Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sirpa Selänne avautuu HS:ssä: äänestän Trumpia ja vihaan Suomen verotusta

Vierailija
05.10.2024 |

https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000010624381.html

Sirpa Selänteestä on tullut intohimoinen republikaani.

Kommentit (652)

Vierailija
281/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä pettynyt että Hesari teki hänestä jutun. 

Minusta virkistävää, olen jo kyllästynyt Hesarin tilaajana tiettyyn agendaan. Demokratiaan kuuluu erilaiset mielipiteet.

Vierailija
282/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tulossa jotain kirjaa tai muuta myytävää kun ollaan valokeilassa? Vai paluu Suomeen ja vaaliehdokkuus kun politiikka niin kiinnostaa.

Kokoomus petaa jo seuraavia vaaleja. Orpot ym on jo niin ryvettyneitä, että jotain uutta tarvitaan. 

Persuumuksen tulevia ehdokkaita: Kiakko-Teemu, Susanna Onlyfans Penttilä...

Tekeekö nää yhdessä sisältöä sitten? Cum for mee, hoki boi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kyllä masentava asenne tuo, että äänestäminen tapahtuu vain oma etu (eli lompakko) edellä. Että ihan sama jos Trump on epävakaa, itsekeskeinen rasistinen misogynisti, joka yrittää horjuttaa USAn demokratiaa ja oli viemässä naisilta aborttioikeutta. Saati sitten ko. ehdokkaan asenne Eurooppaa ja Natoa kohtaan ja veljeily Putinin kanssa. Ja totuushan on Trumpille vain suhteellinen käsite, sillä aina on "vaihtoehtoisia faktoja".

Mutta mitä väliä, kunhan Trump muistaa ajaa rikkaille alhaista verotusta ja muita etuoikeuksia. Muusta ei ole näemmä Sirpalle ja Teemulle väliä.

Vierailija
284/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa Sirpa sanoo, että "Teemu on ollut todella onnekas, kun on saanut hänet vaimokseen. Naisen, joka on pannut omat urahaaveet sivuun ja pitänyt huolta perheestä aina."

Vierailija
285/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta virkistävää, olen jo kyllästynyt Hesarin tilaajana tiettyyn agendaan. Demokratiaan kuuluu erilaiset mielipiteet.

Kunhan ne ovat sinun mielipiteitäsi.

Vierailija
286/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki todella itsestä kiinni? Mitä, jos Teemu olisi loukkaantunut, halvaantunut tai kuollut? Uran alkuvaiheessa.

Miten tuo liittyy mihinkään? Onnettomuuksia sattuu ja tapahtuu mutta jos ei satu niin itsestä se on kiinni lätkäjargonia käyttääkseni että kapitalisoiko potentiaalinsa vai ei. 

Vierailija
287/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää trumpin kannattajia. Patologinen valehtelija, joka yritti varastaa vaalit.

Minä en ymmärrä Harrisin äänestäjiä. Hän on kuin näyttelijä joka vaihtaa aksenttiakin sen mukaan missä ja kenelle puhuu. Lisäksi hän ei osaa vastata kysymyksiin vaan alkaa liibalaaba Minä kasvoin keskiluokkaisessa perheessä. Hän on suoraan sanottuna pelottavan epäpätevän oloinen johtamaan suurvaltaa. Eikä hän ollut ikinä demokraattien ykkösvaihtoehto hommaan. Hätävara. 

Theyr eeting the dowwgsss their eeting the cäättsss.

Eiköhän toi riitä.

Ja jos ei... niin

kumpihan olisi vaarallisempaa maalle? Presidentti,joka yrittää varastaa vaalit. Valehtelee koko ajan ja uskoo salaliittoteorioita. Jopa venäjää uskoo ennemmin kuin oman maansa tiedustelupalvelua.!!!!

Ja hankki itsellensä syytesuojan. Niin,että jos valitaan presidentiksi häntä ei voida ikinä enää syyttää mistään rikoksesta.

Sitten vastapuolella on joku jonka aksentti muka vaihtuu ? Vähän paikkakunnan mukaan. Itsehän et ole sitä huomannut vaan kyseessä trumppilaisten epätoivoinen mustamaalausyritys.

Kumpi siis olisi vaarallisempaa? Nyt ei ole penceäkään,jolle Amerikka maana on tärkeämpi kuin yksi trump. ja vance on ilmoittanut ettei asetu trumpin idiotismien tielle.

Vierailija
288/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä republikaani voi ihan hyvin olla, mutta että olla noin saatanan tyhmä ja huonot agrgumentit. Poskia punottaa myötähäpeästä tätä vapaamatkustajadaamia kohtaan. Sietäisi käydä uudelleen edes lukion, että olisi edes peruskäsitys siitä, kuinka yhteiskunnat toimivat. Sirpa ja Teemu voisivat molemmat jättää politiikan kommentoinnin, niin noloa..

Vierailija
289/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskahan näemme viikkojen ulinan kun Teemu on vaihtanut nuorempaan.

Tätähän täällä on povattu jo vuosia. Sekin lisää katkeruutta, kun pari on edelleen yhdessä. :) 

Yhdessä ovat joo, mutta molemmilla on ollut kyllä omat menonsa suhteen aikana. Ehkä pari on kuitenkin kiintynyt toisiinsa niin paljon, ettei kummankaan intresseissä ole häippäistä. 

Vierailija
290/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kyllä masentava asenne tuo, että äänestäminen tapahtuu vain oma etu (eli lompakko) edellä. Että ihan sama jos Trump on epävakaa, itsekeskeinen rasistinen misogynisti, joka yrittää horjuttaa USAn demokratiaa ja oli viemässä naisilta aborttioikeutta. Saati sitten ko. ehdokkaan asenne Eurooppaa ja Natoa kohtaan ja veljeily Putinin kanssa. Ja totuushan on Trumpille vain suhteellinen käsite, sillä aina on "vaihtoehtoisia faktoja".

Mutta mitä väliä, kunhan Trump muistaa ajaa rikkaille alhaista verotusta ja muita etuoikeuksia. Muusta ei ole näemmä Sirpalle ja Teemulle väliä.

Et oo tainnut pahemmin tutustua Trumpin talousohjelmaan kun tuommoisia huutelet. Käys tutustumassa kenelle niitä verohelpotuksia ja etuoikeuksia on luvassa, saatat yllättyä. 

Vierailija
291/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ne ovat sinun mielipiteitäsi.

Löytyykö HS:stä yhtäkään muuta neutraalia juttua henkilöstä joka voitaisiin lokeroida oikeistolaiseksi? Hyvä pointti että hienoa että HS luo näkymää vähän muuhunkin kuin vihr-vas linjalle.

Vierailija
292/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa ei ole yhteiskunta- tai taloustieteilijä. Hän ei hahmota miten suomalainen yhteiskunta toimii kokonaisuudessaan. Näkökulma on tavattoman kapea. Hänellä on vain ja ainoastaan mielipiteitä. Ja tietyt arvot. Hänen mielipiteillään ei ole kuin viihdearvoa. Myönnän, että käy omaan hermooni myös, koska on niin härskisti puhdas juntti.

Vierailija
293/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateudesta ulisijoille:

Olen aidosti kateellinen joillekin ihmisille: niille, jotka ovat minua älykkäämpiä ja lahjakkaampia ja jotka ovat käyttäneet lahjoja johonkin merkittävään, esimerkiksi kauniin musiikin luomiseen tai inhimillisen tiedon lisäämiseen.

Taas siitä, että joku luistelee kaukalossa nopeasti ja on tienannut sillä McMansionin Orange Countyssa, en osaa olla kateellinen. Sori, en vain pysty. Naapuritkin ovat pahimpia kuviteltavissa olevia ihmishirviöitä.

Vierailija
294/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämästä vieraantuneen mielipiteitä. Miksi ketään pitäisi edes kiinnostaa?

Ehkä sen pitäisi pysyä kaukana Suomesta, jos ottaa noin tunteisiin.

Samaa mieltä. On helppo olla yltiöpositiivinen ja onnellinen, kun rahaa on kuin roskaa. Kaikkiin sairauksiin saa parasta mahdollista apua, ongelmat ratkeavat helpommin kuin tavallisella talliaisella eikä koskaan tarvitse huolehtia mistään. Eikä tuo todellakaan ole itse niitä dollareitaan hankkinut, kunhan kävi hyvä tuuri. En ymmärrä, miksi Hesarin pitää tehdä tästä julkkistyrkystä juttu, johan tuota on naistenlehdet ja iltapäivälehdet täynnä. Ihmisillä menee huonosti ja lehdet ylistävät tuota vastenmielistä, itseään täynnä olevaa rouvaa. Pysyisi todellakin siellä ihanassa onnelassaan Orange Countyssa, jota niin ylistää. 

Kun on jo kaikkea ja kaiken ilmaiseksi saanut, niin jostain täytyy elämänsisältöä saada. Vaikkapa toisten kateudesta. Rouva ajattelee, että suomalaiset täällä kadehtivat kovinkin hänen elämäntyyliiään ja se on sitten nannaa sielulle. Mutta ei, Sirpa, en kadehdi. Minulle riittää vaatimaton elämäntapani täällä Suomessa, en kaipaa palmujen katvetta, en golf-kärryillä huristelemista, ylisuuria asuinneliöitä, auringon paahtamaa ryppyistä decolteeta. Rakastan Suomea, ennen kaikkea Suomen luontoa. Kivenheiton päässä on metsä, minun paratiisini. Olen melko varma, että Jenkeissä en saisi sellaisesta ylellisyydestä tuosta noin vain nauttia, kävelymatkan päässä.

Vierailija
295/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä republikaani voi ihan hyvin olla, mutta että olla noin saatanan tyhmä ja huonot agrgumentit. Poskia punottaa myötähäpeästä tätä vapaamatkustajadaamia kohtaan. Sietäisi käydä uudelleen edes lukion, että olisi edes peruskäsitys siitä, kuinka yhteiskunnat toimivat. Sirpa ja Teemu voisivat molemmat jättää politiikan kommentoinnin, niin noloa..

Kunnon vuodatus. Onko paha olo?

Vierailija
296/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa ja Sirpan disinformaatiot.

Ei todellakaan Suomessa "kerätä järjetöntä määrää veroja jotka sitten lähetetään johonkin Afrikkaan".

Just tuollaiset ovat Trumpin otollisinta äänestäjäkuntaa.

Oletetaan, luullaan ja kuvitellaan. Sit puhutaan totuutena. Ei viitsitä tehdä tarkistuksia puheiden katteeksi. 

Ja tehdään itsensä naurunalaiseksi.

Btw. Trumpia rahoitetaan venäjämielisten taholta...Aijaijai Sirpa ja Teme. Ottakaa asioista hieman selkoa...

Vierailija
297/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akka muuta tehnyt kuin elänyt ukkonsa siivellä. Ei kestäisi viikkoakaan oikeissa töissä. Sellasta se on, toivottavasti saa kaiken sen minkä ansaitsee.

Vasemmiston mielestä on okei lorvia tukien varassa tekemättä töitä, mutta ihmiselle jolla on siihen taloudellinen mahdollisuus ilman yhteiskunnan rahoja, sitä ei suoda, vaan dissataan siipeilijäksi, kun työnteko ei kelpaa. 

Vierailija
298/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se erottaa oikeiston ja vasemmiston. Oikeistolaiset näkevät omat tarpeet, vasemmistossa mietitään kaikkien hyvää.

Vierailija
299/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateudesta ulisijoille:

Olen aidosti kateellinen joillekin ihmisille: niille, jotka ovat minua älykkäämpiä ja lahjakkaampia ja jotka ovat käyttäneet lahjoja johonkin merkittävään, esimerkiksi kauniin musiikin luomiseen tai inhimillisen tiedon lisäämiseen.

Taas siitä, että joku luistelee kaukalossa nopeasti ja on tienannut sillä McMansionin Orange Countyssa, en osaa olla kateellinen. Sori, en vain pysty. Naapuritkin ovat pahimpia kuviteltavissa olevia ihmishirviöitä.

Onko mainitsemasi naapurit sinulle kovinkin tuttuja vai millä perusteella kutsut heitä ihmishirviöiksi? Muussa tapauksessa kielenkäyttösi viittaisi lähinnä omaan henkiseen pahoinvointiisi.

Vierailija
300/652 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirpalla taitaa olla elämässä tyhjiö nyt, kun lapset on jo isoja ja Teemukin painelee edelleen omilla menoillaan. Taitaa olla pientä epävarmuutta omasta tulevaisuudestaan? 

Minkälaista epävarmuutta? Eikö meillä kaikilla ole jonkinlaista epävarmuutta tässä elämässä. Mitä erityistä epävarmuutta luulet Sirpa Selänteellä olevan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän