onko ketään muuta joka kotona, vaikka on vain 1 lapsi, joka yli 3-vuotias?(OV)
Olen itse kotona 5-vuotiaan tyttäreni kanssa. Hän on ollut aina kotohoidossa. Viime vuonna oli kummitäti häntä kotona hoitamassa, kun kävin vuoden kestävän koulutuksen? opiskelen ylopistossa ja teen freelancerhommia kotoota käsin. tyttö on kerhossa 3 kertaa viikossa 3h ja on lisäksi muutama harrastus.
muita samassa tilanteessa olevia? ja miksi ootte päätyneet olemaan kotona? herättääkö kotona olonne ihmetystä ulkopuolisissa?
Kommentit (4)
Poika täyttää kesällä 4v. On osapäivähoidossa muutamana päivänä viikossa, saa siellä ikäisiään leikkikavereita ja menee hoitoon nykyään tosi mielellään.
Meni viime kesäna töihin pojan täyttäessä 3 vuotta. Töitä oli vain kesäksi ja jäin syyskuun alusta työttömäksi. Pääsin toiseen työhön marraskuussa mutta paikka osoittautui ihan mahdottomaksi. Oman mielenterveyteni säästääkseni sanoin itseni irti viikko sitten.
Kesäksi pääsen taas samaan paikkaan kuin viime vuonnakin. Toki nytkin etsin töitä aktiivisesti.
Ihmetystä varmasti herätän mutta toisaalta se voi olla positiivistakin. Muutamia kommentteja olen saanut irtisanoutumiseni takia esim. Kyllä oot rohkea, mä en uskaltaisi.
Rahaa ei tällä hetkellä tule mistään joten olen ihan rehellisesti kotirouva:)
käyvät aamupäiväkerhossa.
Yksinään en kumpaakaan kyllä pitäisi, nytkin tuntuu että leikkivät liikaa vain keskenään.
Ja juu, kyllä tätäkin ihmetellään. Teen kyllä kotona töitä nuo aamupäivät.
Vierailija:
Poika täyttää kesällä 4v. On osapäivähoidossa muutamana päivänä viikossa, saa siellä ikäisiään leikkikavereita ja menee hoitoon nykyään tosi mielellään.
Meni viime kesäna töihin pojan täyttäessä 3 vuotta. Töitä oli vain kesäksi ja jäin syyskuun alusta työttömäksi. Pääsin toiseen työhön marraskuussa mutta paikka osoittautui ihan mahdottomaksi. Oman mielenterveyteni säästääkseni sanoin itseni irti viikko sitten.
Kesäksi pääsen taas samaan paikkaan kuin viime vuonnakin. Toki nytkin etsin töitä aktiivisesti.
Ihmetystä varmasti herätän mutta toisaalta se voi olla positiivistakin. Muutamia kommentteja olen saanut irtisanoutumiseni takia esim. Kyllä oot rohkea, mä en uskaltaisi.
Rahaa ei tällä hetkellä tule mistään joten olen ihan rehellisesti kotirouva:)
*Vilkutan täällä sulle iloisesti*
vuoden hän on ollut 3-vuotiaana hoidossa, mutta sen jälkeen ja sitä ennen olen ollut kotona.
syynä on sairaus, jonka vuoksi olen varhaisleäkkeellä, mutta joka ei estä minua hoitamasta lastani.
ympäristössä välillä ihmetellään, mutta yleensä asiaa ei kummeksuta, kun pienellä paikkakunnalla tiedetään yleisesti sairaudestani.