Ariel teema-synttäreillä
Mitä ihmettä tarjoisin vieraille. Joko suolainen piirakka? suklaa piirakka? Ja sitten täytekakku johon päälle tulee Ariel, pieni merenneito. Juomana lidlistä vadelmalimsapulloja (arielin hiusten värinen). Vieraina lapsia ja aikuisia, sukulaisia kaikki. oisko ehdotuksia.
Kommentit (12)
juu mutta lähinnä mietin että mitä muuta kuin täyskäri ja limsat. täytys jotain pikkiusuolaista olla jne...onko kellää ollu lähiaikoina synttäreiden järjestämistä ja miettinyt tai kenties tarjonnutkin jotain pikkusuolaista mikä maistuisi hyvälle. ajattelin alunperin tarjota sellasialehtitaikinaan kiedottuja nakkeja, jois ketsuppii, mut testasin äsken eikä ne niin hyviä ollu. nyt on pasmat sekaisin mitä keksisin.
simpukoita yms. Pöydässä voisi olla myös aarrearkku, jossa sellaisia kultarahoja, siis suklaata.
Tietysti suolainen voi olla vaikka joku piiras, jossa katkarapuja tai jotain kalaa.
Hei kiitos, toi aarrearkku kultarahoilla kuulostaa kivalta :)
ja merellinen teema, ehkä se katkarapupiiras ois sopiva, en vaa oo koskaan tehny mitää katkaravusta *lähtee heti googlettamaan katkarapujuttuja*
Ja meil on tälläkin hetkellä merivesi kala -pöytäliina. AP-kiittää mahtavista ideoista :)
joo kiitos tosta kala-ideastakin :)
Toteutetaan !
Vierailija:
meren neito täyte kakun päällä ja limsaa-Lidlistä Arielin-hiusten-väristä.
Sitten vois tehdä makean ja suolaisen merisiilin, eli puolikas kaali folioon ja siihen coctailtikuilla karkkeja tai sitten vaikka prinssinakkeja tai lihapullia viinirypäleenpuolikkaan kera.
Tuo piirakka voisi olla vaikka lohi-katkarapupiiras, lähinnä kylläkin aikuiseen makuun taitaa iskeä.
Jotain merellisiä keksejä? Onko sellaisia olemassa? Jotain simpukan muotoisia keksejä tai pikkuleipiä on joskus ollut kaupoissa.
Sittenhän on karkeissa näitä salmiakkikaloja! Tuo aarrearkku kultasuklaakolikoineen ja merirosvorahoineen kuulosti myös kivalta. Monet karkithan ovat kolikon muotoisia, sitten voisi olla jotain muita karkkeja jalokivinä ja mariannerakeita helminä.
Voih, mä faksaan itseni järjestelemään teille juhlia!
Ja itse voisi tehdä hauskoja meritähti- ja kalapikkuleipiä pikkuleipätaikinasta tähtimuotilla ja itse kalan muotoisia leikkaamalla. Jollain kuorrutteella tähdet oransseiksi ja kaloihinkin väriä ja vaikka suomut.
Pillien varsiin voisi sitten vaikka askarrella tai leikellä jostain tai tulostaa kuvia itse Arielista.
Jos teet kakun päälle Arielin, hiukset saisi varmaan kätevästi punaisesta lakunauhasta.
AP kiittää suuresti numeroa 11!!!!!!!!
:)
Vierailija:
AP kiittää suuresti numeroa 11!!!!!!!!:)
meren neito täyte kakun päällä ja limsaa-Lidlistä Arielin-hiusten-väristä.