Tuttu 21v nainen seurustelee 17v pojan kanssa
Kommentit (53)
Mä tunnen tapauksen, jossa 20-vuotias mies alkoi seurustella 30-vuotiaan kahden lapsen yh-mutsin kanssa. Tai siis hän oli naisen toyboy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on pedareita
Edelleenkin 17v ei ole sakkolihaa, eikä siinä ole mitään väärää.
Sama asetelma toisinpäin olisi väärin joten niin on tuokin.
Miten niin olisi väärin? En ole ikinä nähnyt kenenkään kritisoivan 17-vuotiaan suhdetta 4 vuotta vanhempaan poikaan. Eihän tuo ole mikään ikäero.
Se ei olisi 21v poika noissa teksteissä vaan aikuinen mies joka saalistaa nuorta viatonta naista.
No eipä tällaisia tekstejä ole näkynyt. Aikuiset miehet ketä kritisoidaan lasten kanssa seurustelusta ovat kolmekymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä onnen poikaa. Pääsee tekemään sitä kaiken viriilimmässä iässä. Toivottavasti huolehtivat ettei lapsia tule ennen kuin ovat lukeneet lääkäreiksi tai jotain.
Ei se poikaa haittaa. Voi lähteä kävelemään ja hankkia nuoren vaimon opiskelupaikkakunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen luultavasti tarjoaa päihteitä pojalle ja niiden avulla ottaa "suostumuksen"
Tutkintaa pukkaa
Tuskin, kyllå se on pojat/miehet jotka tarjoaa oli nainen vanhempi tai nuoremipi.
17v poika ei saa laillisesti alkoholia, tuo 21v nainen saa.
Alkoholi ei ole se keskeisin tässä. Itse tapailin 27 vuotiaana 17v poikaa, jolla oli koko ajan mielettömästi kukkaa.
Kunpa olisi tuossa iässä sattunut 21-vuotias nainen kohdalle.
M
Jos 21 v nuori nainen on niin lapsellinen itse että 17 v pojankoltiainen on ok kumppani, niin minkäs sille kukaan mitään voi.
Itse en ole koskaan ollut kiinnostunut nuoremmista miehistä. Kerran 23v opiskeluaikoina päädyin tukevassa tuubassa baari-illan jälkeen ikäisiään huomattavasti vanhemman oloisen, pitkän ja kookkaan (ihan komea) 19v nuorukaisen kanssa samaan petiin ja ihan vaan koska ei ollut muuta seuraa siinä kohtaa tapailin häntä ehkä muutamia kertoja sen jälkeen. Ei meillä ollut mitään yhteistä, hän oli jotenkin vielä kiinni äidissään, perheessän ja oli just päässy armeijasta, asui vanhempiensa luona. Sängyssä aivan kokematon. Mua alko jotenki säälittää ja oikeestaan ällöttää kun ajattelin et sehän on ihan pentu vielä. En voinut jatkaa suhdetta.
Mun edellinen mies oli 5 vuotta nuorempi. Sit deittasin välillä 14 vuotta nuorempaa. Nyt olen kiinnostunut 10 vuotta nuoremmasta. Ei ikinä enää samanikäistä miestä.
t. N45
Itse seurustelin 17 - vuotiaana 21 - vuotiaan miehen kanssa. Kaveri seurusteli 16 - vuotiaana 26 - vuotiaan kanssa. Päädyttiin molemmat avioliittoon asti ja yhdessä vuosikymmenet. Huihui.
Onko nainen pojan opettaja vai miksi rikos on kyseessä?
Teinipoika tulee reisille kun liipasin niin herkkä!
Vierailija kirjoitti:
Teinipoika tulee reisille kun liipasin niin herkkä!
Terhakasti seisoo niillä! Kun vielä kerran saisi.. N39
Vierailija kirjoitti:
Tää on joku provo, missä yritetään osoittaa naisten kaksinaismoralismi. Ongelma vaan on, että asetelma on tässä nainen vanhempi, täysin erilainen, joten aloittaja saa ne vastaukset jotka halusikin. Voi sitten sormella osoittaa, miten naiset suhtautuu eri tavalla nuoremman miehen kanssa suhteessa olemiseen, kuin toisinpäin.
Erona näissä aloituksissa siis se, että aloituksissa, joissa mies on ollut vanhempi, tyttö on ollut alle suojaikärajan. Tässähän näin ei ole.
Kyllä vaan moni palstalla tuomitsee esim. 18-v naisen ja 40-v miehen suhteen. Vaikka mitään syytä ei ole
N48
17v poika ei saa laillisesti alkoholia, tuo 21v nainen saa.