Pystyisitkö seurustelemaan ulkomaalaisen miehen kanssa?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
En enää.
Mutta nyt kukaan ei tyydy sinuun. Toivottavasti pidät kissoista...
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi seurustelemaan suomalaisen miehen kanssa. Olen ollut kahden eri afrikkalaisen miehen kanssa naimisissa. Ovat yksinkertaisesti luonteenpiirteiltään mukavempia, tykkäävät hemmotella naista jne.
Nainen
Jotain vikaa ileimesti oli kun ero tuli
Kyllä, muttei ole eksoottinen mies, vaan Keski-Euroopasta. Kohta hopeahääpäivää vietetään.
Vierailija kirjoitti:
Jep, uusi-seelantilainen onkin parhaillaan
Oi nyt olen vähän kateellinen :). Asuin siellä 3,5 vuotta ja toivoin niin kovasti että olisin löytänyt poikaystävän... mutta ei. Mistä kaupungista miehesi on kotoisin?
Miehet ympäri maailman = sama paska eri paketissa.
En.
Vain kantasuomalainen kelpaa. Onneksi sellainen aviomiehenä löytyykin.
Kyllä voisin. Olen itsekin puoliksi ulkomaalainen, olen valkoinen eurooppalainen.
Olen naimisissa Saksalaisen miehen kanssa.
Typerä kysymys. Ihan eri asia onko mies irlantilainen, hollantilainen vai irakilainen tai somali!
menet tietenkin häpy huulten poistoon.
Tietysti pystyisin. Mutta oon enempi alkanut näkemään itseni suhteessa suomalaisen miehen kanssa koska mun rakkauden kieli on keskusteleminen/sanat ja helpompaa se on suomalaisen miehen kanssa kun voi ilmaista niin paljon paremmin itseään yhteisellä kielellä. N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, uusi-seelantilainen onkin parhaillaan
Oi nyt olen vähän kateellinen :). Asuin siellä 3,5 vuotta ja toivoin niin kovasti että olisin löytänyt poikaystävän... mutta ei. Mistä kaupungista miehesi on kotoisin?
Niin tuppukylä ettei sitä arvaa täällä kertoa :) Mutta missä päin maata sinä asuit? Kun ovat kuitenkin niin rentoa ja ulospäin suuntautunutta porukkaa niin ettet tutustunut keneenkään kivaan?
Olen seurustellut ranskalaisen miehen kanssa. Oudoin kokemus oli, kun hänen katolilainen äitinsä kysyi uskontoani ja kun kerroin olevani luterilainen, hän ei välittänytkään enää tutustua sen enempää.
No tottakai pystyn. Olen asunut 15 vuotta Suomen ulkopuolella, joten deittejä ja seurustelukumppaneita on kyllä tullut tuona aikana useammasta eri maasta. Kanadalaisen kanssa päädyin sitten naimisiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut ranskalaisen miehen kanssa. Oudoin kokemus oli, kun hänen katolilainen äitinsä kysyi uskontoani ja kun kerroin olevani luterilainen, hän ei välittänytkään enää tutustua sen enempää.
Mulla on italialainen eksä ja hänen äitinsä oli kanssa harras katolinen. Kyllähän siinä tuli kuunneltua tarinoita Jeesuksesta ja hän yritti käännyttää minuakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja ihan naimisiin mentiin.
No eiköhän niitä eroja tule ihan suomalasistakin kumppaneista. Aika harva sitä taitaa ensimmäisen seurustelukumppaninsa kanssa olla lopun elämää.
No sinähän jakorasia olet.