Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko tykätä kaikista lapsista?

Vierailija
04.10.2024 |

Lähipiirissä on muutamia, joista en vain pidä. Ei huvita viettää aika näiden perheiden kanssa, kun en vain jaksa lasten käytöstä. Aika huono omatunto tästä.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
2/43 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaan ole pakko. Mua ihmetyttää myös kun jotkut ajattelee että jos joku on äiti / isä niin automaattisesti on tosi lapsirakas ihminen ja tykkää niin kauheasti muiden lapsista. En tykkää muista kuin omastani! Asiallinen olen tietysti muitten lapsien kanssa, mutta jestas kun siellä on joukossa niitä vapaan kasvatuksen hedelmiä ja muita uniikkeja lumihiutaleita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
4/43 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse.

Kyllä lapsissakin on sellaisia tapauksia, joiden kanssa ei vaan haluaisi olla tekemisissä.

Joskus pitää sietää, mutta rajansa siinäkin.

Ikä huomioiden myös lapsille voi sanoa, jos käyttäytyy huonosti.

Vierailija
5/43 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mulla on 4 lasta itsellä, mut muiden lasten kun omieni seurasta en niin välitä.. En vapaaehtoisesti siis ole lasten seurassa, enkä todellakaan vahdi muiden muksuja. 

Vierailija
6/43 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole pakko muuta kuin maksaa verot ja kuolla

Vierailija
7/43 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikissa lapsissa on myös positiivisia piirteitä. Huonoja piirteitä voi kitkeä pois auttamalla vanhempia kurinpidossa.

Vierailija
8/43 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan :D lapsetkin ovat ihmisiä ja omia persoonia, ei niistä voi kaikista tykätä. Vaikkei tätä niille kerrotakaan, ainakaan kukaan täyspäinen.

Vierailija
9/43 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Olisi itse asiassa aika väheksyvää ja alentavaa typistää lapset joksikin massaksi josta koko tykkää tai ei, ihan kuin he eivät olisi ihmisiä ja persoonia ollenkaan. 

Vierailija
10/43 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Ethän pidä kaikista aikuisistakaan. Etenkään huonosti käyttäytyvistä, mitä suuri osa suomalaislapsista valitettavasti nykyään ovat.

Vierailija
11/43 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikissa lapsissa on myös positiivisia piirteitä. Huonoja piirteitä voi kitkeä pois auttamalla vanhempia kurinpidossa.

Auttamalla? Kun eivät ne vanhemmat osaa pitää kuria lainkaan. Haluavat vain olla kivoja kavereita.

Vierailija
12/43 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINUN lapsestani täytyy kaikkien pitää! Suorastaan rakastaa! Koska MINUN LAPSI!

t. Av-mamma

Vierailija
13/43 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei olempakkoviettää aikaa riidanhaluisen, käytöshäiriöisen pennun kanssa jonka kasvattajat ovat selvästi kyvyttömiä.

kun ei ole sellaisen kanssa mitään vuioropuhelua muutakin "lopeta tuollainen häirntä", mutta seinän takana porukalla ei ole muuta tekemistä ilmeisesti kuin hankkia itselleen ikävyyksiä. nayttää sitä osaavan, kyllä.

Vierailija
14/43 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa käy kurinpito aika luonnostaan, mutta olen huomannut, etteivät monet vanhemmat todellakaan toivo siihen apua :D Olen esim. sanonut napakasti kaverin lapselle, että huutamisen pitää nyt loppua, ja se ei mennyt kovin hyvin. Lapsi järkyttyi, koska ilmeisesti häntä ei oltu koskaan ennen kielletty huutamasta koko ajan, ja vanhempi loukkaantui mulle myös.

Vierailija
15/43 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa käy kurinpito aika luonnostaan, mutta olen huomannut, etteivät monet vanhemmat todellakaan toivo siihen apua :D Olen esim. sanonut napakasti kaverin lapselle, että huutamisen pitää nyt loppua, ja se ei mennyt kovin hyvin. Lapsi järkyttyi, koska ilmeisesti häntä ei oltu koskaan ennen kielletty huutamasta koko ajan, ja vanhempi loukkaantui mulle myös.

Säälittävä lapatossuvanhempi.

Vierailija
16/43 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
17/43 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pikkuisen hankala tilanne, jos kaverilla sattuu olemaan sellainen lapsi, jonka kanssa ei itse kestä viettää aikaa. Eipä voi oikein sanoa suoraan, miksi on yhä enenevässä määrin "muita kiireitä" koko ajan, eikä ehdi enää nähdä...

Vierailija
18/43 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tykätä. Samalla tavalla lapset ovat ihmisiä ja persoonia kuin aikuisetkin. Joku on ärsyttävä, joku mukava, joku kiusanhenkinen, joku kiltti.

Toisaalta sitten myös toisinpäin. Paljon saa lukea keskustelupalstoilta, että joku "vihaa kaikkia lapsia". Sekin on vähän outoa, koska kaikki lapset ovat omia persooniaan. Osa lapsista on todella hyvin käyttäytyviä ja kivoja. 

Vierailija
19/43 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sitä kun ne kiljuvat ja kaivavat nenäänsä ja per settään ja koskevat joka paikkaan. En ainakaan omaan kotiini halua lapsia kylään.

Vierailija
20/43 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan sitä kun ne kiljuvat ja kaivavat nenäänsä ja per settään ja koskevat joka paikkaan. En ainakaan omaan kotiini halua lapsia kylään.

Ei sinun tarvitse ottaa ketään kylään, jos et tahdo. Älä kuitenkaan yleistä. Oma kokemuksesi ei ole sama asia kuin kaikki lapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän