Mä olen rakastunut 61 vuotiaaseen mieheen
Ja mä olen 29 v. Mä ihailen hänen järjestely- ja organisointikykyään, kykyä omaksua uusia asioita ja suhtautua rauhallisesti uusiin yllättäviin tilanteisiin. Hän on urheilullinen, juoksi kesällä puolimaratonin. On eronnut 8 vuotta sitten. Olenko aivan tyhmä näissä haaveissani?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Siellä Reiska 65vee vielä unelmoi. Toiv antaa voimia kun totuus on kuitenkin ihan muuta.
Älä ny mitään boomeria. Hanki itsellesi sopivaa seuraa, esim. Elokapinan porukoissa on kivoja poikia. Osaavat maalata.
Vierailija kirjoitti:
Voi kiesus näitä vastauksia. Oma mies 69 v. Seksiä riittää, urheilee päivittäin, muisti pelaa, talous kunnossa, ei dementiaa... Nämä kommentoijat tulevat vielä huomaamaan, että elämä ei lopu 60 v. Tosin luulen, että näistä suurin osa ovatjo toinen jalka haudassa 50v. Huonot eämäntavat jo nyt luettavissa rivien välistä.
Sanoisin APlle, että avoimin mielin.
🤮🤮🤮🤮
Voi Seppo. Lopeta tuo haaveilu että nuoremmat naiset sinusta muka kiinnostuneita. Kuka edes kehuu jollain puolimaratonilla? Kas kun ei kehunut että tämä mies sai 7 kilon hauen narrattua 😆
Hän on isäsi ikäinen tai jopa vanhempi. Onko isäsi etäinen?
Outoa miten pahoinvoivia nämä vastaajat ovat, vaikka heillä toisin kuin aloittajalla on oman ikäiset miehet. Mistä johtuu?
Olen rakastunut 67-vuotiaaseen mieheen. Meillä menee paljon paremmin makkarissa kuin 3-kyppisenä. Itse en ole onneksi 29- vaan 63-vuotias.
Alle 3-kyppisenä isäni ikäiset miehet eivät kyllä yhtään kiinnostaneet. Olen mielestäni aivan tavallinen nainen, jos täällä nyt ketään naisen mielipide kiinnostaa
Hauska lukea näitä 58 vuotiaana kun itse ei tunne edes vanhentuneensa. Paremmassa kunnossa olen kuin kolmekymmpisenä. Ja kyllä seisoo kalu kuin rautakanki. nYkyajan 6kymppinen on entisajan 35 vuotias. Me kuntoillaan ja syödään terveellisesti. On verisuonet kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kiesus näitä vastauksia. Oma mies 69 v. Seksiä riittää, urheilee päivittäin, muisti pelaa, talous kunnossa, ei dementiaa... Nämä kommentoijat tulevat vielä huomaamaan, että elämä ei lopu 60 v. Tosin luulen, että näistä suurin osa ovatjo toinen jalka haudassa 50v. Huonot eämäntavat jo nyt luettavissa rivien välistä.
Pena, Pena, korkki kiinni nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pena, Pena, korkki kiinni nyt.
Höpö höpö. Ihan olen N56 v ja raitiskin vielä. Harmittaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤮🤮🤮🤮
Mikä ongelma? Iskikö noro?
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä, vaan siitä luonnottomuudesta, että vanhalle pitäisi olla joku uusi näyttelyesine emännäksi. Siis puolta nuorempi eriparisuhde on eriparisuhde ja silloin ei palikat käy yksiin.
Vierailija kirjoitti:
kuin jenni ja sale
Paitsi että sä et ole pressa vaan lähiön rotta.
Vierailija kirjoitti:
On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Luonto on tarkoittanut suurinpiirtein samanikäiset yhteen; samassa elämäntilanteessa olevat, liittynee esim. lisääntymiseen. Ei 30v nuorempi voi samaistua pian eläkkeelle jäävään kumppaniin, kun itsellä on perheenperustamis-aika ja parhain työura edessä/menossa. Eikä viisikymppinen nainen tosissaan ota 20v nuorukaista. Kymmenien vuosien ikäero parilla ennustaa eroa. Luonto ei ole tarkoittanut nuorta naista isänsä ikäiselle kumppaniksi. Harmitonta hetkien hauskaa toki voi pitää huomattavasta ikäerosta huolimatta.
Uuden aallon sukupolvea 70-80 -luvun vaihteesta! Hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Uuden aallon sukupolvea 70-80 -luvun vaihteesta! Hyvä!
Joo, on sulla jo dementia.. tosissaaan, 77 syntyneet naiset on 47-vuotiaita
Naisena esiintyvä (setä)mies se vaan jatkaa.