Mitä lahjaksi 42v miehelle joka haukkuu minua koko ajan?
Mies, 2 lapsen isä haukkuu minua kotona aivan joka päivä. Haukkuu, kun ei ehdi muka pienten lasten takia urheilemaan, haukkuu mm että inhoaa minua. Haukkuu ja huutaa minulle mm että olen sekaisin, vaikka totuus on että minä teen kotona huolellisesti aivan kaiken ja hän ei osaa johtaa edes itseään arkipäivinä. Joka ainoa aamu nukkuu 2h pitempään kuin minä: minä herään lasten kanssa hoitamaan heitä ja hän nukkuu jonka jälkeen alkaa minulle huutaminen ja haukkuminen. Muiden ihmisten kuullen esittää normaalia.
Olen tämän vuoden aikana antanut hänelle lahjaksi mm hieronnan, ei reaktiota. Miesten deodorantin ja suihkusaippuan, ei edes kiitä vaan huutaa että mitä hän näillä tekee. Urheiluloman 3 vrk, ei edes kiitä. Mitä keksisin tälläiselle henkilölle synttärinä?
Kommentit (52)
Ihan sama mitä teet, muista että Anneli Auerkin ei tehnyt sitä.
T. Jukka
Haukkaat ahnaasti ja hellästi sumppiin.
Ihan hölmö provo, mutta jos tosiaan oikein kovasti haukkuu niin osta sitruunapanta.
Ei ole provo vaan akateemisen perheenisän elämää
Sitruunapanta. Saa lemmikkieläinliikkeistä.
Lähde 2 viikon etelänlomalle yksin.
Ilmastointiteippirulla ja kuonokoppa.
Vierailija kirjoitti:
Ota lapset mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provo vaan akateemisen perheenisän elämää
Heh, siinä ne nähdään ne akateemiset🤭
Matkalaukku ja siihen kirjekuoreen eropaperit punaisella nauhalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota lapset mukaan!
Jätä lapset miehelle jotta voit itse rentoutua, pitää hauskaa ja ukko saa hoitaa lapsia.
Avaimesi jätät keittiön pöydälle.
Kaikkeen p skaan ne ihmiset sopeutuu ja vielä harkitsee ostavansa lahjoja. Sinulle keksin hyvän lahjavinkki jouluksi: kynnysmatto
Jos ei ole provo, niin mikä sinut vielä pitää kiinni tuollaisessa miehessä? En katsoisi hetkeäkään, se yksi elämä vaan muistathan.
Ei aikuisille tarvitse ostaa lahjoja
Eropaperit nätissä kirjekuoressa.