Stressiin sekoaminen
Sain tänään paniikkikohtauksen keskellä ravintolaa, eikä millään meinannut mennä ohi. Onneksi ystävä auttoi rauhoittumaan.
Ei ole minulle todellakaan tavallista, pelästyin.
Taustalla ristiriita että elän nyt nelikymppisenä henkilökohtaisesti elämäni toistaiseksi parasta aikaa, mutta uusi työ ja haasteet lapsen vaikeuksien, uusperhekuvion ja parisuhteen yhteen sovittamisessa ovat ihan liikaa.
Olen aivan henkisen jaksamisen äärirajoilla kun yritän ratkoa kaikkea ja samaan aikaan nauttia siitä miten hyvä fiilis minulla kuitenkin suuren osan aikaa on. Käyn aivan ylikierroksilla.
Saisinpa vaikka viikon rantaloman YKSIN ja nollata tilanteen lepäämällä.
Huoh.
Kommentit (7)
Ota hermoloma. Mieti mikä on liikaa ja jätä liika pois, ettei kävisi kierroksilla. Ehkä ravintolakin oli hälyinen.
Aina yhtä huvittavaa kun naiset hokevat olevansa niin vahvoja mutta ei pärjää edes omien tunteiden kanssa että sais ne hallintaan ja näin ollen päästää ne tunteet hallitsemaan ja aiheuttamaa ongelmia ja mielipahaa.
Vierailija kirjoitti:
Aina yhtä huvittavaa kun naiset hokevat olevansa niin vahvoja mutta ei pärjää edes omien tunteiden kanssa että sais ne hallintaan ja näin ollen päästää ne tunteet hallitsemaan ja aiheuttamaa ongelmia ja mielipahaa.
Vieläpä kun kaikki hyvin ja tukijoukkoja ympärillä.
Ota vaikka yksi hotelliyö YKSIN jossakin kivassa hotlassa, mulla joskus auttoi vastaavassa tilanteessa
Vierailija kirjoitti:
sain tunteeni melko nopeasti hallintaan, kun otin eron
alamäki alkaa kun pappi sanoo, amen
Kalpean naisen ahdistus omista rajattomista etuoikeuksista. Salli mun nauraa sun itsekkyydellesi.