Mitä lahjaksi 42v miehelle joka haukkuu minua koko ajan?
Mies, 2 lapsen isä haukkuu minua kotona aivan joka päivä. Haukkuu, kun ei ehdi muka pienten lasten takia urheilemaan, haukkuu mm että inhoaa minua. Haukkuu ja huutaa minulle mm että olen sekaisin, vaikka totuus on että minä teen kotona huolellisesti aivan kaiken ja hän ei osaa johtaa edes itseään arkipäivinä. Joka ainoa aamu nukkuu 2h pitempään kuin minä: minä herään lasten kanssa hoitamaan heitä ja hän nukkuu jonka jälkeen alkaa minulle huutaminen ja haukkuminen. Muiden ihmisten kuullen esittää normaalia.
Olen tämän vuoden aikana antanut hänelle lahjaksi mm hieronnan, ei reaktiota. Miesten deodorantin ja suihkusaippuan, ei edes kiitä vaan huutaa että mitä hän näillä tekee. Urheiluloman 3 vrk, ei edes kiitä. Mitä keksisin tälläiselle henkilölle synttärinä?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provo vaan akateemisen perheenisän elämää
Akateemisuus ei sinänsä valmista ihmistä hyviin käytöstapoihin, sydämen sivistykseen tai hyvään vanhemmuuteen, tämän nyt pitäisi olla jo täysin selvää!
Itse tulen juuri tuollaisesta perheestä missä tämä isä purki pahaa oloaan lähes päivittäin meihin lapsiinsa tai kilttiin äitiin ja meitä lapsia oli neljä. Voitte uskoa miten kivaa meillä oli käydä siinä koulua ja yrittää pärjätä. Oirehdimme niin selvästi, että nykyään sossu huomaisi asian ja puuttuisi siihen. Lapsena toivoin aina, että voisin muuttaa johonkin toiseen kotiin, missä ei tarvitsisi pelätä!
Onko sulla joku ongelma vielä, kun oot tuollaisen miehen kanssa ja vielä jäät siihen suhteeseen?! Eroa! Eikö sun päässä liiku mitään jo asian suhteen vai haluatko apua eroamiseen, että pääset eri asuntoon? Voisiko mummo auttaa muutossa eli sun äiti. Luuletko että mies muuttuu ja kaikki paranee, kuule se pahenee vaan ja tee johtopäätöksiä jo. Lapsille traumaattinen lapsuus kun isä on tuollainen, miksi sallit sen, vie lapset turvaan. -Negaava tai huutava kumppani ei ole mistään kotoisin eikä ole parisuhde. Ja kun toinen valittaa ehkä sinusta ei ole auttamaan, jos on liian monta aihetta. Eikä sun tuki muuta tätä haukkujaa. Ota vastuuta sukulaisten kanssa lapsista ja älä katso taaksesi. Löydät parempaa. Ehkä mies luulee että voi käyttäytyä miten vaan, mutta tuskin kukaan kestää sitä. Eiköhän hänen äiti osta miehelle lahjat ja se siitä. Onko hän lapsia kohtaan myös henkisesti väkivaltainen vai alkaako käyttäytyä?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joku ongelma vielä, kun oot tuollaisen miehen kanssa ja vielä jäät siihen suhteeseen?! Eroa! Eikö sun päässä liiku mitään jo asian suhteen vai haluatko apua eroamiseen, että pääset eri asuntoon? Voisiko mummo auttaa muutossa eli sun äiti. Luuletko että mies muuttuu ja kaikki paranee, kuule se pahenee vaan ja tee johtopäätöksiä jo. Lapsille traumaattinen lapsuus kun isä on tuollainen, miksi sallit sen, vie lapset turvaan. -Negaava tai huutava kumppani ei ole mistään kotoisin eikä ole parisuhde. Ja kun toinen valittaa ehkä sinusta ei ole auttamaan, jos on liian monta aihetta. Eikä sun tuki muuta tätä haukkujaa. Ota vastuuta sukulaisten kanssa lapsista ja älä katso taaksesi. Löydät parempaa. Ehkä mies luulee että voi käyttäytyä miten vaan, mutta tuskin kukaan kestää sitä. Eiköhän hänen äiti osta miehelle lahjat ja se siitä. Onko hän lapsia kohtaan myös henkisesti väkivaltainen vai alkaako käyttäytyä?
Lapsia kohtaan on hyvä isä. Vain minua haukkuu. Äitinsä ei hommaa mitään, sillä on kuollut.
Potku perseelle ja ero. Olet lapanen.
Ero ja säästä meidät perhehelvetiltäsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joku ongelma vielä, kun oot tuollaisen miehen kanssa ja vielä jäät siihen suhteeseen?! Eroa! Eikö sun päässä liiku mitään jo asian suhteen vai haluatko apua eroamiseen, että pääset eri asuntoon?
Lapsia kohtaan on hyvä isä. Vain minua haukkuu. Äitinsä ei hommaa mitään, sillä on kuollut.
Jos on hyvä isä lapsille niin sitä suuremmalla syyllä ero. Lapsilla säilyy suhde isäänsä mutta he eivät opi tuollaista perhemallia eivätkä joudu kärsimään siitä miten isä heidän äitiään kohtelee. Lapset kyllä huomaa ja näkevät ja he voivat tuossa tilanteessa huonosti.
Se ovimatto lahjaksi ja korttiin viesti: polje tätä eikä minua.
Vierailija kirjoitti:
Eropaperit nätissä kirjekuoressa.
Tätä samaa oisin ehdottanu. Ja lapset joko kokonaan miehelle tai viikko-viikko, niin oppii ymmärtämään ettei niidenkään asiat itsestään hoidu.
Hanki sille läväri, joka lävistää ylä- ja alahuulen, siihen sitten rengas ja lukko, niin pysyy se turpa hetken kiinni. Lisäksi voit hankkia otsaan yllätystatskan, siinä lukee caps lockeilla: DORKA.
Siskoni mies on akateeminen ja rikas menestyjä, mutta täysi narsissikuzipää joka alistaa vaimoaan, komentelee, moittii, käskyttää ja on ylimielinensika. Lapset jo omillaan ja hyvin toimeen tulevia. Siskoni kärsii, mutta ei usko että "jätä se ukko ja ala elää omaa elämääsi", vaikka pärjäisi rahallisesti hyvin kun on hyvä palkka ja aikamoinen perintöosuus vanhemmiltani. Rakkausko se silmät sumentaa? Rakkausko se pistää alistumaan? Rakkaus ei ainakaan alista ja hauku.
Mitä edes ajattelit, kun teit tämän aloituksen? Ihan helvetin typerää.
Antti Tuiskun "Blaa Blaa" -biisi ("en kuule sanaakaan") loputtomalla toistolla jostain mistä hän ei pääse sitä sammuttamaan.
Sähköpanta! https://elainkoulutus.fi/koira/koiran-varusteet/sahkopanta/
Sellainen joka antaa sähköiskun aina kun haukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Sähköpanta! https://elainkoulutus.fi/koira/koiran-varusteet/sahkopanta/
Sellainen joka antaa sähköiskun aina kun haukkuu.
On muuten oikeasti kidutusväline koirille. Koiran liiallisen haukkumisen saa kuriin hellemmillä keinoilla ja nimenomaan kouluttamalla, ei erilaisilla pannoilla. Ap:n miehelle sitä toki voi suositella. T. suomenpystykorva ja mitteli kertostalossa.
T-paita, jossa lukee olen kiusaaja. Tai sarkastisesti, kiitos jokapäiväisestä solvaamisesta.
Isänpäivälahjaako tarkoitat? Ei sinun sitä tarvitse ostaa, koska hän ei ole isäsi. Lapset antakoot mitä antavat.
Onko teillä hyvää seksiä vai miksi pysyt tuollaisen miehen kanssa?
Siinä saa lapsetkin hyvän mallin siihen miten naista kohdellaan. Eroa.