Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö seurustelemaan ulkomaalaisen miehen kanssa?

Vierailija
04.10.2024 |

Naiset, pystyisittekö?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut. Nyt on suomalainen mies.

Vierailija
42/77 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Suomalaiset miehet ovat parhaimpia.

Suomalaiset miehet ovat läskejä rasisteja.

Sinä taas olet ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on mies, niin noin yksinkertaisen kanssa en halua olla missään tekemisissä.

Vierailija
44/77 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En deittaile suomalaisia miehiä enää. Suomalaiset hokevat tasa-arvoa silloin kun se heille itselle sopii, eivät kunnioita, eivät omaa hyviä käytöstapoja, eivät ole parisuhde tai perhekeskeisiä ja itkevät jos joutuvat tarjoamaan naiselle kahvin. Ulkonäöstä ja hygieniasta puhumattakaan. Voisin deittailla ainoastaan kansainvälistynyttä suomalaista, joka on asunut tai asuu ulkomailla, eikä ole rasisti.

Väittäisin että deittailet vielä vuosikymmenen päästäkin.

Vierailija
45/77 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu miehestä, tuskin kenenkään täysin erilaisesta kulttuurista tulevan. Mutta mistä näitä oikeasti tietää.

Vierailija
46/77 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta en Suomessa jos ulkomaalainen olisi niin hullu, että haluaa Suomessa asua. Jos matkustaisin turistina tai työn puolesta ulkomaille ja siellä tapaisin jonkun varmasti seurustelisin, enkä jäisi kaipaamaan suomalaista miestä. 

Vierailija
47/77 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja ihan naimisiin mentiin.

No eiköhän niitä eroja tule ihan suomalasistakin kumppaneista. Aika harva sitä taitaa ensimmäisen seurustelukumppaninsa kanssa olla lopun elämää.

Taisin vastata väärän kommenttiin, tarkoitus siis vastata tähän: Jotain vikaa ileimesti oli kun ero tuli

Vierailija
48/77 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
49/77 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Seurustellut jo 5 vuotta. Etäsuhde pohjoismaalaiseen. Emme ole työelämässä, tapailu helppoa. Ei varmaan onnistuisi työelämän ohessa.

Vierailija
50/77 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, voisitko AP ensin selittää, miksi suomalainen mies olisi ainoa hyvä vaihtoehto niistä kaikista 195:stä maailman maasta? Ja suurin piirtein omaa ikääni olevista miehistä löytyy varmasti satoja miljoonia erilaisia yksilöitä, joista valita.

Vierailija
51/77 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut inuiitin ja varttimannen kanssa joten pelkkä etnisyys ei ole este jos ei ole isoja luonnehäiriöitä.

Vierailija
52/77 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ruotsissa. Nyt sinkku 30 vuoden jälkeen, olin toisen ruotsinsuomalaisen kanssa.

Katotaan kenet tapaan tulevaisuudessa.

Ruotsinsuomalaiset täällä harvassa.

Vierailija
53/77 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eri mantereelta olevan ulkomaalaisen kanssa perhe ja  kaksi lasta. Kyllä pystyimme seurustelemaan ennen vakiintumista.

Vierailija
54/77 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen hetero. Naisen kanssa ehdottomasti.

Vierailija
55/77 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli saksalainen poikaystävä ja vaikka kulttuurit ei oo niiiin erilaiset, niin oli se silti hankalaa.

Molemmat puhuttiin sujuvaa englantia, mutta on se silti eri asia puhua suomeksi. Toisekseen kulttuuritausta on kuitenkin erilainen, eli toinen ei suoraan ymmärrä asioita ihan samalla tavalla.

Tää oli sitten vielä korona-aikaa, niin se korostui kyllä hänessä, että mitä Suomesta uutisoitiin Saksassa. Hän laittoi minulle tosi vihaisia viestejä Suomen politiikasta ja mä olin ihan kädet levällään, että mistä ihmeestä olet tämmöisiä ajatuksia repinyt, että nää ei pidä kyllä ihan mustavalkoisesti paikkaansa.

Vierailija
56/77 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on yhteinen kieli ja arvomaailma niin ei sillä maalla ole mitään väliä. 

Vierailija
57/77 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivälehdethän glorifioi itsensä myymistä ulkomaalaisille 🤣🤣

Vierailija
58/77 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En enää.

Mutta nyt kukaan ei tyydy sinuun. Toivottavasti pidät kissoista...

Olen eri ja tykkään kovastikin kissoista ja multa ja mun tämänhetkiseltä suomalaiselta kumppanilta löytyy kaksikin kissaa. Italialaisella eksällä oli koira. Mikä oli pointti?

Vierailija
59/77 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pystyisin, olen tähän mennessä seurustellut vain kantasuomalaisten kanssa. Olen kyllä päätynyt jatkoille useaan kertaan kongolaisten miesten kanssa.

Vierailija
60/77 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyisin ja olenkin nyt irakilaisen miehen kanssa naimisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme