Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkotiin tutustuminen LAPSI ja ISÄ yhdessä? ov

Vierailija
14.02.2007 |

Tarkoitan siis että onko jollain isä hoitanut tuon päiväkotiin tms. hoitoon tutustuttamisen? Miten meni? Vai onko parempi tehdä äidin kanssa? Eroja? Tilanne se että minä (äiti) en näillä näkymin pääsisi tutustuttamaan lasta hoitoon. Vai onko parempi anoa vaikka pari palkatonta päivää, että voisin olla lapseni kanssa tutustumassa hoitoon? Pääsääntöisesti olen hoitanut lapsen, toki isäkin osallistuu hyvin. Jos tällä nyt on mitään merkitystä asian kanssa =/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän porukassa mies on enimmäkseen hoitanut tällaiset tutustumiset, neuvolat, hammaslääkärit ym. heti kun minä aloitin taas työt. Johtuen siitä että hän on kolmivuorotyössä ja vapaata osuu myös näihin " viastoaikoihin" . Minulla on normaali päivätyö, joten joutuisin olemaan pois töistä. Hyvin se isäkin kelpaa!!

Vierailija
2/4 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän rehellisestä vastauksesta 2:sta. Juuri tuon halusinkin kuulla jonkun " suusta" . Voin siis hyvillä mielin antaa isin hoitaa tutustuttamis jutut! Enkä murehdi turhia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän myös muita vastanneita!!!!

Nyt en todellakaan enää murehdi tätä asiaa enää! Jotain hyötyä tästä av-palstastakin on!

Vierailija
4/4 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun luin oman viestini ja vastaukset tunsin itteni ihan höpöksi. Sitä tää äitiys kai teettää kun hoitanut tiiviisti muksua kotosalla! Taitaa töihin lähtö tulla jo ihan hyvään saumaan! Kiitän vielä kerran ja toivotan hyvää ystävänpäivää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä