Ideoikaas mitä voisin tehdä ärsyttääkseni änäriä pelaavaa miestä
38-vuotias ukko pelaa joka päivä änäriä kaverinsa kanssa (luurit korvissa, kaveri ei siis ole meillä) töiden jälkeen 1-3h. Samalla juo muutaman kaljan. Eli joka ilta mies on pikku hönössä, ellen etukäteen ilmoita että tänään voitaisiin käydä ruokakaupassa tms. Savu nousee jo korvista!
Nyt aion nalkuttamisen sijaan vaihtaa taktiikkaa, ja alkaa säännönmukaisesti tehdä jotain ärsyttävää samalla. Olen kokeillut jo pianonsoittoa mutta se ärsyttää lähinnä miehen kaveria, koska kuulee sen mikin kautta, ja omani ei kuule koska vastamelukuulokkeet.
Ideoita?
Kommentit (29)
Päästä mies kärsimyksistä ja ota ero. Mies ansaitsee jonkun joka arvostaa, eikä tuollaista kontrollifriikkiä.
Mikä siinä aina naisia riepoo jos mies työpäivän jälkeen vähän rentoutuu parilla ohrapirtelöllä?
Vierailija kirjoitti:
Päästä mies kärsimyksistä ja ota ero. Mies ansaitsee jonkun joka arvostaa, eikä tuollaista kontrollifriikkiä.
Jatkuva juopottelu on arvostettavaa?
Kutsu isäsi kylään katsomaan ja ihmettelemään lapsiäijää. Ai niin, ei onnistu kun pitäisi imuroida.
Vierailija kirjoitti:
Heitä lerppakyrpäteline pihalle ja srn jälkeen on kotona rauha.
Sori mutta ei se lähde kotoaan mihinkään, vaan minä päädyn kadulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpottaa sietämään sitä jatkuvaa valittajaa, jossa ei ole mitään arvostettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juopot arvostaa.
Jos teillä on sentään sexiä niin älä vielä tee mitään. Itse olen menettänyt sexin kumppanin lääkityksen tultua ja en kuulu niihin miehiin jotka saa aina jostain. Koetan siis olla siitä onnellinen ettei sentään yksin tarvii elää seksittä.
Jos miehelläsi on edes hieman seksuaalista halua tallella niin pukeudu Jane Fonda-tyylisiin trikoisiin ja tee ohjattua jumppaa.
Some ja nykyajan pelit koukuttaa myös miehiä tehokkaammin kuin tavanomainen lauantai illan kumpi ennättää ajoissa nukkumaan ettei tule se seksin vonkaus parisuhteessa.