Mä olen rakastunut 61 vuotiaaseen mieheen
Ja mä olen 29 v. Mä ihailen hänen järjestely- ja organisointikykyään, kykyä omaksua uusia asioita ja suhtautua rauhallisesti uusiin yllättäviin tilanteisiin. Hän on urheilullinen, juoksi kesällä puolimaratonin. On eronnut 8 vuotta sitten. Olenko aivan tyhmä näissä haaveissani?
Kommentit (52)
Onnea haaveissasi, muttta tiedätkö, kaikkia haaveita ei kannata toteuttaan, pidä ne omana salaisuutenasi ja jatka elämää. Mukaviin muistoihin on kiva palata kun oikein paha paikka tulee. Jos lähestyt liikaa, mukavaa muistoa tuskin tulee.
Papparaisella seisoo vielä pari vuotta, mutta sperma on jo pilalla. Käytä hetki ja sitten luiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä. Mut sinua en tekisi siitä liian vakavaa.
Miksi olet älyllisesti jälkeenjäänyt?
Miks sun pitäs ittes liittää häneen. Oli hän vaikka usan pressa. Tai juossut kolme maratonia,
eläkööm elämäänsä. Jatka sä omaas. Marraskuussa jo uudet tuulet ja ihastukset,
Hienoa. että keerroit meille tuon tärkeän uutisen. Kohteliaisuussyistä en katso tarpeelliseksi vastata tuohon kysymykseesi.
Ootko sä homppelipoika? Niistä tuonikäiset tykkää vaikkeivät sano,
Vierailija kirjoitti:
On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Pervon mielikuvitus ei ole samaa kuin luonto.
Mitä hän järjestelee ? Lääkkeitäänkö?
Kuulostaa siltä, että kuvailet hyvää työntekijää, et niinkään rakkauden kohdetta.
Naisena esiintyvä (setä)mies taas vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet älyllisesti jälkeenjäänyt?
Mistä päättelit tämän?
Muutaman vuoden kuluttua voit olla hänen omaishoitajansa. Mies kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman vuoden kuluttua voit olla hänen omaishoitajansa. Mies kiittää.
Joo, ehkä joskus 15-20v kuluttua aikaisintaan. Ei nykypäivän 6kymppiset mitään omaishoitoa tarvitse kuin äärimmäisen harvoissa poikkeustapauksissa. Eihän 61v ole edes eläkkeellä vielä.
Jos on noin hyvä vielä, niin äkkiä naimisiin. Sitten alzia ja dementiaa ja ei muuta kuin lahjakirjaan ja testamenttiin nimi ja vanhainkotiin.
Pentti nyt on nukkumaanmeno aika.
Voi kiesus näitä vastauksia. Oma mies 69 v. Seksiä riittää, urheilee päivittäin, muisti pelaa, talous kunnossa, ei dementiaa... Nämä kommentoijat tulevat vielä huomaamaan, että elämä ei lopu 60 v. Tosin luulen, että näistä suurin osa ovatjo toinen jalka haudassa 50v. Huonot eämäntavat jo nyt luettavissa rivien välistä.
Sanoisin APlle, että avoimin mielin.
Kake, ei hän sinua ota, olet ihan liian vanha. Hänelle.