Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatelkaa mitä sanotte masentuneelle

Vierailija
04.10.2024 |

Joku teidän tölväisy tai kritiikki saattaa laittaa masentuneen tekemään viimeisen ratkaisun. Ajatelkaa sitä

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut saa itse tölväistä muille mitä sylki suuhun tuo, mutta pitää vaan ymmärtää ja pitää kuin kukkaa kämmenellä

42/43 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulle sanottiin TE toimiston palaverissa jonkun vtun työterveyslääkärin toimesta monen kuulleen ettei musta ole muka työntekoon koska kognitiiviset taitoni alentuneet. Ei vaan maininnut sitä asiaa kogntiivisen testin tuloksista mikä luki pidemmällä että syinä todennäköisesti masennus, stressi ja ahdistus ym. Nöyryytti siis monien nähden minua siinä ja aloin ihan itkemään. Olen siis masentunut maailmatilantene ja köyhyyden yms takia ja haluaisin siksi töitä. Mutta työterveyslääkäri haluaa minun pysyvän t y hmänä ja masentuneena. Tuntuu että masennukseni on pahentunut sen takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alieeni kirjoitti:

Joo mulle sanottiin TE toimiston palaverissa jonkun vtun työterveyslääkärin toimesta monen kuulleen ettei musta ole muka työntekoon koska kognitiiviset taitoni alentuneet. Ei vaan maininnut sitä asiaa kogntiivisen testin tuloksista mikä luki pidemmällä että syinä todennäköisesti masennus, stressi ja ahdistus ym. Nöyryytti siis monien nähden minua siinä ja aloin ihan itkemään. Olen siis masentunut maailmatilantene ja köyhyyden yms takia ja haluaisin siksi töitä. Mutta työterveyslääkäri haluaa minun pysyvän t y hmänä ja masentuneena. Tuntuu että masennukseni on pahentunut sen takia. 

Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä