Jeopardy Suomi versio
Olipa aivan todella hyvä. Nopea tempo kisassa ja paljon kysymyksiä. Mulla meni jatkoon tämä sarja. Julkimot ei edes häirinnyt vaikka ensin meinasin että ottaisi kupoliin ne ja juontaja oli mainio!
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Katsoiko kukaan sitä jaksoa jossa oli Pippa Laukka?
Kun kysyttiin siitä keripukista niin minkä vitamiinin hän sanoi?
Kun mä ihan kuulin et d-vitamiini. Ja se on c.
Tässä kysyttiin riisitautia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhille julkkiksille taas uusi ohjelmaformaatti. Jee jee...
Näitä julkkiksille räätälöytyjä helvetin formaatteja on eetteri täynnä, samat naamat pyörii joka kisaluformaatissa ja loppua ei näy. Täyttä paskaa.
Mä olen miettinyt, että miksi nykyään kaikissa kisailu-, visailu- ja tositv-ohjelmissa on vain julkkiksia. No ensitreffit alttarilla ja maajusseissa ei sentään, mutta muuten. Onko näyttelijöille nykyään niin vähän töitä, että heidän tulotasonsa säilyttämiseksi heidät on pakko tunkea kaikkiin mahdollisiin ohjelmiin? Ovatko säädökset muuttuneet niin, että taviksien näyttäminen televisio-ohjelmissa on aiempaa vaikeampaa ja kalliimpaa? Haluaako joku kertoa, jos tietää.
Sama ärsyttänyt jo kauan. Suomessa kai jostai
Samaa mieltä. Asuin vuosia USA:ssa ja seurasin Alex Trebekin vetämää Jeopardya. Oli aivan kuin eri ohjelma!
Kiva kun on Suomessa tehty vihdoin toimiva tietokilpailu, olen katsonut alkuperäistä jonkunverran ja tämä Suomen versio toimii kyllä erittäin hyvin. Erittäin hyvä, runsaasti kysymyksiä ja hyvä juontaja.
Mukavan nopeatempoinen tietovisa. Sami Hedberg myös juontaa luontevasti.
Elena gustavson ihan tietämätön, samoin Sergei hillman. Tero tiittula taas yllätti laajalti tietävänä
Yksi paskimmista visailuohjelmista katsojan näkökulmasta. Ei toimi varsinkaan enää 2020-luvulla.
Mä en ymmärrä tätä tuplausta. Kilpailija sai tuplauksen ja panosti 250 e. Vastasi oikein ja sai 250 e. Eiks sen olisi pitänyt saada 500e?
Ovat ne täällä 30-vuoden aikana jotakin oppineet :D
Jeopardyn tuplaus on selkeä jos on katsonut alkuperäistä, eli jos kilpailija panostaa nyt vaikka kokopottinsa, esimerkiksi 250€ hän menettää sen heti koska se on panos jos vastaa oikein saa 500 eli panoksensa 250 + 250€ eli ruudussa oleva potti nousee 250€! Ei nouse 500€ koska tällöinkin kilpailija olisi saanut 750€! Ihan yksinkertaista. Muutoin on pakko sanoa kun on katsonut alkuperäistä sekä Ruotsin versiota että tätä Suomen niin tämä Suomen versio on kyllä loistava, rennompi kuin Ruotsin ja viihdyttävämpi kuin USAn versio.
Tämä on ollut parempi kuin ajattelin ja joka jakso on tullut katsottua. Tosi hyvä mielestäni!
Toivottavasti tämä sarja jatkuu! Noussut meidän perheen lempiohjelmaksi jossa kisaillaan sohvalla!
Jeopardy Suomi on ollut melkoisen hyvä parasta on ollut varmastikin ohjelman nopeus ja tempo, juontaja on loistava, kotona voi pelata, kaikenkaikkiaan loistava ohjelma tehty vihdoinkin Suomessa.
Jeopardy on aika kiva visailuohjelma, mutta miksi Kalle Lamberg toistaa papukaijamaisesti jokaisen kysymyksen? Kuuluuko se formaattiin vai onko hän ääliö?
tämä leipäpappi kana kananen aina kui lentoon lähössä, wanna be surkealle räpärille lapsellisenhelppo eli sille sopiva kysymys jotta voittaisi, miksi joku eeeerikäisen naama oli taas kuvottamassa, helena lindgren osoitti minkä kakki jo tietävät, lotalla kardinaalimoka
Kysymyksien tekijät saisivat olla hieman tarkempia tässä. Aivan liikaa virheitä ja epämääräisyyksiä, kuten jo täällä mainitut keripukki & d-vitamiini sekä dyson & robotti-imuri. Lisäksi jossain kohtaa kysyttiin Suomen kaikkojen aikojen menestyneintä tennispelaajaa ja oikea vastaus oli Jarkko Nieminen. "Menestynein" on kuitenkin aika tulkinnanvarainen juttu. Niemisellä on kyllä kaksinpelin korkein atp-ranking, mutta nelinpelissä Heliövaara ja Kontinen ovat voittaneet kumpainenkin kaksi grand slam -turnausta.
Tiistain jaksossa Lotta Backlund yllätti kyllä tiedoillaan. Todella fiksu.