin jutut yhtä pehmosia kuin heidän suurella idolillaan, no i di oottejahan olette luuserit ja paskanjauhajia.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010739591.html
Lue tuo juttu ja huomaat, että kokoomuksen sisältä tulee tuo kuvaus persuista. Eli eipä ole mikään pelkkä opposition juttu tämä.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy, persua vituttaa kun kaikki kiusaa, mutku sanna, mutku sanna, yhyy.
Luuseripersut.
Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyyh, Tavio ei antanut Ukrainan h i n t e i l l e rahaa vaseliinin ostoon. Nyt 'voiteluaineet' joudutaan ottamaan tykeistä.
Mitähän mieltä persupojat ovat näistä puolueensa päätöksistä ja suhtautumisesta seksuaalivähemmistöihin?
Kuule, ehkä ne kannattavat sitä oikeaa tasa-arvoa, eikä halua itselleen mitään erityiskohtelua niinkuin vihervassarit.
Persu on keskinkertainen suomalainen.
Hän ei ole varakas kokkari.
Hän ei ole köyhä demari.
Hän ei ole torpassa asuva kepuli.
Hän ei ole seurakunnan kristillisdemari.
Hän ei ole kielitaitoinen leppäkerttu
Hän ei ole anarkisti vihervassari.
Hän ei ole Hjallis Harkimo.
Vierailija kirjoitti:
Media ei luovuta. Typerykset yrittävät saada hallitusta kaadettua tekaistun sisäisen riidan kautta. Pitää olla melkoinen ammattitaito jos luulee että hallituksessa kaikki ajattelevat samalla tavalla.
Media yrittää saada hallituksen kaatumaan.
Mutta kenet media nimittää uuteen hallitukseen?
Hupakot karistivat Suomen pölyt ja karkasivat Brysseliin hillotolpalle.
Vierailija kirjoitti:
Petteri Orpo ja ilmeisesti muutkin kokoomuslaiset ovat yllättyneitä.
Mestarikin lupaa, että persuissa kenestä tahansa voi tulla mitä tahansa. Sisäsiisteys ei ole edellytys.
Mun mielestä sitä mainosta ei oltu mietitty ihan loppuun saakka, "voi tulla mitä tahansa" tarkoittaa siis, mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Siinä oli taas yksi sivistysporvari Punakummun syytetyn penkillä. Ajoittain kävi ulkoministeriä sääliksi, mutta mitäs läksit. Ykkösaamu on inkvisitio muille paitsi vasemmistolaisille. 😟
Sääliksi tosiaan kävi. On varmasti tuskallista yrittää kääntää mustaa valkoiseksi. Suorastaan myötähäpeää tuntien kuuntelee noita hätäpäissä kasaan kyhättyjä häivytysyrityksiä. Selitetään, ettei oikeastaan olla erimielisiä, vaan historiallisen samanmielisiä, vaikka ei noudatetakaan hienoa hallitusohjelmaa, koska Isossa Kuvassa näyttää siltä, että oltaisiin samaa mieltä. 😂😂 Tavan kansalainenkin tässä alkaa olla jo ihmeissään, että kuinka kiemuraiseksi tämä oikeen menee?
Hupaisaahan tuo hallitusdraama on, mutta toisaalta: hymy hyytyy, sillä suomenkieliset kantasuomalaisethan tämänkin lystin kuitenkin maksaa.
Kokkarit vetäytyy ammattipoliitikko-Zyssen vetäminä 'persujen panttivangeiksi' ja tyhmät eli kokkarit uskoo, koska heillä ei ole vaihtoehtoja. Persut nauttii nyt tämän hetken, huomisesta ei kukaan tiedä, mitä vain voi käydä. Nyt persuilla on tilaa ja aikaa piiskata vihaamiansa suomalaisia, purkaa katkeruuttaan ja alemmuuttaan suomalaisuutta kohtaan. Good for them.
Samalla prsut joutuvat syntipukiksi, kun kokkarit yrittää päästä kuin se kuuluisa koira veräjästä, maksamatta, tassua tahraamatta - mutta olemalla tässä hallituksessa ja hyväksymällä matolle pskovan lajitoverin, he ovat samanlaisia suomenkielisiä kantasuomalaisia vihaavia ja piiskaavia äärioikeistolaisia, kokkarit, rkp ja ns. kristilliset eli essayahilaiset (joiden salainen missio on: Marokko on ehana, kaikki vieras on ehanampaa kuin junttisuomalaisuus, nih).
Mielenkiintoista: koiravertaus jatkui tässäkin kommentissa. Koirahallitus.
Vierailija kirjoitti:
Riikkaa tuu kattoon eikun katsomaan! No mitä nyt taas? Riikka täällä on taas köntsät matolla. Kenen ne on tällä kertaa? En mä tiedä kenen ne on. Riikka sano nyt ihan suoraan onko nuo sun köntsät tuossa matolla? Mä alan niin kyllästyä tähän paskaan. Mä lähen oikeesti kaljalle mulla on aivan hirveä ripuli ja pitää päästä vessaan. Ja siivotkaa saapiip! nuo köntsät matolta.
Eduskunnan siivoojat uhkaavat lakolla ellei matoilla paskominen lopu.
Vierailija kirjoitti:
Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, ehkä ne kannattavat sitä oikeaa tasa-arvoa, eikä halua itselleen mitään erityiskohtelua niinkuin vihervassarit.
Ai virallinen ulkopoliittinen linja on erityiskohtelua. No, ammattikoulutus huomioitiin, joten hyvä, että sai erityiskohtelua ulkopolitiikassa, kun sisäpolitiikassa sakset viuhuu ammattikoulutuksen kohdalla (Sanni ennen, Riikka nyt)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikkaa tuu kattoon eikun katsomaan! No mitä nyt taas? Riikka täällä on taas köntsät matolla. Kenen ne on tällä kertaa? En mä tiedä kenen ne on. Riikka sano nyt ihan suoraan onko nuo sun köntsät tuossa matolla? Mä alan niin kyllästyä tähän paskaan. Mä lähen oikeesti kaljalle mulla on aivan hirveä ripuli ja pitää päästä vessaan. Ja siivotkaa saapiip! nuo köntsät matolta.
Eduskunnan siivoojat uhkaavat lakolla ellei matoilla paskominen lopu.
Ay-mafia! Nyt siivoojat pihalle ja Thaimaasta uudet tilalle niin loppuu se pullikointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"kusta, paskaa ja yrjöä" kuvastaa vihervassujen pään sisältöä.
Kun tarjoat eritteitä persulle on tärkeää jauhottaa ne eritteet hyvin. Persut ovat usein puhuneet hyvästä jauhotuksesta. Juomaksi on tuttua hiukan kesken käynyttä kiljua. Terveysmehua joka saa suolen toimimaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus on leväällään kuin Jokisen eväät. Sillä erotuksella että' Jokisen eväät on yhä syömättä ja hallituksen eväät jo kusta, paskaa ja yrjöä.
Olitko edes apukoulussa? Artikulointi täysin ala-arvoista. Olet säälittävä.
Tiedätkö, mitä on artikulointi?
Ihmettelen suuresti, jos tämä hallitus on vuoden päästä pystyssä! Uusiin eduskuntavaaleihin ei ole rahaa, kun ensi vuonna on kunta- ja aluevaalit. Hallitus voidaan kuitenkin hajottaa ja kasata halukkaiden puolueiden kanssa uudestaan. Lähteekö SDP persujen tilalle? Siitähän on kysymys. RKP voi väistyä loppukaudeksi Vihreiden tieltä.
Ja vihreiden ja vasurien kannatus ei yhteensäkään yllä edes persujen kannatukseen. Revi siitä ennen kuin liikaa leijut.