Mä olen rakastunut 61 vuotiaaseen mieheen
Ja mä olen 29 v. Mä ihailen hänen järjestely- ja organisointikykyään, kykyä omaksua uusia asioita ja suhtautua rauhallisesti uusiin yllättäviin tilanteisiin. Hän on urheilullinen, juoksi kesällä puolimaratonin. On eronnut 8 vuotta sitten. Olenko aivan tyhmä näissä haaveissani?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kiesus näitä vastauksia. Oma mies 69 v. Seksiä riittää, urheilee päivittäin, muisti pelaa, talous kunnossa, ei dementiaa... Nämä kommentoijat tulevat vielä huomaamaan, että elämä ei lopu 60 v. Tosin luulen, että näistä suurin osa ovatjo toinen jalka haudassa 50v. Huonot eämäntavat jo nyt luettavissa rivien välistä.
Sanoisin APlle, että avoimin mielin.
Naisena esiintyvä (setä)mies se vaan jatkaa.
EI tässä tarvitse esiintyä. Ihan normisettiähän tämä on. Sinulla ehkä jo ongelmia potenssin suhteen?
Naisena esiintyvä (setä)mies se vaan jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuden aallon sukupolvea 70-80 -luvun vaihteesta! Hyvä!
Joo, on sulla jo dementia.. tosissaaan, 77 syntyneet naiset on 47-vuotiaita
61-vuotias on ollut nuori 70-80 -luvun vaihteessa. Sukupolven avainkokemus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuden aallon sukupolvea 70-80 -luvun vaihteesta! Hyvä!
Joo, on sulla jo dementia.. tosissaaan, 77 syntyneet naiset on 47-vuotiaita
61-vuotias on ollut nuori 70-80 -luvun vaihteessa. Sukupolven avainkokemus
Ja se uusi aalto oli musiikkityyli.
Vierailija kirjoitti:
Voi kiesus näitä vastauksia. Oma mies 69 v. Seksiä riittää, urheilee päivittäin, muisti pelaa, talous kunnossa, ei dementiaa... Nämä kommentoijat tulevat vielä huomaamaan, että elämä ei lopu 60 v. Tosin luulen, että näistä suurin osa ovatjo toinen jalka haudassa 50v. Huonot eämäntavat jo nyt luettavissa rivien välistä.
Hei avoin mieli: Onko sinulla ja kumppanillasi 30 vuoden ikäero?
Vierailija kirjoitti:
Ap:n tilanteesta tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi. Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisa
Mummolta löytyi kyllä neuvot tilanteeseen kuin tilanteeseen. Surullista, että hän ei ole enää keskuudessamme.
Voi tyttö rukka. Älä hukkaa ainutkertaista nuoruuttasi papan kanssa. Teitä molempia tullaan pitämään pervoina. Ette voi viettää aikaa kummankaan kaveripiirin kanssa, (jos teillä mitään kavereita edes on) koska sinun ikäisesi pitävät pappaa vanhana pervoina, ja papan samanikäiset kaverit pitävät sinua pappafetisistinä, jolle kelpaavat muutkin papat. Ja heidän vaimonsa halveksivat sinua.
Tai voithan antaa mennä. Parin kuukauden päästä olet kyllästynyt papan hengityksen hajuun, velttoon ihoon, vanhuksen musiikkimakuun ja huumorintajuun, roikkuviin palleihin ja ryppyiseen esinahkaan, ja sitä rataa.
Vierailija kirjoitti:
Outoa miten pahoinvoivia nämä vastaajat ovat, vaikka heillä toisin kuin aloittajalla on oman ikäiset miehet. Mistä johtuu?
Ei vastaukset mitään pahoinvointia ole vaan realismia; kirjoitustyylistä ja jutuista paljastuu ettei koko höpinä ole totta. Ns trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei avoin mieli: Onko sinulla ja kumppanillasi 30 vuoden ikäero?
Ei, 15 vuotta vain. Mitä sitten?
Mä en anna periksi ennen ku alottaja myöntää erehtyneensä. Luonnonvastasta tuo ikäero! Kuulitko! Et saa olla tyytyväinen!
Minäkin. Olen itse 51-vuotias, tämäkin ikäero on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kun seksiä riittää. Sinulle riittää 3 kertaa vuodessa?
Ap korjaa: olen 92, en 29.
menemme naimisiin. Hän saa miljoonakämppäni ja osakkeet. T. Aili