Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suosittele hyvää kasvovoidetta jolla sais ihon sileäksi ja ei haittaa

Vierailija
14.02.2007 |

vaikka estäis ryppyjäkin:)

Mä en oikeen koskaan ole osannut käyttää niitä. Oon aina hieronut naamaan sauna/suihkun jälkeen erisan- perusvoidetta kuivumisen ehkäsemiseks. voisin koittaa jotakin muuta pehmeempää rasvaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kuorintavoide

-puhdistusmaito

-kasvovesi

-yövoide

-päivävoide

-silmänympärysvoide

j apumpulia tietysti.

Ihan joku perussarjakin käy kuten Lumene, ja sitä saa ihan jostain lähimarketistakin.

Ei ole mitään hyötyä rasvasta jos kerran paskaiselle iholle sitä vetelet. Ne paskat vaan taitaa imeytyä vielä syvemmälle. Hyi.

Vierailija
2/21 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä lumenella on hyviä naamarasvoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat hinta-laatu-suhteeltaan erinomaisia rasvoja, löytyy ainakin kaikista supermarketeista päivittäiskosmetiikka-osastolta. Ja jos ryppyjä haluat ennaltaehkäistä, niin silmänympärysvoide kannattaa hankkia. Silmänympärysvoiteissa on monia hyviä sarjoja.

Ja jo jonkun mainitsema kasvovesi on ihan ehdoton, oon huomannut että voidekin imeytyy paremmin, kun ensin pyyhkäisee kasvovedellä. Kasvovesi kannattaa valita ihotyypin mukaan, myös markettisarjoissa on monia hyviä (Herbina, Garnier..)

Vierailija
4/21 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin saunassa kuonat nousee ihon pinnalle ja ne pitää sen jälkeen puhdistaa, vedellä eivät pelkästään lähde. siis eihän rasva lähde vesipesussa, kaikkihan sen tietää.

ihostasi ei tule sileä, ellet ala puhdistaa sitä.

Vierailija
5/21 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huviksenne mitä teidän kalliit voiteet sisältää, todella usein niissä on ureaa (eli kusta) kun se siloittaa ja pehmentää ihoa. Lumenessa ei ole ja siksi ostan sitä kun en halua pissiä naamaan hieroa.

Vierailija
6/21 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain 2e purnukoita :D jalkarasvoiksi kelpaavat korkeintaan.

Vierailija
7/21 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jotain 2e purnukoita :D jalkarasvoiksi kelpaavat korkeintaan.

Pakko käyttää, kun Lumene on ainoa sarja josta en saa allergisia oireita iholleni :(

Olen kokeillut kaikki sarjat läpi, pahimmat oireet teki Clarins ja Clinigue.

Vierailija
8/21 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kokeilin sattumalta garnierin rasvaa ystävältäni (jossain saunaillassa) ja ihan oikeesti siirryin käyttämään näitä " jalkarasvoja" kasvoihini! Ihan OK tuotteita!

Vierailija
9/21 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvonsa puutteellisesti.

Vierailija
10/21 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö piruuttani testata. Käytän nyt Ella Bachea.

Vierailija
11/21 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat merkit käyttää usein myrkkyjä kuten formaldehydiä, en ostaisi. Ikävä kyllä kalliitkin tekee sitä. Kaikkea (oikesasti) kokeilleena suosittelen saksalaista luomukosmetiikkamerkkiä, Dr. Hausckaa. Saa Sokokselta ja joistain apteekeista. Keskihintainen. Varsinkin Ruusuvoide (päivävoide) on ihan mielettömän hyvä tuote.

Vierailija
12/21 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin noin 5 vuoden ajan kasvorasvana Humektania (apteekin kevyt perusvoide), ja pesin kasvoni teepuuöljysaippualla. Tällä hetkellä käytän puhdistukseen Pure Calmille -sarjan puhdistusmaitoa sekä garnierin kasvovettä. Voiteena käytän Eucerin -sarjan rasvoja.

Ei ole koskaan ollut mitään ongelmia ihon kanssa; mulla on kaunis, kuulas ja sileä iho. Että ei se ole välttämättä niistä rasvoistakaan kiinni.. perintötekijöistä enemmän ehkä.

Vierailija
13/21 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ihmeessä sellaisesta apteekista jossa niitä myydään, itse en ole allerginen niin en osaa neuvoa. Niissä on joka tapauksessa huomattavasti vähemmän säilöntäaineita yms. niin saattaisivat sopiakin allergiselle.

- Ihmettelen mitä yökkimistä on luonnollisissa aromaattisissa öljyissä?? Omituinen höpöttäjä.

Vierailija
14/21 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen allerginen miltei kaikelle, mitä tuotteista löytyy, mutta tämä sarja on ollut hyvä. Tosin hinta vähän kirpaisee.

Vierailija
15/21 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on minusta hyviä.

Vierailija
16/21 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorintavoide ja puhdistusaineet tietysti oltava myös.

Olette varmaan huomanneet, että rikkaiden iho hehkuu kauniisti, kun lehtikuvia katselee? Kunnon kalliit tuotteet ja kosmetologikäynnit ovat syy. No, jollain vanhemmilla myös kirurgia.

Vierailija
17/21 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-se sama allerginen ressukka.....

(en siis perusvoiteista vaan niistä Louis Widmer yms. tuotteista)

Vierailija
18/21 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän se ihon kunto ja ryppyjen määrä on kiinni geeneistä!

Ihan sama miten kalliita aineita sinne naamaan laittaa, jos rypyt on tullakseen, niin kyllä ne tulee. Ja päinvastoin.

t. yx 42v, jolla on tosi hyvä ja sileä iho ja joka käyttää aina sitä rasvaa, mitä halvimmalla sattuu löytymään :)

Vierailija
19/21 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän säännöllisesti yövoiteena kylmäpuristettua luomukookosöljyä ja päivällä dr. Hausckan kasvoöljyä ruusuvoiteen alla. Joskus käytän kylmäpuristettua vehnänalkioöljyä naamiona (E-vitamiini). Mistään ylimääräisistä tukoksista ei ole tietoakaan.

Se kasvoöljy on muuten nimenomaan epäpuhtaalle iholle; mulla on isot huokoset ja peritty taipumus mustapäihin T-alueella (otsa-nenä-leuka) ja se öljy on toiminut todella hyvin. Tietysti myös välttelen sokeria ja kuorin ihon säännöllisesti yms. hoitorutiinit on kunnossa.

Geenit vaikuttaa todella paljon lähtöasetelmaan. Me, joilla ei ole niin hyvät ihogeenit saamme sitten yrittää vähän enemmän. Tärkein on laittaa ruokavalio kuntoon (sellu ja finnit tulee sokerista ja viljasta ainakin mulla) ja sitten löytää sopivat hoitotuotteet.

Vierailija
20/21 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea (oikesasti) kokeilleena suosittelen saksalaista luomukosmetiikkamerkkiä, Dr. Hausckaa. Saa Sokokselta ja joistain apteekeista. Keskihintainen. Varsinkin Ruusuvoide (päivävoide) on ihan mielettömän hyvä tuote.

[/quote]

Ja sain kamalan ihottuman

t. atoopikko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän