Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä lahjaksi 42v miehelle joka haukkuu minua koko ajan?

Vierailija
05.10.2024 |

Mies, 2 lapsen isä haukkuu minua kotona aivan joka päivä. Haukkuu, kun ei ehdi muka pienten lasten takia urheilemaan, haukkuu mm että inhoaa minua. Haukkuu ja huutaa minulle mm että olen sekaisin, vaikka totuus on että minä teen kotona huolellisesti aivan kaiken ja hän ei osaa johtaa edes itseään arkipäivinä. Joka ainoa aamu nukkuu 2h pitempään kuin minä: minä herään lasten kanssa hoitamaan heitä ja hän nukkuu jonka jälkeen alkaa minulle huutaminen ja haukkuminen. Muiden ihmisten kuullen esittää normaalia.

Olen tämän vuoden aikana antanut hänelle lahjaksi mm hieronnan, ei reaktiota. Miesten deodorantin ja suihkusaippuan, ei edes kiitä vaan huutaa että mitä hän näillä tekee. Urheiluloman 3 vrk, ei edes kiitä. Mitä keksisin tälläiselle henkilölle synttärinä?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä provo vakavasta aiheesta. Mutta jos nyt vitsaillaan niin et tietenkään osta Ukolle mitään vaan kuulosuojaimet itsellesi. Heti kun valitus ja haukku alkaa niin kuulosuojaimet korville. Ja T-paita päälle missä lukee TURPA KIINNI!

Vierailija
42/52 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna onnittelukortti jossa teksti "turha vit-tuil-la sillä kuulolaitteessa ei ole patteria" 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva pussi, jossa kakkapökäle sisällä. Sitten postaat someen kuvan siitä ja kirjoitat miten  autat miestä kun hätä iskee ulkona. 

Vierailija
44/52 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla provo, mutta moni elää tuollaisessa suhteessa kuin ap, eikä lähtö suhteesta aina ole niin helppoa. Jos minä jätän mieheni, jään kodittomaksi, työttömäksi ja pennittömäksi. 

Vierailija
45/52 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla provo, mutta moni elää tuollaisessa suhteessa kuin ap, eikä lähtö suhteesta aina ole niin helppoa. Jos minä jätän mieheni, jään kodittomaksi, työttömäksi ja pennittömäksi. 

Minä lähdin ja mies huuteli kaikille tuttaville kuinka juoksin ongelmia pakoon. 

Vierailija
46/52 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siitä selviä, itsekin läksin

Vierailija
47/52 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lapsia, saat apua, vaikka ei olisi rahaa lähtiessä

Vierailija
48/52 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siitä selviä, itsekin läksin

Miten? 

Vierailija
49/52 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puruluu.

Vierailija
50/52 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että on hyvä isä?? No ei kyllä ole. Vaimo, joka alistuu kaikkeen, ei puolusta itseään, eikä näe haukkuvassa miehessään vikaa, on kynnysmatto. 

Vinkki: hae eroa. Sen jälkeen lasten elatus ja omaisuuden ositus kuntoon. 

Vierailija
51/52 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää olla tyhmä ihmisen, joka tuollaista kohtelua kestää. Kantapäät vastakkain ja heti muualle asumaan. Vai vielä lahjoja ostelet öykkärille. Oletpa lammas.

Vierailija
52/52 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti eropaperit ja sulle lasten yksinhuoltajuus. Tuosta limanuljaskasta äkkiä eroon, että sun ja sun lasten elämä ei mene pilalle.